Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 23. 16h:05' EZ A 242. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD 243. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
v 168 | elmormolod a 168. varázslatot |
tv 162 | támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot |
ek 7 3 2 | t. energia kisütése: 7 3 2 |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 929 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-7 támadás). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle bal vállát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal oldalát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (63 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: grifftojás, arx formázó minta, 4 borkonyó bibe. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén jobb vállát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 27 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. Kritikus ütés! (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a roguena testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a roguena jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 171 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 269, gyógyulás: 0, összesen: -269 ÉP}
h 392 | használod a 392. tárgyat |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az aurapollátor bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a roguena bal hátsó lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a roguena testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [151,66] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy szárnyas gömböc lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy hordóagyú mameluk. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hordóagyú mameluk bal első lábát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 27 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-22275 TP.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich nyakát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (47 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: bev formázó minta, 2 borkonyó bibe. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal megcsapod a drakolich testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a drakolich bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A drakolich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (49 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 9 borkonyó bibe, gór formázó minta. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal végigvágod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a drakolich testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [153,69] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő megsebesített epokitféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 1 szuper dobóháló annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kilukasztod az epokitféreg testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 26 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
szk 225 | keresed a 225. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
NANDA (224. SZÖRNY) A nandának gyönyörű női arca van: de sajnos a teste további része egy ocsmány kígyótest. A nandák nagyhatalmú, palotákban székelő úrnők, csak kevés, még nagyobb hatalmú entitás tud nekik parancsolni. A nanda pillantása igéző: az elbűvölt áldozat örülhet, ha a nanda csak valami értékesebb tárgyát veszi el, és nem az életét. |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
VÉDŐKRISTÁLY (2240. TÁRGY) Igazán hasznos kis tárgyat tartasz a kezedben. Ez az apró kristály képes téged megvédeni a szörnyek néhány olyan képessége ellen, amiket az ütésükkel okoznak. Ezek azok a képességek, melyek a tudatodat, mentális energiáidat, varázspontjaidat, tulajdonságaidat, max. ÉP-det, szintedet, életkorodat, jellemedet, papi hitedet, TVP-det károsan befolyásolják. Ha ilyen jellegű támadás ér, a védőkristály felizzik, és megvéd a hatásától. A kristály energiája sem végtelen azonban, mindig, amikor megvéd valamitől, van 5% esély arra, hogy végleg kimerül. Természetesen, ha valami okból már immúnis vagy egy támadásra, akkor a kristály nem aktiválódik és nem is merülhet ki. Ráadásul még KF-elned sem kell! Nyilván egy ilyen hasznos holmit nem adsz oda másnak. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 1 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2240 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a quwarg kirstályt egy védőkristályra! Fontos, hogy ezt csak akkor teheted meg, ha rendelkezel a relikviagyűjtő mind az 5 korábbi ajándékával (azaz a márványszoborral, rúnakaviccsal, fekete könyvvel, plazmagömbbel és zeolitkristállyal) és ezek nálad is vannak bizonyítékként.) |
Erő: | 23 (37) | Szint: | 27 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 29 (38) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 19 (30) | Védekezés: | 57 (62) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/208 év |
Egészség: | 20 (31) | Életpont: | 561/385 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (1) | Varázspont: | 875/422 | Pénz: | 2072 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 48/9 | Pszi pont: | 116/90 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/16 (+12%) | ökölvívás: | 25/15 | szúrófegyverek: | 23/42 (+4%) |
vágófegyverek: | 22/98 (+44%) | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 25/65 (+14%) |
dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
153,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 153 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 929 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 119/37 (+4%) | 2. nyomkövetés: | 41/50 (+5%) | 3. mászás: | 14/86 (+32%) |
4. csapdakészítés: | 27/81 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 5/64 | 6. gyógyítás: | 8/53 |
7. titkosírás: | 9/6 | 8. felderítés: | 19/25 | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 36/82 (+20%) | 11. taumaturgia: | 47/71 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 9/67 (+20%) | 14. harcművészetek: | 29/17 | 15. zene: | 5/49 |
16. szörnyismeret: | 13/82 | 17. pszi: | 13/4 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/63 |
19. vadászat: | 6/89 | 20. vitalitás: | 5/79 | 21. bányászat: | 26/74 (+22%) |
22. testépítés: | 3/56 | 23. úszás: | 15/45 (+12%) | 24. főzés: | 15/35 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), szőrös bozsót (#149) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve) |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 16, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1069 (limit: 1400), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 90482. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 164 TU szükséges.) |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | bev formázó minta (#299) | 15 | borkonyó bibe (#312) | |||
7 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gór formázó minta (#444) | 1 | grifftojás (#179) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | szuper dobóháló (#273) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | arany (#50) | 10 | bordacsont (#16) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | fűszertartó (#210) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
17 | kaja (#2) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | 1 | szopókő (#259) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | védőkristály (#2240) |
147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|