225. forduló, 227. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 4. 9h:30'
EZ A 240. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
241. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,82] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Mallon botját (5000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 optiri agysisakot (1050 arany).
A táborozás 1. napján találkozol Smaragd Sybellel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy mocsárivérc trófea és egy varkaudar felderítő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+40 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 372.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 372.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 334 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 364.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 354.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 344.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

115 116 117
81
82
83

[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. [+3% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a vortexmágus nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán. 2404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Á a moa üveggömb. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 7 fülemüle agyar, 1 ezüst nyaklánc, 5 sallank nyíl, 8 acélpengőke, 4 gyöngymangó.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [+6% tau] [30 pontot használtál fel, van még 314.]

ve 72 1 megveszed a 72. tárgyat 1
Vásároltál 1 rézsisakot. 14 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ve 150 1 megveszed a 150. tárgyat 1
Vásároltál 1 szent jogart. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

ee 182 126 329 eladod a 182. tárgyat a 126. tárgyat a 329. tárgyat
Eladtál 1 vashegyű lándzsát. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bronzpengét. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontpálcát. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 314.]

ee 49 304 151 eladod a 49. tárgyat a 304. tárgyat a 151. tárgyat
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 12 kőszemet. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 35 szvó-ektoplazmát. 350 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 314.]

ff 28 695 568 felt. fegyverváltás: 28 695 568
Felt. fegyverváltás: << ököl << ryuku szablya << biami kvazárlándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

dd 56 18 8 eldobod az 56. tárgyat a 18. tárgyat a 8. tárgyat
Elhajítasz 20 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 parittyát. Elhajítasz 1 szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 6 mozogsz nyugatra
[99,80] Továbbmész a város utcáján.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [8 pontot használtál fel, van még 306.]

kb 343 9 kiveszel a bankból a 343. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 rézgolyót. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

bb 2166 2 beraksz a bankba a 2166. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 inváziós trófeát. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[100,81] Még mindig a városban vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy csillezsályát. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Roxxon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 94-103.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 46 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar bajnok.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. [+3% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a varkaudar bajnok jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával megcsapod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar bajnok. {támadása: 24.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 50 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok jobb karját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 39, gyógyulás: 3, összesen: -36 ÉP}

Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 purifikátor háj. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Égi Mester. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy örökkévaló napkövét, egy ryuku kesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy dombi yeti trófea, egy fémbontó szójer trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Dana az Amazonnal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy q. irtó éremet, egy rejtőköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy Mnebolath trófea és egy éjkornis trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Smaragd Sybellel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy mocsárivérc trófea és egy varkaudar felderítő trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 29.}
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[16 pontot használtál fel, van még 290.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Tralvelplaksók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy rézpajzsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 275.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Turgfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy élőholt quwarg leöléséből áll a próba.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel párszor épp hogy megérintgeted az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy élőholt sullár. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 255.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kősisakos Biran néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy villám szimbólum. - Passzolok - rázod meg a fejed.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 245.]

m 1 mozogsz északkeletre
[117,81] Még mindig füves síkságon vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Látsz egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya! {max. életpontja: 73-84.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. [+3% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranygyűrűt. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy velociraptor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. [+3% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a velociraptor testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 209.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy moszatrája!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 189.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 22, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le az ekharion bébi. 2 kaját habzsol be a nektoraf. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 184 pontod maradt, ebből a következő körre 184 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 551 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 37 (46) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 186 cm
IQ: 25 (34) Támadás: 28 (30) Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 373/354 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 31 (37) Varázspont: 572/5 Pénz: 755 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 18/16 Pszi pont: 61/30 EFejl: 29
Eddig összesen 1508 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 117 TP-t kaptál. Jelenleg 916 413 TP-d van. A következő szinthez még 83 587 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, Mnebolath, varkaudar varázsló. A 219. fordulódban 9881 arany került a bankszámládra. 9930 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/36 (+5%) ökölvívás: 15/30 (+15%) szúrófegyverek: 25/97 (+5%)
vágófegyverek: 16/59 (+6%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 10/88
dobófegyverek: 24/2

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << biami kvazárlándzsa (#568)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
117,81 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/91 2. nyomkövetés: 27/5 (+8%) 3. mászás: 12/50 (+5%)
4. csapdakészítés: 28/5 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/98 6. gyógyítás: 36/38
7. titkosírás: 3/69 8. felderítés: 11/27 9. szörnyidomítás: 8/39
10. teológia: 22/8 (+15%) 11. taumaturgia: 32/90 (+34%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 16/36 (+14%) 14. harcművészetek: 11/60 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 24/46 (+18%) 17. pszi: 6/58 (+15%) 18. zárnyitás: 8/49
19. vadászat: 4/30 20. bányászat: 30/18 21. úszás: 14/8 (+5%)
22. főzés: 9/56 (+9%) 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 7 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), ryuku ostromteknőst (#362) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 67 (limit: 75), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 6 975.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 44 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1488 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzpenge (#126) 1 csontpálca (#329) 1 gyöngymangó (#135)
2 inváziós trófea (#2166) 2 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
12 kőszem (#304) 14 mákrózsa virág (#56) 1 moa üveggömb (#383)
1 parittya (#18) 1 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8)
35 szvó-ektoplazma (#151) 1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
349 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269) 1 rájabőr (#404)
1 raptor karom (#281) 9 rézgolyó (#343) 1 rézsisak (#72)
1 szent jogar (#150) 4 ugh méreg (#166) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118
80
81
82
83
(116,82) oltár, kihívás tornya (#502), 43. jellempróba, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), nukleáris cickány (#155), varkaudar bajnok (#190), Égi Mester (2152. kalandozó), Dana az Amazon (3602. kalandozó), Smaragd Sybel (5744. kalandozó), élőholt quwarg (#202)
(117,81) tyrannoszaurusz rex (#160), márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, tündöklő szobor (#1587), 37. jellempróba, ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132), velociraptor (#161), moszatrája (#198)

Üzenet küldése a karakternek