Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 28. 9h:22' EZ A 357. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 358. játékheted kezdete: ápr. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3170 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kre 124 122 6 | kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot) |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
bb 2 135 788 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (135 darabot) |
v 21 12 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hu 185 147 240 | hulladék: 185 147 240 |
hu 183 | hulladék: 183 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [179,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Továbbmész...) [178,59] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi támad rád.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 23 életpontot sebeztél. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű farkát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával eltalálod a dögkeselyű jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a bal válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [176,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Anna Bella vigyorog kajánul. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pszi őselementál közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Vashegyű lándzsával megdöföd a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 88, gyógyulás: 19, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [175,61] Még mindig bozótos. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [173,61] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 91 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a halálhozó jobb szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 24 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 2405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 111, gyógyulás: 12, összesen: -99 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 98 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
a 128 2251 4 | átadod a 128. tárgyat a 2251. kalandozónak (4 darabot) |
h 233 60 | használod a 233. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
MALLON BOTJA (1526. TÁRGY) Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod. |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY) Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel. |
TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG) A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 118 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod. |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
Erő: | 26 (28) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 36 (53) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 26 (29) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 27 (37) | Életpont: | 400/368 | Jellem: | jó (335) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 827/0 | Pénz: | 5904 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 28/5 | Pszi pont: | 168/-3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 114 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 28 |
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11 (+1) | 2. nyomkövetés: | 63 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 16 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 2 | 8. titkosírás: | 5 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 4 | 11. teológia: | 43 | 12. taumaturgia: | 56 |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 9 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 2 (+1) | 17. szörnyismeret: | 11 | 18. pszi: | 29 (+1) |
19. zárnyitás: | 2 | 20. vadászat: | 2 | 21. bányászat: | 21 (+1) |
22. úszás: | 5 | 23. főzés: | 10 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar behemót (#189) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiatüskék (#29) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | norpadolótika (#226) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 83 | kaja (#2) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
6 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 4 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 12 | tl'urlang fiola (#788) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
129 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 6 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |