225. forduló, 227. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 17. 15h:02'
EZ A 278. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
279. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 21. szinten/térképen, a 28. pontnál.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 mandibulapengét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+282 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 518. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: vv 24 26 138 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 138. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 516.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 514.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 512.]

* 3. KP: vv 157 23 19 elmormolod a 157. varázslatot a 23. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 506.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 5. KP: kf 561 0 0 kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat
A nyakadba akasztod az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 6. KP: h 1618 0 0 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) Mire végzel, sajnos már az eszköz teljesen elkopott. Eldobod a továbbiakban hasznavehetetlen fenőkövet. [8 pontot használtál fel, van még 498. Kapsz 1 VP-t.]

* 7. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 503.]

ef 6 504 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [42 pontot használtál fel, van még 461. Kapsz 8 VP-t.]

bpk 6 bef. parancs kivétele: 6
EF 5 504 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Elhagyod a Végzet Vermét, a kulcs visszarepít a kiinduló mezőre. [10 pontot használtál fel, van még 451. Kapsz 2 VP-t.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[187,60] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). Egyszercsak megpillantod egy szigorú tekintetű, ősz, tüsi hajú, büszke troll férfi táborát. A bőre napégette, és tetoválásokkal fedett. A híres királyi fegyvermestert három tanítványa kíséri. Úgy tűnik, bárkit hatékonyan képes, és hajlandó is tanítani, aki betér az iskolájába. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Fegyverzetét egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Érzékeled auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [187,59] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (642. épület.).
Találkozol Miss Re Bekával. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy arany sárkányvállapot, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy felleggyűrűt, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. topázát, egy moa harci nadrágot, egy moa nyakláncot, egy nefil-rin medált, egy nemesi ruhadíszt, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy olimpia kvazármedált, egy olimpiai aranymedált, egy opál karkötőt, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjt, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Quinthyn Hwrx trófea, egy Obarraan trófea és egy Wadnax trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 441. Kapsz 2 VP-t.]

vtn 292 varázslat tanulás: a 292. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: speciális védelem. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 406. Kapsz 7 VP-t.]

vtn 184 varázslat tanulás: a 184. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsszem. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 7 VP-t.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[186,59] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy részeg kalandozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 2, gyógyulás: 33, összesen: +31 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. A teret egy hatalmas, sárkány alakú építmény foglalja el. Hiszen ez egy legendás Olimpiai Aréna, számtalan látványos párviadal színhelye! (634. épület.)
Már messziről kiszúrod a hajót. Hoppá! Egy hajó a város közepén? Micsoda botorság ez már megint? Kíváncsian közelebb mégy, és alaposabban is szemrevételezed. Nem vagy egyedül, bőven akad bámészkodó. Valóságos kis tömeg gyűlt itt össze! Ahogy egészen közel érsz, már látod, hogy ez a fura tákolmány nem is annyira hajó, inkább csak egy amolyan kisebb, fából épített gondola, habár kabinsor fut végig az oldalán, és kormánykerék is van a fedélzetén, mint a rendes hajókon. A gerince és az oldala már teljesen elkészült, de az orr és a tat még csak félig-meddig. Mintha csak egy kis vitorlást építgetne itt valaki, árboc és vitorlák nélkül. Szakértő tekintettel méregeted a hajótestet. Hát... valószínűleg nem vészelne át egy komolyabb vihart. Ez a hajóács egy igazi pancser! - legyintesz, és inkább szétnézel a környéken. Van egy kis épület is itt, aminek ajtajára egy fura feliratú táblát akasztottak. Kibetűzöd: "LÉGHAJÓÁLLOMÁS. Felfedező expedíció a Vadonba! Jelentkezés, és felvétel itt. Csak tapasztalt kalandozóknak!" (817. épület.)

(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat őrjáratozó katona. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja az őrjáratozó katona jobb vállát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona bal karját. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, az 5 őrjáratozó katona fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű, egy nagy vaskulcs és egy vasérc. 9 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1044, sebződés: 67, gyógyulás: 121, összesen: +54 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 361. Kapsz 2 VP-t.]

ve 30 5 megveszed a 30. tárgyat 5
Vásároltál 5 varányszemet. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

ve 73 1 megveszed a 73. tárgyat 1
Vásároltál 1 rézpajzsot. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

ee 244 312 189 eladod a 244. tárgyat a 312. tárgyat a 189. tárgyat
Eladtál 8 kvazárt. 88 aranyat kaptál.
Eladtál 22 borkonyó bibét. 110 aranyat kaptál.
Eladtál 10 vas dobónyilat. 100 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 361.]

ee 224 1566 329 eladod a 224. tárgyat az 1566. tárgyat a 329. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 12 jégpasztillát. 360 aranyat kaptál.
Eladtál 3 csontpálcát. 45 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 361.]

ee 327 188 451 eladod a 327. tárgyat a 188. tárgyat a 451. tárgyat
Eladtál 8 ezüstshurikent. 64 aranyat kaptál.
Eladtál 4 mérg. ubuk dobónyilat. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 1 zangrozi csizmát. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 361.]

ea 1214 3 eladod az 1214. tárgyat 3
Eladtál 3 dal.kristálykesztyűt. 2400 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

tv 353 292 184 támadó/véd. varázslat a 353. varázslatot a 292. varázslatot a 184. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: jégvihar. Védekező varázslatok listájára került: speciális védelem. A listába csak támadó/védekező varázslatok kerülhetnek (varázsszem nem az.) [0 pontot használtál fel, van még 361.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[185,59] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívei emelték. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Blounther apó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal karját. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó fejét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és 2 csuklyavirág. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}

Van itt egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).

(Továbbmész...) [186,58] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat őrjáratozó katona. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 355 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona bal oldalát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A 2 őrjáratozó katona megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő, 4 fekete gyöngy és 6 arany. 9 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 50, gyógyulás: 81, összesen: +31 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Leah hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.

(Továbbmész...) [187,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Felfedeztél egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Elanor Dor Blazeer, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aurapollátor bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aurapollátor pöthedő háját. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Félrehajolsz, de az aurapollátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 5, gyógyulás: 38, összesen: +33 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a szubreális vámpír jobb vállát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy varkaudar varázsló!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy varkaudar varázsló!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 optiri agysisakot. Levitálva hagyod el a helyet. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[55 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 11 VP-t.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[188,56] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-21 életpont.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 088 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 21, gyógyulás: 34, összesen: +13 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [189,55] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Felfedeztél egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 2 VP-t.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy ködmangó. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy teknőcpajzs. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 324 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Garhin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 276. Kapsz 4 VP-t.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zeklimmjiusbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy kacagó szépia. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 324 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon - elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt kövek - óvatosan átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped! És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan, kicseréled egy kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és persze élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a kalandmesternek. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Brakzortúrsók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy kputtyintó csalánt! Azonnal megadod magad. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 6 VP-t.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 236. Kapsz 2 VP-t.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[188,54] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.

[5 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. BP: ek 503 204 59 t. energia kisütése: 503 204 59
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

184 185 186 187 188 189 190
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), Sheran oltár, 12. többszemélyes kaland, Blounther apó (#972)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, őrjáratozó katona (#274)
(186,58) őrjáratozó katona (#274), Leah oltár, nekrofun (#173)
(186,59) részeg kalandozó (#187), olimpiai aréna (#634), léghajóállomás (#817)
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654)
(187,57) kristálypalota (#401), oltár, 46. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271), kputtyintó csalán (#247)
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár, őrült varázsló (#255), Miss Re Beka (3010. kalandozó)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255), egy troll férfi
(188,54) nekrofun (#173), 25. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár
(188,56) tüskés harci gromakok (#156), Fairlight oltár, 28. jellempróba, művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(189,55) kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 45. jellempróba, érclelőhely

[204,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar íjász jön feléd.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 bronzhegyű nyíl, 3 ubuk dobónyíl és egy rézsisak. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany, egy borostyán függő és egy ezüst karkötő. 1 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 17, gyógyulás: 32, összesen: +15 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc és egy aranytű. 1 906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 17, gyógyulás: 34, összesen: +17 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar hadúr vágása nem talált el. A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy elit csatavért (ld. enc.), 26 arany és egy varkaudar páncél. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy ekharion bébi vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt.
[-3 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 9 VP-t.]

* 2. BP: le 561 0 0 leveszed/lerakod az 561. tárgyat
Leveszed az Urgod fétisét. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 3. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 4. BP: h 1660 0 0 használod az 1660. tárgyat
Úgy döntesz, hólényt fogsz idézni. Előkapod a hópelyhes kupát, beleöntöd az 5 isteni könnycseppet, összerázod kicsit, majd kiöntöd a földre. Átjárókapu nyílik, melyen borzasztó hideg hatol át. Nem kell sokat várni, hogy valami élő is érkezzen odaátról. Egy harcrakész dermesztő lidérc sodort utadba a szerencséd!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 14, gyógyulás: 33, összesen: +19 ÉP}

Gyorsan elteszed a hópelyhes kupát, hatalma ideiglenesen kimerült. [20 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 159.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 17, 6.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a szellő szilmill. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 159 pontod maradt, ebből a következő körre 159 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 526 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

SPECIÁLIS VÉDELEM (292. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az olimpia hivatalos varázslói azok, akiknek feladata a küzdelmek során a partszélen állva a játék tisztaságára felügyelni, a visszaélésgyanús eseteket elbírálni. Nos, ők nem csak ezen a neves rendezvényen varázslók, hanem előtte is, és ilyenkor is azon munkálkodnak, hogy a közelgő esemény párviadalai a leglátványosabbak legyenek. Épp ezért fejlesztették ki ezt a varázslatot.
A speciális védelem elmondása után a mágikus energiák egy pajzsforma együttessé állnak össze, mely a csata időtartama alatt végig közötted és az ellenfeled között fog feszülni. Persze mindez csak az ellenségre fog hátrányosan hatni, ugyanis fegyverei ezután nem lesznek képesek varázslatot lőni rád. A védekező varázslat komponense egy rézpajzs, elmondásához 50 VP szükséges. Megtanulásához 40-es szintű taumaturgia szakértelem szükséges.

VARÁZSSZEM (184. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Egy igazán nagyhatalmú varázslónak nem okozhat gondot ellenfele szánalmas kis védekező varázslata. Ha használod ezt a varázslatot 9 VP-ért, és birtokodban van egy varányszem, a következő forduló elejéig képessé válsz a szembenálló ellenfél láthatatlan varázslatainak észlelésére, s így támadó varázslataidat ésszerűen alkalmazhatod. A gyengébb mágusok varázslatait száz százalékos eséllyel leleplezed, arról azonban ne is álmodj, hogy egy nálad hatalmasabb varázsló (ha van ilyen) furfangos praktikáit teljes bizonyossággal felfogd! Persze minimális esély mindig lesz, de minél nagyobb az eltérés, annál kevesebb esélyed van ellenfeled kijátszására...

ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY)
A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 38 (49) Szint: 32 Merészség: 6/5 Magasság: 139 cm
IQ: 37 (52) Támadás: 50 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 38 (54) Védekezés: 102 (108) Menekülés: 30 % Életkor: 167/169 év
Egészség: 31 (52) Életpont: 839/998 Jellem: gonosz (159) Tul. pont: 8
Szerencse: 38 (73) Varázspont: 1172/225 Pénz: 7121 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 40/23 Pszi pont: 184/218 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2441 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 696 TP-t kaptál. Jelenleg 4 116 073 TP-d van. A következő szinthez még 383 927 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, varkaudar katona, jégdémon. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 93 az új rendszer szerint. A 215. fordulódban 6618 arany került a bankszámládra. 6750 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 22/74 (+42%) szúrófegyverek: 35/11 (+1%)
vágófegyverek: 19/4 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 31/29 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kvazár kard (#297) << vámpírölő (#951)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); bumeráng (#249) (17 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
204,59 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 188,54
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
A Végzet Vermében a 21. szinten jársz. Ebben a hónapban 3 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 204,59
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/90 (+24%) 2. nyomkövetés: 34/16 (+6%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 22/7 (+6%) 5. csapdakészítés: 16/15 (+7%) 6. csapdaészlelés: 25/53 (+5%)
7. gyógyítás: 25/93 8. titkosírás: 2/71 (+10%) 9. felderítés: 25/2 (+5%)
10. szörnyidomítás: 3/67 11. teológia: 43/69 (+9%) 12. taumaturgia: 72/81 (+2%)
13. szerencsejáték: 3/73 14. versengés: 19/3 15. harcművészetek: 16/77
16. zene: 7/35 17. szörnyismeret: 8/47 18. pszi: 21/62 (+3%)
19. zárnyitás: 4/34 20. vadászat: 10/72 21. vitalitás: 1/11
22. bányászat: 20/52 (+12%) 23. testépítés: 29/68 24. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek a 3527. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), fagyóriás (#653)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (4,30) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157) jellemrejtés (#23)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 11, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231), jégvihar (#353)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), speciális védelem (#292)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> átokmurgattyú (#225)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 130.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 43, 46, 47, 51, 52.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 20 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
823 arany (#50) 21 borkonyó bibe (#312) 3 csontpálca (#329)
3 dal.kristálykesztyű (#1214) 8 ezüstshuriken (#327) 1 fenőkő (#1618)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 jégkristály (#593) 12 jégpasztilla (#1566)
6 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 8 kvazár (#244)
1 madártoll (#112) 4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 sáfránypor (#211)
1 varkaudar lándzsa (#224) 10 vas dobónyíl (#189) 1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
1 balkezes gyűrű (#1549) 3 borostyán függő (#162) 3 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csuklyavirág (#133) 1 elit csatavért (#295) 2 ezüst karkötő (#158)
4 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268) 3 gyöngymangó (#135)
1 mandibulapenge (#125) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyílvessző (#108)
1 optiri agysisak (#315) 1 remák szív (#264) 1 rézpajzs (#73)
1 rézsisak (#72) 1 szvó-ektoplazma (#151) 3 ubuk dobónyíl (#138)
5 varányszem (#30) 1 varkaudar páncél (#294) 3 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)


Üzenet küldése a karakternek