226. forduló, 228. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 1. 12h:14'
EZ A 257. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
258. játékheted kezdete: szept. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,72] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+124 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 1300. hetének nyerőszámai: 3, 9, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku ostromteknős fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 560.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 559.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 558.]

* 3. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 548.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 543.]

* 5. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 533.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 528.]

* 7. KP: h 1167 2 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag buggyantott tojást támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom volt! Hatása is egyedülálló, üdének, frissnek érzed magad. (Fiatalodtál 1 évet.) 287 tapasztalati pontot kaptál. [4 pontot használtál fel, van még 524.]

dd 396 63 106 eldobod a 396. tárgyat a 63. tárgyat a 106. tárgyat
Elhajítasz 2 álomport. Elhajítasz 7 tigroszlán fogat. Elhajítasz 4 fabontót. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

dd 191 162 192 eldobod a 191. tárgyat a 162. tárgyat a 192. tárgyat
Elhajítasz 1 aranyláncot. Elhajítasz 1 borostyán függőt. Elhajítasz 1 gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

jlk 2211 jelszó kimondása 2211
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-15 támadás))! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a massza fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a massza jobb első lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a massza szóhártyáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A massza farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő. 1 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs, egy rákpajzs (ld. enc.) és egy díszes rézpajzs (ld. enc.). Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 509.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[104,71] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc fejét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 lidércesszencia. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc. {támadása: 40.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a dermesztő lidérc nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 524 (limit: 1140), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48611.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Keletre nézve látsz egy Dornodon templomot. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [104,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a süvítő rája testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt tigris áll veled szemben.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt tigris.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 27 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 526 (limit: 1140), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48816.
Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon templomot. Nyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,69] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Látsz egy vapár cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 479.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[104,68] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manifesztátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manifesztátor jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a manifesztátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét.

(Továbbmész...) [103,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork sámán. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (6 támadással 47 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi mester.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 63 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Találsz nála 1 tapasztalatkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 528 (limit: 1140), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 49026.

(Továbbmész...) [102,67] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. {max. életpontja: 37-40.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kharón Nan Akherón.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával felnyársalod a topránypolip testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy százfogú!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a százfogú testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a százfogú testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [59 pontot használtál fel, van még 420.]

m 5 5 2 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre
[101,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy nekrofunt.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontváz lord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [100,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Délre fekszik egy helytartói város. " Találsz egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin! {max. életpontja: 43-48.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sötét főgnóm jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a sötét főgnóm jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 7 mérg. ubuk tüskét. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy csodabazár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Tharr templom van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,69] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy dermesztő lidérc. {max. életpontja: 132-141.}

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy csodabazár van. Elteszed a látcsövet. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 357.]

m 8 mozogsz északra
[101,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled. {támadása: 41.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz jobb lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. [14 pontot használtál fel, van még 343.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy hegymélyi lidérc!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 huhogó bibét. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
A hosszas meditációval a tüdődbe gyűjtött összes levegőt az aenouth ködkürt szájába fújod. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan bolyongó lidérc az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 77 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a bolyongó lidérc testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a bolyongó lidérc fejét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a bolyongó lidérc nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Megpaskolod a ködkürt oldalát, lám jól teljesített, majd elteszed hátizsákodba. [15 pontot használtál fel, van még 323.]

szk 362 765 keresed a 362. szörnyet a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 322.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] Sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 1, 6.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 568 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PAJZSHASZNÁLAT III. (549. TUDATI KÉPESSÉG)
Képességfának ezen a szintjén végre beavatást nyerhetsz a pajzshasználat magasiskolájába. Gondolom, tudod, hogy az egykor volt lovagrendek majdnem ugyanannyi időt és energiát szántak a pajzshasználat oktatásának, mint a fegyveres gyakorlásnak, és a kitüntetett figyelemnek nem csak hagyományőrző okai voltak. Se szeri se száma a vadonban azoknak a rémséges szörnyetegeknek, amelyek mindenféle, az ocsmánynál is ocsmányabb képességekkel rendelkeznek, kezdve a varázstárgyak tönkretételétől, egészen az életenergia elrablásáig. Ez pedig régebben is így volt, és ha egy lovag sikeresen akart kikeveredni egy rémséggel folytatott ádáz küzdelemből, nem ártott tudnia, hogy annak melyik csapását érdemes a pajzsával és melyiket a fegyverével hárítania. Ha elértél erre a szintre, már nem csak az elődök emlékeiből táplálkozó technikai fogások jutnak el könnyedén az elmédig, de a tudás is, ami hozzájuk kapcsolódik. Mostantól hatásosabban fel fogod ismerni a szörnyek ártó képességeit, és így pajzsoddal hatékonyabban fogsz tudni védekezni is ellenük. [Mostantól, ha pajzsot használsz, a szörnyek támadásai közül az utolsó nem fog ellened működni, hasonlóan az izomernyesztés hatásához (amivel a pajzshasználat III. összeadódik), de legalább egyféle támadási formája a szörnynek biztosan működni fog. Ez a tudati képesség nem védhető ki, hatása permanens, aktivizálást vagy TU elköltését nem igényli.]

MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

RÁKPAJZS (98. TÁRGY)
Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez).

DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 22 (24) Agresszió: 4 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 25/63 év
Egészség: 28 Életpont: 392/305 Jellem: jó (454) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 528/401 Pénz: 728 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/12 Pszi pont: 53/37
Eddig összesen 2153 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 075 TP-t kaptál. Jelenleg 1 160 085 TP-d van. A következő szinthez még 39 915 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, Ciang Csí, óriásféreg. A 205. fordulódban 2032 arany került a bankszámládra. 2458 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 29/66 (+13%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 23/38
lőfegyverek: 27/90 (+8%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -21.); ezüsttollú nyíl (#363) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 71/22 (+55%) 2. nyomkövetés: 50/33 (+19%) 3. mászás: 12/32 (+7%)
4. csapdakészítés: 15/81 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/10 6. gyógyítás: 40/25
7. titkosírás: 5/25 (+11%) 8. felderítés: 8/97 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 17/39 (+6%) 11. taumaturgia: 29/4 (+11%) 12. zene: 2/52
13. szörnyismeret: 31/8 (+20%) 14. pszi: 7/3 (+8%) 15. zárnyitás: 1/82
16. vadászat: 22/3 (+2%) 17. vitalitás: 2/64 (+22%) 18. bányászat: 31/49
19. úszás: 1/0 20. főzés: 7/18 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), noth szellem (#250), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), drakolich (#760), noth szellem (#250)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 170, 189.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 531 (limit: 1140), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 49341.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 374 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 * méregfog (#1553)
4 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
3 Trákin csákánya (#367) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 15 mérg. ubuk tüske (#137) 19 tüske (#22)
42 ubuk tüske (#131) 9 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 10 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 díszes rézpajzs (#84) 1 rákpajzs (#98)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * Krough fejdísze (#1570) 4 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 2 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
2 hősiesítő medál (#1558) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 31 csepp tinta (#101), fér még: 9]
5 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 63]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 171]
5 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 191 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
7 zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 127]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 4 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1) 4 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233) 9 gyógykenőcs (#313)
1 + hibátlan gyémánt (#680) 19 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 légiós hátizsák (#1560) 2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 7 megsemmisítő (#1540)
1 nagy aranykulcs (#246) 6 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
5 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
2 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 1 tudás gyöngye (#522)
3 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 1 aranytoll (#572)
24 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
6 bunthar bőr (#733) 34 csuklyavirág (#133) 4 darázsszárny (#652)
29 drótszőr (#37) 2 etra hályog (#712) 2 ezüstdarab (#326)
5 fekete gyöngy (#99) 2 galachmit (#310) 15 grifftojás (#179)
26 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
9 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
12 kőszem (#304) $1 lapockacsont ($33) 28 lidércesszencia (#1074)
79 madártoll (#112) 50 mákrózsa virág (#56) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 2 moa obszidián (#380) 3 mocsári penke (#148)
12 mutáns csont (#331) 5 nektoraf faggyú (#667) 26 pirkit (#153)
13 púderkő (#119) 6 pular kristály (#239) 15 quwarg tojás (#360)
3 rakolits por (#669) 3 ramit kő (#226) 6 remák szív (#264)
6 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668)
7 smirglilevél (#29) 4 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
7 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) $12 tigroszlán fog ($63)
1 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704) 2 vapár ág (#110)
18 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 157.57 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
4 drótszőr (#37) 4 fabontó (#106) 1 grifftojás (#179)
1 gyöngysor (#192) 1 huhogó bibe (#332) 1 mákrózsa virág (#56)
1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 díszes rézpajzs (#84) 7 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 lapockacsont (#33) 1 lidércesszencia (#1074)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 obszidián függő (#195) 2 pirkit (#153) 1 rákpajzs (#98)
3 spiritusz (#170) 1 tapasztalatkő (#975) 5 tigroszlán fog (#63)
8 tüske (#22) 2 vasérc (#152) 14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105
66
67
68
69
70
71
72
73
(100,69) márványtorony (#175), 36. jellempróba, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136)
(101,68) a 189. labirintus bejárata, Tharr oltár, 43. jellempróba, nekrofun (#173), csontváz lord (#177), Thargodan csontváz (#297), hegymélyi lidérc (#7084), bolyongó lidérc (#388)
(101,69) dermesztő lidérc (#645), Sheran rúnaköve, Elenios oltár, 37. jellempróba
(102,67) piromenyét (#99), mély kút (#93), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, művészi porolit (#720), topránypolip (#86), százfogú (#53)
(103,67) Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, ork sámán (#345), Thargodan csontváz (#297), zombi mester (#251)
(103,72) massza (#217)
(104,68) manifesztátor (#124), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(104,69) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), kardfogú fülemüle (#146)
(104,70) süvítő rája (#113), élőholt tigris (#766), patak, egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár
(104,71) ryuku légiós (#361), dermesztő lidérc (#645), Sheran oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek