Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 24. 9h:07' EZ A 242. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD 243. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
ba 225 | nem támadod a 225. szörnyet |
tv 98 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot |
v 88 2 | elmormolod a 88. varázslatot |
v 22 187 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
ef 10 509 | energia fejlesztése 10 |
v 22 343 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 87 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó fejét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a kék rothasztó jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 037 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kilukasztod a drasmólyom fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár úszóhólyagját. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a pordémon testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a pordémon portestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a sötét gnóm testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon ormányát. Kritikus ütés! (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
im | imádkozol |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | |
68 | |
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
ee 225 108 131 | eladod a 225. tárgyat a 108. tárgyat a 131. tárgyat |
ee 327 1566 351 | eladod a 327. tárgyat az 1566. tárgyat a 351. tárgyat |
ee 189 237 1558 | eladod a 189. tárgyat a 237. tárgyat az 1558. tárgyat |
ee 307 180 185 | eladod a 307. tárgyat a 180. tárgyat a 185. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
ee 298 299 16 | eladod a 298. tárgyat a 299. tárgyat a 16. tárgyat |
ee 301 212 665 | eladod a 301. tárgyat a 212. tárgyat a 665. tárgyat |
ee 419 267 310 | eladod a 419. tárgyat a 267. tárgyat a 310. tárgyat |
ee 444 179 268 | eladod a 444. tárgyat a 179. tárgyat a 268. tárgyat |
ee 601 232 304 | eladod a 601. tárgyat a 232. tárgyat a 304. tárgyat |
ee 1074 112 103 | eladod az 1074. tárgyat a 112. tárgyat a 103. tárgyat |
ee 125 380 383 | eladod a 125. tárgyat a 380. tárgyat a 383. tárgyat |
ee 331 85 391 | eladod a 331. tárgyat a 85. tárgyat a 391. tárgyat |
ee 239 226 264 | eladod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 264. tárgyat |
ee 70 128 14 | eladod a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 14. tárgyat |
ee 47 69 198 | eladod a 47. tárgyat a 69. tárgyat a 198. tárgyat |
ee 280 152 213 | eladod a 280. tárgyat a 152. tárgyat a 213. tárgyat |
v 15 209 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
dd 4 6 | eldobod a 4. tárgyat a 6. tárgyat |
kt 273 1 | elkészíted a 273. tárgyat (1 darabot) |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [157,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb oldalát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal megvágod a drakolich bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [158,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magger fejét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a magger testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a magger testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az animált hókutya jobb oldalát. (4 támadással 232 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az animált hókutya testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg szellem fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Zinthurg pallossal megvagdalod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 237, gyógyulás: 0, összesen: -237 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kilukasztod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [160,70] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Észreveszel egy krómkaktuszt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya fejét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az animált hókutya mozgékony fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az animált hókutya testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [36 pontot használtál fel, van még 11.]
hh 34 2369 34 | használod a 34. tárgyat a 2369. tárgyat a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
hh 34 34 34 | használod a 34. tárgyat a 34. tárgyat a 34. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT) Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.) |
Erő: | 23 (37) | Szint: | 27 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 29 (38) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 19 (30) | Védekezés: | 57 (62) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/208 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 563/383 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (42) | Varázspont: | 885/325 | Pénz: | 4364 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 48/7 | Pszi pont: | 116/90 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/16 | ökölvívás: | 25/15 | szúrófegyverek: | 23/48 (+6%) |
vágófegyverek: | *22/102 (+4%) | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 25/77 (+12%) |
dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
160,70 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 160 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 929 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 120/5 (+68%) | 2. nyomkövetés: | 41/50 | 3. mászás: | 12/99 (-187%) |
4. csapdakészítés: | 27/96 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 5/64 | 6. gyógyítás: | 8/53 |
7. titkosírás: | 9/6 | 8. felderítés: | 19/25 | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 37/2 (+20%) | 11. taumaturgia: | 47/99 (+28%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 9/87 (+20%) | 14. harcművészetek: | 29/17 | 15. zene: | 5/61 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 13/82 | 17. pszi: | 13/34 (+30%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 7/1 (+12%) | 20. vitalitás: | 5/79 | 21. bányászat: | 26/98 (+24%) |
22. testépítés: | 3/56 | 23. úszás: | 15/45 | 24. főzés: | 15/45 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), élőholt ősmágus (#179), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 16, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1075 (limit: 1405), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 91112. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 152 TU szükséges.) |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2292 | arany (#50) | 1 | éjkő (#2369) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 72 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | ugh méreg (#166) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |
155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | |
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|