Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 6. 9h:09' EZ A 234. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD 235. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
h 1576 30 | használod az 1576. tárgyat |
Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ba 199 | nem támadod a 199. szörnyet |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [107,110] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku futárbérenc nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 207 20 | elkészíted a 207. tárgyat (20 darabot) |
a 207 3454 20 | átadod a 207. tárgyat a 3454. kalandozónak (20 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [105,110] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [104,110] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 5 6 7 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az uzbány bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,111] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő pszi elementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [101,110] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
v 368 3454 148 | elmormolod a 368. varázslatot |
be 376 | bemész a szentélybe |
f 1131 | kísérletezel az 1131. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 22 (28) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 29 (33) | Életpont: | 309/288 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (36) | Varázspont: | 478/424 | Pénz: | 1479 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 125/176 | EFejl: | 47 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 24 | lőfegyverek: | 24 |
dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -16.); tünde nyíl (#554) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 62 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 24 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 17 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 12 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 29 | 12. taumaturgia: | 37 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 13 | 15. zene: | 98 (+1) |
16. szörnyismeret: | 35 | 17. pszi: | 20 | 18. zárnyitás: | 8 |
19. vadászat: | 6 | 20. bányászat: | 15 | 21. úszás: | 10 |
22. főzés: | 3 | 23. csapatmunka: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 72 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
mélység fattya (#199), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse I (#13) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
160 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | gyenge méreg (#26) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
101 | mákrózsa virág (#56) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rájabőr (#404) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |