224. forduló, 226. forduló, Gardal fia Ori összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 4. 14h:46'
EZ A 464. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD
465. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 32 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1833
SZÁMLA : XXXX

GARDAL FIA ORI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,33] koordinátán.
Remélhetőleg nem te jöttél el idő előtt a helyszínről, de a megbeszélt többszemélyes kalandra sajnos nem került sor. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 101 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+257 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1546 841 1101 használod az 1546. tárgyat a 841. tárgyat az 1101. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 528. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 527.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 526.]

* 2. KP: hh 1100 2306 1133 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Semmi sem történik. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 525.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 524.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy gyémánt okuláré elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 503. Kapsz 12 VP-t.]

* 3. KP: hh 1269 745 1524 használod az 1269. tárgyat a 745. tárgyat az 1524. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-6 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 493. Kapsz 2 VP-t.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 492.]
Használod az angyali fétist. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 491.]

* 4. KP: vv 88 182 188 elmormolod a 88. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 491.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 489. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 487. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: vv 26 224 364 elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 364. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 487.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 487.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 485. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 18 VP-t.]

* 7. KP: vv 71 165 19 elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 453. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 451. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: hh 1098 1099 1097 használod az 1098. tárgyat az 1099. tárgyat az 1097. tárgyat
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 448.]
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 447.]
Használod az Augur varázskönyvét.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 9. KP: bb 1205 1 0 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

* 10. KP: kf 441 1158 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1158. tárggyal
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 447.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

ek 215 15 t. energia kisütése: 215 15
156 varázspont felhasználásával előállítasz 13 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Ebben a körben már csak 14 TU-t válthatsz át: Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 70 TVP-t. [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 517.]

bb 1535 10 beraksz a bankba az 1535. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 quwarg katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

d 704 1 eldobod a 704. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 troll csontot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

kf 731 1708 kézbeveszed/felveszed a 731. tárgyat az 1708. tárggyal
Felveszed a topáz erényövet. [0 pontot használtál fel, van még 517.]
A ruhádra illeszted a kisebb napkorongot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

vv 67 elmormolod a 67. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került telerótt rúnalapot. Hosszú perceket töltesz azzal, hogy többször, mindenféle irányban végigmenj a felvésett sorokon. És igen! Lassan összeáll, mit is tartalmaz az írás: azt, hogyan kell elsajátítani egy varázslatot, melynek neve vízelem-idézés. Most már te is képes leszel rá. (ld. enc.) Hangosan felszisszensz, amikor a telerótt rúnalap elfüstöl a kezedből. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 507. Kapsz 6 VP-t.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+642 varázspont, -1284 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 507.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1275 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 502. Kapsz 3 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[232,31] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őshonos sziklozug közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őshonos sziklozug testét. (8 támadással 273 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kudral ostorával többször kegyetlenül megütöd az őshonos sziklozug békés pofikáját. (8 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 950 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal csak érinted az őshonos sziklozug testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Előremozdulva, az őshonos sziklozug kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sziklozug comb (ld. enc.). 9 471 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1811, sebződés: 132, gyógyulás: 151, összesen: +19 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Chris Huff, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű gnóm nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios szerzetese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit kesztyűt, egy arany morfmedált, egy Blounther gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló övet, egy rothasztó talizmánt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy gnomori rémszolga trófea és egy smaragdvámpír trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
[5 pontot használtál fel, van még 497. Kapsz 3 VP-t.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 487. Kapsz 6 VP-t.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy chaktra vadászeb közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kudral ostorával többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (8 támadással 841 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a chaktra vadászeb jobb oldalát. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Karmával néhányszor a chaktra vadászeb megcsapja a fejedet. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 732 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1476, sebződés: 180, gyógyulás: 259, összesen: +79 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 6 VP-t.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy homogén artikula. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kudral ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a homogén artikula bamba madárfejét. (8 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Távolról hangcsapás varázslatot lősz a másikra. 950 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a homogén artikula fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A homogén artikula megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 64 életpontot vesztettél. A homogén artikula szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 11 261 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 129, gyógyulás: 141, összesen: +12 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 467. Kapsz 6 VP-t.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 457. Kapsz 6 VP-t.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 447. Kapsz 6 VP-t.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [10 pontot használtál fel, van még 437. Kapsz 6 VP-t.]

kb 1477 5 kiveszel a bankból az 1477. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 jokonbia ágat. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

h 1477 6 5 használod az 1477. tárgyat
Rápattansz a jokonbia ágra, és szemöldököd borzolva, erősen összpontosítasz. Meghatározod a hozzávetőleges irányt és a távolságot, aztán elrugaszkodsz. Hopp! Az arcodba vág a szél. Nem tudsz az alattad elsuhanó tájra figyelni, a landolásra koncentrálsz. Hiába, nem születtél madárnak, így megütöd magad érkezéskor. (-107 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 427. Kapsz 6 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

231 232 233
30
31
32
(232,31) őshonos sziklozugok (#447), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, 46. jellempróba, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, chaktra vadászeb (#459), homogén artikula (#434)

[227,31] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy borkonyó cserjét. Délnyugatra nézve látsz egy borkonyó cserjét. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy hóhérbimbó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
[0 pontot használtál fel, van még 427.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[226,31] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy ősi épület romjait látod. Még az is lehet, hogy valaha egy rakshallion palota volt, amelyet földig rombolt a föld színéről mindent eltörlő háború. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy pengekarú nitmák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák testét. (8 támadással 209 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kudral ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák jobb lábát. (8 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Mágikus hentesbárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Kudral ostorával párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák ízelt lábát. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a pengekarú nitmák nyakát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A pengekarú nitmák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1658, sebződés: 488, gyógyulás: 394, összesen: -94 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy hóhérbimbót. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délre egy borkonyó cserje van. Északra egy xantusz-kaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [225,31] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg széltáncos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 150 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos vörös páncélját. Kritikus ütés! (8 támadással 386 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kudral ostorával többször kegyetlenül megütöd a quwarg széltáncos vörös páncélját. (8 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos vörös páncélját. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Kudral ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg széltáncos bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Mágikus hentesbárddal épp hogy eltalálod a quwarg széltáncos testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Ocsmány csáprágóját a quwarg széltáncos hasadba mélyeszti. (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) (-3 TU.) A quwarg széltáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 quwarg igazgyöngy. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 17 843 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2320, sebződés: 487, gyógyulás: 458, összesen: -29 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [224,32] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Analotha egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Észreveszel egy kreommat-liliomot. Látsz egy nothar cserjét. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy dögbűzös liliom nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dögbűzös liliom testét. (8 támadással 393 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Kudral ostorát a másikra támadsz. Kudral ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a dögbűzös liliom bal oldalát. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). Ellenfeledre hangcsapás varázslatot lősz. 475 életpontot sebeztél. A rázúduló ricsaj jól összezavarta az ellenfél elméjét. Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A dögbűzös liliom csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 290 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 116, gyógyulás: 204, összesen: +88 ÉP}


Összefutsz Yoro Okiyivel. Raia plébánosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany éjmedált, egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy ezüst morfmedált, egy ezüst végzetmedált, egy fejvadász medált, egy füst övet, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy Istenek Talizmánját, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mihlanil medált, egy mind. tűzopálját, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy naso-thin medált, egy not. pusztító éremet, egy Notermanthi amulettet, egy olimpiai aranymedált, egy ősi csillagfókuszt, egy ősplazmát, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rhoi sisakját, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy rubin koszorút, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsekockát, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy yiang vállvédőt visel. Fegyverzetét egy Zt'tuzzarxn trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" 17 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemű ember férfival. Fekete a bőre. Chara-din apostola. Egy Amélia nyakláncát, egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy bozontfonatot, egy ezüst éjmedált, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy mentát koronát, egy mihlanil medált, egy mind. tűzopálját, egy q. demoralizátort, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Thargodan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy veszett gorilla trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 412. Kapsz 9 VP-t.]

be 178 bemész a 178. titkos labirintusba
Gyorsan megkeresed a helyet, ahol Kratifix régészkedik. Elég jól sikerült már haladnia, most már az esthar palota legfelső szintjének teljes alaprajza megtekinthető a megtisztított romokból. Üdvözlöd az apró gnómot, és ő is szívélyesen fogad.
- Segíteni jöttem - mondod.
- Oh, hát arra nagy szükség is van - örvendezik az öreg. - Odébb van egy ásó, vetkezz neki, és áss, ahol mondom!
Elképedsz.
- Öreg! Én kalandozó vagyok, nincs valamilyen kevésbé alantas munkád számomra? - kérdezed, megkockáztatva, hogy esetleg magadra haragítod vele Kratifixet.
A gnóm végigmér, majd gondolkozik egy sort.
- Rendben! - mondja végül. - Tapasztalt harcosnak tűnsz. Találtam itt pár napja egy járatot - közli veled, miközben az ásatás hátsóbb részeihez vezet. - Az esthar palota alsóbb szintjei vannak odalent! A hely teljes feltérképezését még nem fejeztem be, sőt, néhány helyen meg is akadtam, mert a palota legtöbb termébe nem jutottam be. Ha neked ez sikerül, az remek lenne.
- És a fizettség? A királyság 1000 aranyat ajánlott azoknak a kalandozóknak, akik idejönnek megtisztítani ezeket a járatokat - juttatod Kratifix eszébe az anyagiakat is.
- Oh, igen. A felhívásra jöttél? A pénzt odaadom, amikor majd kifelé jössz a labirintusból. Tudod, ha netán sajnálatos módon odavesznél - ennél a pontnál kuncog magában egy sort az öreg. -, legalább a pénz ne maradjon a járatok mélyén.
Sejtetted, hogy ezt fogja mondani, mivel ez nem egy túlzottan bizalmi állás. Azért kalandozóhoz méltóan bevállalod a lefelé utat. Elbúcsúzol Kratifixtől, majd leereszkedsz a mélybe az alig egy deréknyi lyukon. Odabent sötét van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Így már jobb. Egy folyosóra jutottál, mely valaha pompázatos lehetett, most minden részét belepi a por. [5 pontot használtál fel, van még 407. Kapsz 3 VP-t.]

ek 7 8 20 t. energia kisütése: 7 8 20
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+20 felderítés.) [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 407.]

lm 32 6 14 mozogsz 32 6 14
Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [9. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [13. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [25. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [26. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [30. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [32. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [5. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [6. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Egy kis szobába érkezel. [5. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.]
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [13. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [14. PONT.]
[100 pontot használtál fel, van még 307. Kapsz 60 VP-t.]

lm 12 21 3 mozogsz 12 21 3
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Egy nagyobb terembe érkezel. [11. PONT.]
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [10. PONT.]
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy esthari vérszopó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az esthari vérszopó vörös bundáját. (8 támadással 395 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Kudral ostorát a másikra támadsz. Kudral ostorával többször kegyetlenül megütöd az esthari vérszopó vörös bundáját. (8 támadással 810 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Mágikus hentesbárddal többször eltalálod az esthari vérszopó testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Kudral ostorával párszor súrolva eltalálod az esthari vérszopó vörös bundáját. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted az esthari vérszopó testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 822 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1914, sebződés: 200, gyógyulás: 350, összesen: +150 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy púpos zsokarg az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg testét. (8 támadással 396 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a púpos zsokarg testét. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Mágikus hentesbárddal párszor keményen megütöd a púpos zsokarg testét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7 023 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 0, gyógyulás: 126, összesen: +126 ÉP}


Továbbmész. Egy gyémántkemény adamantit ajtó! Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy testzabáló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy életpajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a testzabáló kígyózó farkát. (8 támadással 400 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (88 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Kudral ostorát a másikra ugrasz. Kudral ostorával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a testzabáló pikkelytestét. (8 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a testzabáló jobb oldalát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 169 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). A testzabáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 711 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 257, gyógyulás: 211, összesen: -46 ÉP}


Egy széles, magas terembe érsz. [16. PONT.]
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [10. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [9. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó! Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [3. PONT.]
[70 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 42 VP-t.]

lm 22 22 15 mozogsz 22 22 15
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 205 1 mozogsz 205 1
Huss, visszateleportálsz a körre! (2. referenciapontra érkezel.) Felmászol a felszínre, az apró lyukon keresztül, ahol érkeztél.
[5 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 3 VP-t.]

v 275 627 elmormolod a 275. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az érckonverzió varázslatot! Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ércdarabból. (+640 varázspont) [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 3 VP-t.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

v 181 185 33 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

223 224 225 226 227 228
30
31
32
33
(224,32) a 178. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Chara-din monolitja (#534), dögbűzös liliom (#455), Yoro Okiyi (2826. kalandozó), esthari vérszopó (#431), púpos zsokarg (#451), testzabáló (#438)
(225,31) quwarg széltáncos (#540)
(226,31) pengekarú nitmák (#450)
(227,31) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 21. jellempróba

[185,33] Lakott területre érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.

[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 6 VP-t.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 212. Kapsz 3 VP-t.]

ek 7 12 50 t. energia kisütése: 7 12 50
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+50 szerencsejáték.) [-50 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 212.]

tk 43 1425 többszemélyes kaland 43 1425
Ellenőrzöd, ki ért már ide: még senki. A teljes csapat Sundae vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

ef 40 533 energia fejlesztése 40
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 42 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 137. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 3. BP: kb 1205 1 0 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 4. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 137.]

* 5. BP: v 208 1 0 elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2020. év 2. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 137.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-40 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 65 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 3, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 137 pontod maradt, ebből a következő körre 137 pontot vihetsz át. Kapsz még 366 pontot. A következő körben tehát 503 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY)
Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét!
A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.]

VÍZELEM-IDÉZÉS (383. VARÁZSLAT)
Bizony, ehhez már komoly mágikus hatalom kell... Elementálokat idézni meg az őselemi síkokról! Most felvillant ez a lehetőség előtted is, képessé váltál arra, hogy egy időre szolgálatodba állíts egy elementált. Jelen esetben egy vízelementált. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 40 korty vizet igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy áttetsző vízelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból áradó hideg miatt a tűzvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon.

SZIKLOZUG COMB (858. TÁRGY)
Legyőzve egy őshonos sziklozugot, ha különös szerencséd van, hozzájuthatsz ízletes hátsó combjához. Ahhoz, hogy később még elfogyasztható legyen, egy teljesen egészséges példányt kell találnod, ezek viszont rendkívül ritkán fellelhetőek az Esthar Császárság vidékein. Ha viszont sikerült megszerezned, máris itt a következő akadály: nyersen nem fogyasztható, elkészítésének titkát pedig csupán a császárság papjai ismerték. Talán egy történelemtudós meg tudja mondani, mi a teendő... A sziklozug combot az ínycsiklandó vacsora reményében önző módon nem vagy képes másik játékosnak átadni.

KARAKTERLAP

Gardal fia Ori, egy barna, rövid hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Sheran áldozópapja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 225. fordulód.

Erő: 49 (71) Szint: 47 Merészség: 99/5 Magasság: 115 cm
IQ: 46 (73) Támadás: 146 (150) Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 45 (59) Védekezés: 131 (140) Menekülés: 1 % Életkor: 60/61 év
Egészség: 47 (69) Életpont: 1285/1526 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 63 (103) Varázspont: 2351/913 Pénz: 2478 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 92/0 Pszi pont: 392/345 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 13
Eddig összesen 4513 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 103 095 TP-t kaptál. Jelenleg 16 482 727 TP-d van. A következő szinthez még 17 273 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, sötét kaszás, templomos lovag. A 224. fordulódban 5036 arany került a bankszámládra. 5036 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/65 ökölvívás: 1/22 vágófegyverek: 27/83 (+2%)
ütőfegyverek: 48/41 (+5%) lőfegyverek: 38/56 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (300%) << Kudral ostora (#1736) << Fókuszpenge (#639)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) max. 1 db (1 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -31.); ezüsttollú nyíl (#363) (32 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,33 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 224,32
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 256
A Végzet Vermében a 14. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 243,13
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 2. hónapban.
Legfeljebb 14 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 568 időszaki: 231
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 644 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 311 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/59 2. nyomkövetés: 41/64 (+10%) 3. mászás: 12/41
4. csapdakészítés: 34/84 (+7%) 5. csapdaészlelés: 25/7 6. gyógyítás: 31/80
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 32/16 (+12%) 9. szörnyidomítás: 18/65
10. teológia: 50/97 (+43%) 11. taumaturgia: 96/29 (+62%) 12. szerencsejáték: 51/82 (+5000%)
13. versengés: 8/88 14. zene: 2/66 15. szörnyismeret: 26/33
16. pszi: 16/70 (+7%) 17. zárnyitás: 31/44 (-500%) 18. vadászat: 6/38
19. vitalitás: 1/32 20. bányászat: 32/70 (+1%) 21. testépítés: 2/7 (+72%)
22. úszás: 18/81 23. főzés: 6/87 24. csapatmunka: 2/84

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 374
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), morf esszenciát (#2452) (max. 200 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), bunthar zsákot (#734) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
vízionár (#66), quwarg harcos (#201), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), aranyfecske (#283), nyuhaj karbin (#110), degradátor (#210), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), átokosztó (#372), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
óriás patkány (#42), bűbájlidérc (#761), kisebb jégisten (#662)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 40 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (757,15) áldomás III (#217) Pörhemór köre (#205) (178,2,1) hadiszerencse III (#59)
tárgyvédelem (#178) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26)
fényaura (#211) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188) tolvajvér (#364)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) a lélek védelme (#57) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> brutális morf (#7620) ryuku átokvarázs (#280) >> hamupók (#40)
háló (#186) >> molgan (#284) méregfelhő II (#193) >> ősöreg hósárkány (#663)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) gázpajzs (#467) >> brutális morf (#7620)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem sav ellen (#36) >> védelmező morf (#7622)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel!
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0)
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. történelemkutató intézet (691): többek közt 858. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 54, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 103, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 130, 134, 170, 178, 187, 189, 190, 191, 192, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 8, 12, 14, 16, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 43, 45, 46, 49, 51.
Kész: 44, 47, 52.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1674, az összesen kapott pontszám: 762540.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 100 TU. szükséges még: 30 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8768 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 adamantit (#627) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 keg gomba (#1615)
10 quwarg katalizátor (#1535) 1 quwarg tojás (#360) 1 telerótt rúnalap (#1661)
3 tinta (#101) 1 troll csont (#704) 1 varázskő (#305)
26 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
159 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 álompor (#396)
1 artikula bélhólyag (#927) 5 borkonyó bibe (#312) 4 jokonbia ág (#1477)
1 kaja (#2) 1 quwarg igazgyöngy (#912) 1 sziklozug comb (#858)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186
32
33
34

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2020.04.04 14:21 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek