Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. febr. 4. 12h:21' EZ A 240. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD 241. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
ef 5 518 | energia fejlesztése 5 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 39, gyógyulás: 3, összesen: -36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök jobb karját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1702 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [115,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ököllel eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz jobb karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel valamennyire megsebezgeted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 9 életpontot vesztettél. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 51, gyógyulás: 9, összesen: -42 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 32 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 123, gyógyulás: 15, összesen: -108 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon portestét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a pordémon portestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 907 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ököllel eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [113,78] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Nyugatra egy templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. [+3% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 57 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (5 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok jobb vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [112,78] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1580 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Á az ezüst nyaklánc. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 aranylánc, 1 szent jogar, 2 dárda, 1 halcsont, 4 bot.
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. [+3% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. 22 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 84, gyógyulás: 13, összesen: -71 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+3% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! [+1% teo] Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
ep 256 50 | építed a 256. tárgyat 50 pontért |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach farkát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az északi aurach fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,76] A dombság átmegy hegységbe.
ef 5 518 | energia fejlesztése 5 |
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 77 | elmormolod a 77. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot) |
AURACH BŐR (658. TÁRGY) Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra. |
Erő: | 37 (46) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 26 (35) | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 35 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 373/283 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 32 (38) | Varázspont: | 578/2 | Pénz: | 803 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 18/7 | Pszi pont: | 61/31 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/46 (+10%) | ökölvívás: | 15/63 (+33%) | szúrófegyverek: | *25/100 (+3%) |
vágófegyverek: | 16/59 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 24/2 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
112,76 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/91 | 2. nyomkövetés: | 27/33 (+28%) | 3. mászás: | 12/57 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 28/10 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/98 | 6. gyógyítás: | 36/38 |
7. titkosírás: | 3/69 | 8. felderítés: | 11/27 | 9. szörnyidomítás: | 8/39 |
10. teológia: | 22/26 (+18%) | 11. taumaturgia: | 33/13 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 16/50 (+14%) | 14. harcművészetek: | 11/60 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 24/76 (+30%) | 17. pszi: | 6/73 (+15%) | 18. zárnyitás: | 8/49 |
19. vadászat: | 4/30 | 20. bányászat: | 30/27 (+9%) | 21. úszás: | 14/23 (+15%) |
22. főzés: | 9/65 (+9%) | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 75 (limit: 75), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 7 775. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 56 TU. szükséges még: 34 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1488 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | spiritusz (#170) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | aurach bőr (#658) | 3 | aurach fog (#657) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | inváziós trófea (#2166) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | rájabőr (#404) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 8 | ugh méreg (#166) |
111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | |
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|