Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jún. 18. 7h:06' EZ A 256. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 257. játékheted kezdete: jún. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1222 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 4. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 5. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 6. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 7. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 10. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
im 3 | imádkozol |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (9 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel épp hogy eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 811 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 44, gyógyulás: 127, összesen: +83 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (38 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 67, gyógyulás: 58, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 90 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 14, gyógyulás: 17, összesen: +3 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű, egy réz papi karkötő, egy ezüstshuriken, egy fekete gyöngy és 7 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 027 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 42, gyógyulás: 77, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [172,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kputtyintó csalán volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [171,101] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [169,101] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy hegyi góliát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bal karját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát jobb karját. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 61, gyógyulás: 35, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [168,101] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar felderítő került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 2 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 614 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+983 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 3, gyógyulás: 27, összesen: +24 ÉP}
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 14, gyógyulás: 13, összesen: -1 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 10 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 70, gyógyulás: 52, összesen: -18 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 arany és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 75, gyógyulás: 54, összesen: -21 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru fejét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő, egy trófea nyaklánc és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Magad mögé lököd a pitiáner Blounther apó trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes taalru trófeát. 4 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 46, gyógyulás: 75, összesen: +29 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 95 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló áttetsző karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 546 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 12, gyógyulás: 13, összesen: +1 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a pordémon portestét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mancsával a pordémon végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [166,102] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [165,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 12, gyógyulás: 13, összesen: +1 ÉP}
le 229 | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
kf 816 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 3. BP: h 233 40 0 | használod a 233. tárgyat |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
ÁLDOMÁS II. (169. VARÁZSLAT) Az áldomás II természetesen az áldomás erősebb kiadása. Használata mindenben megegyezik az eredeti varázslatéval, de felrakása 10 VP-be kerül és a kapott bónusz nem +4, hanem +6 támadás. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Az áldomás II nem működik együtt az áldomással, tehát ha az egyiket felrakod, a másik automatikusan törlődik. |
ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
Erő: | 34 (53) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 27 (51) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 30 (43) | Védekezés: | 71 (76) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 32 (47) | Életpont: | 713/713 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (45) | Varázspont: | 1059/836 | Pénz: | 81443 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 43/8 | Pszi pont: | 169/238 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/56 | ökölvívás: | 29/22 (+12%) | szúrófegyverek: | 26/2 |
vágófegyverek: | 7/36 | ütőfegyverek: | 7/46 | lőfegyverek: | 21/78 |
dobófegyverek: | 20/81 (+45%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,100 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 143 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/56 (+68%) | 2. nyomkövetés: | 46/35 (+5%) | 3. mászás: | 16/49 (+27%) |
4. csapdakészítés: | 31/32 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 27/52 |
7. titkosírás: | 4/8 | 8. felderítés: | 21/24 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 2/5 |
10. teológia: | 32/56 (+39%) | 11. taumaturgia: | 37/74 (+54%) | 12. szerencsejáték: | 3/1 |
13. versengés: | 21/84 (+5%) | 14. harcművészetek: | 27/56 | 15. zene: | 70/5 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 5/73 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 1/50 |
19. vadászat: | 3/97 | 20. bányászat: | 34/90 (+3%) | 21. úszás: | 2/96 |
22. főzés: | 6/80 (+17%) | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), troll bányász (#679) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (6,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280), villámcsapás (#50) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. bányászház (839): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 46, 47, 65, 67, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14, 16. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 834, az összesen kapott pontszám: 88800. (összesen ölhető: 834 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 532.15 kg | Megterheltség: 192% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 291 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | drótszőr (#37) | 7 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | rejtőköpeny (#277) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
1 | sallank karom (#128) | 28 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | láncing (#222) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | quwarg tojás (#360) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rézsisak (#72) | 7 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |
163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | |
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|