Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 10. 15h:16' EZ A 582. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 583. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1651 SZÁMLA : XXXX |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku légiós nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 7 18 2 | t. energia kisütése: 7 18 2 |
v 6 9999 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a csontváz lord testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [133,63] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku futárbérenc. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [134,64] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod az elektromos angolna testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megbököd az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz jobb oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bundás csirmáz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó bal vállát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a halálhozó fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 12 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 244 3 |
OPATI POLIP (195. SZÖRNY) Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/25 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 300/146 | Jellem: | jó (418) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 33 | Varázspont: | 478/1 | Pénz: | 611 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 9/1 | Pszi pont: | 75/31 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/48 (+39%) | ökölvívás: | 3/19 | szúrófegyverek: | 25/76 (+7%) |
vágófegyverek: | 1/1 | ütőfegyverek: | 19/14 | lőfegyverek: | 25/10 (+5%) |
dobófegyverek: | 4/81 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/92 | 2. nyomkövetés: | 58/11 (+17%) | 3. mászás: | 5/80 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 14/62 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/9 | 6. gyógyítás: | 41/9 (+50%) |
7. titkosírás: | 3/61 | 8. felderítés: | 17/8 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 1/89 |
10. teológia: | 23/48 (+39%) | 11. taumaturgia: | 37/8 (+9%) | 12. versengés: | 3/23 (+27%) |
13. zene: | 18/12 | 14. szörnyismeret: | 5/54 (+34%) | 15. pszi: | 11/33 (+11%) |
16. vadászat: | 5/21 | 17. bányászat: | 26/56 | 18. úszás: | 5/66 (+55%) |
19. ordítás: | 6/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | villámcsapás (#50) | >> | dögkeselyű (#174) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt quwarg (#202) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | energiatüskék (#29) | >> | epokitféreg (#147) | |
puha ütés (#60) | >> | 13. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | semlegesek (#989) | tompítás (#40) | >> | gonoszok (#988) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
Összsúly: 63.07 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
145 | arany (#50) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | madártoll (#112) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | olló (#335) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |