Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 25. 12h:14' EZ A 254. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD 255. játékheted kezdete: márc. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5001 SZÁMLA : XXXX |
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a kavadu testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 2. KP: p 65 1 0 | használod a 65. pszi képességet |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 57 0 0 | elmormolod az 57. varázslatot |
* 5. KP: vv 224 26 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 6. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
hu 212 99 104 | hulladék: 212 99 104 |
hu 268 396 15 | hulladék: 268 396 15 |
hu 47 16 103 | hulladék: 47 16 103 |
a 48 3906 1 | átadod a 48. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot) |
dd 11 4 108 | eldobod a 11. tárgyat a 4. tárgyat a 108. tárgyat |
dd 22 33 | eldobod a 22. tárgyat a 33. tárgyat |
ef 10 521 | energia fejlesztése 10 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
fkt 19 10 | felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot) |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-7 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Eldobod az értéktelenné vált quwarg nagymester trófeát, és kiszedsz egy zombi mester trófeát. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a hegymélyi lidérc jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [119,60] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Sötét motyogó, 2 Orzag bilincse, 1 A bajnok manifesztációja. Ez két pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Temető, 1 Vérfürdető magszim, 1 Piromenyét, 1 Illúziósárkány, 1 Déja vu. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 528 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 63 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 528 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+3.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-2 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [120,60] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan felmászol a fára, és kicsimpaszkodsz a ketrecig. Egy pillanatra megszédülsz, ahogy lenézel a verembe: a pergő homokszemcsék közül minden vérszomjas csüldők ősapja kezd előbukkani. Villámgyorsan kinyitod a ketrec ajtaját, és kiengeded a kis mutánst. Épphogy visszamásztok az ágon a törzshöz, amikor lentről csápok nyúlnak fel, és lerántják a ketrecet, ami recsegve-ropogva összetörik. A mutáns nem győz hálálkodni. (+2 jóság.)
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kétfejű troll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 29.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejű troll testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 51, gyógyulás: 8, összesen: -43 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc bal karját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal végigvágod a kétfejű troll jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 62, gyógyulás: 12, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 65 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-45 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a zombi mester bal karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [122,60] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadtroll. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+3.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-4 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
kt 259 6 | elkészíted a 259. tárgyat (6 darabot) |
kf 259 3 | kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd) |
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a Földrengető ragyás bőrét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Földrengető bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A Földrengető néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 87, gyógyulás: 18, összesen: -69 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a dögkeselyű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a nómenklatúra bal oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
le 259 | leveszed/lerakod a 259. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
szk 117 38 22 | keresed a 117. szörnyet a 38. szörnyet a 22. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY) Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked! |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY) Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel. |
Erő: | 21 (24) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/7 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 42 (44) | Támadás: | 25 (27) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (27) | Védekezés: | 34 (38) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 146/147 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 300/300 | Jellem: | jó (618) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (38) | Varázspont: | 472/64 | Pénz: | 76 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 37/12 | Pszi pont: | 150/245 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/1 | szúrófegyverek: | 23/38 | vágófegyverek: | 25/58 (+10%) |
ütőfegyverek: | 19/98 (+9%) | lőfegyverek: | 21/7 | dobófegyverek: | 8/11 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
123,60 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125 |
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1402 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/18 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 58/92 (+21%) | 3. mászás: | 12/95 |
4. csapdakészítés: | 16/58 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/25 | 6. gyógyítás: | 25/56 |
7. titkosírás: | 14/26 | 8. felderítés: | 9/71 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 9/5 |
10. teológia: | 20/10 (+21%) | 11. taumaturgia: | 26/63 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 2/1 (+11%) |
13. versengés: | 8/93 (+18%) | 14. zene: | 13/66 | 15. szörnyismeret: | 40/14 (+33%) |
16. pszi: | 20/9 (+2%) | 17. zárnyitás: | 6/33 | 18. vadászat: | 19/51 |
19. bányászat: | 31/99 (+6%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 22 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ) |
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (15) | méregsemlegesítés (#14) | sorvasztás (#102) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! |
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU. |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 87 TU. szükséges még: 23 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1196 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 89.67 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | gromak bőr (#268) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kőszem (#304) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
4 | magszim bél (#103) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | tankány karom (#237) | 4 | tüske (#22) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 9 | kerek kő (#19) | |||
15 | madártoll (#112) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 9 | ubuk tüske (#131) | 1 | vasérc (#152) |
116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|