224. forduló, 226. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 25. 12h:14'
EZ A 254. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD
255. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,62] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kavadu nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a kavadu testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 355.]

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 330.]

* 5. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 330.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 328.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 326.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 311.]

hu 212 99 104 hulladék: 212 99 104
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete gyöngyöt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

hu 268 396 15 hulladék: 268 396 15
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. Hulladékgyűjtés törölve: álompor. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

hu 47 16 103 hulladék: 47 16 103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz magszim belet. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

a 48 3906 1 átadod a 48. tárgyat a 3906. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 antilopbőrt Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

dd 11 4 108 eldobod a 11. tárgyat a 4. tárgyat a 108. tárgyat
Elhajítasz 1 csontkést. Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 1 nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

dd 22 33 eldobod a 22. tárgyat a 33. tárgyat
Elhajítasz 4 tüskét. Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ef 10 521 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 236.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aranygyűrű (93,54)-> (12 ap), bordacsont (140,61)-> (4 ap), dorony tüdő (140,61)-> (kudarc), fekete gyöngy (140,61)-> (kudarc), fémrúd (140,61)-> (8 ap), gromak bőr (140,61)-> (8 ap), karbin plazma (140,61)-> (10 ap), kőszem (140,61)-> (kudarc), magszim bél (140,61)-> (20 ap), surranó kígyó bőr (140,61)-> (2 ap), tankány karom (94,53)-> (10 ap), vadász tatu bőr (140,61)-> (1 ap), összesen 75 arany, 24 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 231.]

fkt 19 10 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[118,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. {max. életpontja: 33-38.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-7 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy zombi mester. {max. életpontja: 251-280.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-7 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Eldobod az értéktelenné vált quwarg nagymester trófeát, és kiszedsz egy zombi mester trófeát. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy hegymélyi lidérc. {max. életpontja: 141-160.}

A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a hegymélyi lidérc jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [119,60] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Sötét motyogó, 2 Orzag bilincse, 1 A bajnok manifesztációja. Ez két pár! Faarccal az asztal közepére tolsz pár aranyérmét. Az árnymanó idegesen a kártyáiba pillant, majd úgy dönt, nem hajlandó tartani a tétet. Könnyű győzelem. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Temető, 1 Vérfürdető magszim, 1 Piromenyét, 1 Illúziósárkány, 1 Déja vu. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 528 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 63 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 528 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadtroll közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+3.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadtroll testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-2 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A Semmiből groteszk halálbokor sarjad. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).

(Továbbmész...) [120,60] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan felmászol a fára, és kicsimpaszkodsz a ketrecig. Egy pillanatra megszédülsz, ahogy lenézel a verembe: a pergő homokszemcsék közül minden vérszomjas csüldők ősapja kezd előbukkani. Villámgyorsan kinyitod a ketrec ajtaját, és kiengeded a kis mutánst. Épphogy visszamásztok az ágon a törzshöz, amikor lentről csápok nyúlnak fel, és lerántják a ketrecet, ami recsegve-ropogva összetörik. A mutáns nem győz hálálkodni. (+2 jóság.)
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kétfejű troll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 29.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejű troll testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 51, gyógyulás: 8, összesen: -43 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben. (ld. enc.) {max. életpontja: 121-140.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Második ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a hegymélyi lidérc bal karját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [86 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[121,60] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy vaskohót. Felfedeztél egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+5.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal végigvágod a kétfejű troll jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 62, gyógyulás: 12, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy csontváz lord áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Második ellenfeled egy zombi mester. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 40 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 65 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-45 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a zombi mester bal karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-3 életerő).

(Továbbmész...) [122,60] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadtroll. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+3.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-4 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy csontváz lord. {max. életpontja: 123-142.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a csontváz lord bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. (ld. enc.) {max. életpontja: 111-121.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Sorvadsz (-5 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 259 6 elkészíted a 259. tárgyat (6 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

kf 259 3 kézbeveszed/felveszed a 259. tárgyat (őrzöd)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 mozogsz keletre
[123,60] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Földrengető. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 45 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a Földrengető ragyás bőrét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Földrengető bal lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A Földrengető néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 87, gyógyulás: 18, összesen: -69 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra. (ld. enc.) {támadása: 26.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (94,53)-> 5 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.}

Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a dögkeselyű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy nómenklatúra készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 90-99.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a nómenklatúra bal oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 982 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzhegyű lándzsa [bronzhegyű lándzsa ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP], 9 ubuk tüske, egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (94,53)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy ubuk dobónyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.)
Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-4 életerő). Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 71.]

le 259 leveszed/lerakod a 259. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+90 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 41.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+32 életerő.) (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 11.]

fog 117 219 elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 117 38 22 keresed a 117. szörnyet a 38. szörnyet a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Megeteted a gyermekedet. (-2 kaja.) A bébi különösen gyorsan fejlődik! Már tud mászkálni, és egy kicsit beszélni is. Ahogy jobban megvizsgálod, Saqziwy Matoref arcvonásait véled felfedezni. Igen, hasonlít valamennyire az apjára! A következő körben megkezdheted a gyermek tanítását. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 366 pontot. A következő körben tehát 374 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY)
Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked!

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY)
Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 225. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 22 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 42 (44) Támadás: 25 (27) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 40 % Életkor: 146/147 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 300/300 Jellem: jó (618) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (38) Varázspont: 472/64 Pénz: 76 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 37/12 Pszi pont: 150/245
Eddig összesen 1610 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 959 TP-t kaptál. Jelenleg 904 812 TP-d van. A következő szinthez még 95 188 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, quwarg parafenomén, óriásféreg. Gyermeked egészséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/38 vágófegyverek: 25/58 (+10%)
ütőfegyverek: 19/98 (+9%) lőfegyverek: 21/7 dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
123,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/18 (+11%) 2. nyomkövetés: 58/92 (+21%) 3. mászás: 12/95
4. csapdakészítés: 16/58 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/25 6. gyógyítás: 25/56
7. titkosírás: 14/26 8. felderítés: 9/71 (+11%) 9. szörnyidomítás: 9/5
10. teológia: 20/10 (+21%) 11. taumaturgia: 26/63 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/1 (+11%)
13. versengés: 8/93 (+18%) 14. zene: 13/66 15. szörnyismeret: 40/14 (+33%)
16. pszi: 20/9 (+2%) 17. zárnyitás: 6/33 18. vadászat: 19/51
19. bányászat: 31/99 (+6%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 22 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (15) méregsemlegesítés (#14) sorvasztás (#102) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 87 TU. szükséges még: 23 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1196 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 89.67 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 aranygyűrű (#193) 2 bordacsont (#16)
1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csuklyavirág (#133)
1 dorony tüdő (#212) 1 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 gromak bőr (#268) 6 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304) 1 lapockacsont (#33)
4 magszim bél (#103) 1 nyílvessző (#108) 1 surranó kígyó bőr (#47)
1 tankány karom (#237) 4 tüske (#22) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 kavadu lebeny (#24) 9 kerek kő (#19)
15 madártoll (#112) 3 rézdarab (#70) 1 szögletes kő (#17)
1 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

116 117 118 119 120 121 122 123 124
59
60
61
62
63
(117,62) kavadu (#19)
(118,61) vadtroll (#70), zombi mester (#251), hegymélyi lidérc (#7084), 24. jellempróba, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár
(119,60) Leah oltár, phua-kúp (#372), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 28. jellempróba, Chara-din rúnaköve, vadtroll (#70)
(120,60) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163), Thargodan csontváz (#297), hegymélyi lidérc (#7084)
(121,60) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, 43. jellempróba, Chara-din rúnaköve, érclelőhely, kétfejű troll (#163), csontváz lord (#177), zombi mester (#251)
(122,60) vadtroll (#70), csontváz lord (#177), Dornodon oltár, 47. jellempróba
(123,60) Földrengető (#7011), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), Elenios oltár, régészeti lelőhely (#1208)

Üzenet küldése a karakternek