227. forduló, 229. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 20. 9h:06'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,79] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 100 vizet (50 arany kikiáltási áron), 10 isteni könnycseppet (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 10 isteni könnycseppet.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Kharizmosz érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Figyelem! Ezúton szeretnék megkérni mindenkit arra, hogy küldje el nekem pontos címét (telefonját, email címét) taglista készítés céljára. Kharizmosz érdekes híreket mesél a kasztroplanáris csatornákon: Mindenki küldje el a karakterlapját nekem 0. hó 0. napjáig a következő KT-újsághoz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 100 víz (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 702. hetének nyerőszámai: 19, 25, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy óriáspók nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 367.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. (Befejlesztettél a tudati képességbe 2 TU-t.) A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.)

[40 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 304.]

tim 125 titkosírás megfejtése 125 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza farkát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a massza hájtömegét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A massza karmai majdnem eltalálnak! Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 23 életpontot vesztettél. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 púderkövet. 1069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: 2 vas dobónyíl, egy bronzhegyű lándzsa, egy mérgezett vasnyíl és 4 fekete gyöngy. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [125 pontot használtál fel, van még 179.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[90,80] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 65 életpontot sebeztél. Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Álomvirággal. Auráját mágikus vihar övezi. Egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy törpemammut. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 kaktusztüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [91,80] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány uzbány nyomokat fedezel fel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 313 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,81] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sörényes ubuk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk tüskés hátát. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [120 pontot használtál fel, van még 59.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[92,82] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 66 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,82] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadtroll testét. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Méregfoggal felnyársalod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 56 életpontot sebeztél. Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,83] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy móleon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy világítótornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 13.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[93,84] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

szm 65 megölöd a 65. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a goldugar: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 3.]

fog 65 219 elfogod a 65. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

id 65 10 idomítod a 65. szörnyet 3 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 15, 1.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 369 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 228. fordulód.

Erő: 44 (52) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 27 Agresszió: 5 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 28 Életpont: 291/207 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (40) Varázspont: 230/0 Pénz: 1502 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 17/0 EFejl: 8
Eddig összesen 900 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2017 TP-t kaptál. Jelenleg 301884 TP-d van. A következő szinthez még 38116 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, vadász quwarg, miksziszi húsgólem. A 221. fordulódban 4037 arany került a bankszámládra. 4319 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 17/0 (+5%) vágófegyverek: 6/24
ütőfegyverek: 24/19 (+1%) lőfegyverek: 20/92 (+6%) dobófegyverek: 1/80

Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/79 2. nyomkövetés: 33/49 (+24%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 9/41 5. csapdakészítés: 9/78 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/53
7. gyógyítás: 55/63 8. titkosírás: 5/25 (+57%) 9. felderítés: 17/20
10. szörnyidomítás: 2/94 11. teológia: 12/95 (+14%) 12. taumaturgia: 17/12 (+21%)
13. versengés: 3/8 14. zene: 6/70 (+3%) 15. szörnyismeret: 7/74 (+18%)
16. zárnyitás: 1/4 17. vadászat: 19/46 18. bányászat: 19/67 (+30%)
19. testépítés: 42/43 (+20%) 20. főzés: 2/42 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 1 darabot )
elfogod uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) szuper hálócsapdával (#274), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
sarki óriásteknős (#646) (csak egyszer), szintszívó (#96), kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Humán Páholy (#9145), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)

Összsúly: 108.46 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 mérgezett tüske (#23) 11 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
4 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 24 kaktusztüske (#114)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 púderkő (#119) 2 rézdarab (#70)
6 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csőr (#169) 2 vas dobónyíl (#189)
105 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,79) massza (#217)
(90,80) manaelementál (#290), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 21. jellempróba, Álomvirág (4540. kalandozó)
(91,80) uzbányok (#102), Leah oltár, 21. jellempróba
(91,81) Tharr oltár, 27. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, sörényes ubukok (#89), manaelementál (#290)
(92,82) Tharr oltár, vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290)
(93,82) vaskohó (#155), világítótorony (#156), Tharr oltár, érclelőhely, vadtrollok (#70), manaelementál (#290)
(93,83) móleonok (#68), világítótorony (#156), művészi porolit (#720)
(93,84) világítótorony (#156), törpe bánya (#435), goldugar (#65)

Üzenet küldése a karakternek