Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 1. 9h:20' EZ A 236. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD 237. játékheted kezdete: okt. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1829 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
vv 182 69 73 | elmormolod a 182. varázslatot a 69. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
be 74 | bemész a 74. titkos labirintusba |
lm 17 17 1 | mozogsz 17 17 1 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [182,10] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [182,11] Tovább barangolsz a fák között.
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [182,13] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét.
(Továbbmész...) [183,12] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 171 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 1863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tisztítótűz varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb lábát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütögeted a ryuku gólem jobb lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a ryuku gólem bal vállát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 1359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [185,12] Még mindig füves síkságon vagy.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [185,11] Síkság, továbbra is csak síkság.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a vortexmágus jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán egyik csápját. Kritikus ütés! (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
h 233 25 | használod a 233. tárgyat |
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
VÉDŐNŐVÉR (280. LÉNY) A védőnővér közel négy méter magas arkangyal, fejéről hatalmas szőke hajkorona bomlik vállaira, hátán hatalmas fesztávolsággal rendelkező fehér tollazatú szárnyak. Testét fehér lepel fedi, mint az angyalokét általában. Az angyalok az isteni síkok lakói, ahol a jó jellemű isteneket szolgálják, hogy ezt szabad akaratukból teszik vagy kényszerből, senki sem tudja, mint azt sem, hogy honnan származnak. Egyes feltételezések szerint szent életet élt apácák reinkarnálódnak angyallá, mások szerint pozitív energia manifesztációi. Életüket a jó harcának szentelték, ami által lelküket teljesen átitatja a jóság vakító fényével világító aura, ami olyan erős, hogy az angyalnak elég csak megjelennie bizonyos gonosz teremtmények között, akik szemhunyásnyi idő alatt lehelik ki átkos lelküket. Kivétel az anyagi sík lakói, akik csak egy erősen világító aurát látnak az angyal körül, nem úgy a Thargodanok, akik az angyalok esküdt ellenségei. Mivel az angyalok nem az anyagi sík lakói, csak mágiával vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Megölni őket csakis az isteni síkon lehetséges, ha erre máshol kerülne sor, akkor visszakerülnek saját síkjukra. Végezni velük csak nagyhatalmú Thargodanok vagy félistenek képesek, mivel "beépített" deus ex machinával rendelkeznek. A védőnővérrel csak akkor fogsz "találkozni" - és akkor mindig - ha ártatlanokat szeretnél lemészárolni. Ebből kifolyólag BA parancsot nem is érdemes rá kiadni, így a T parancsnak sincs sok értelme. Ez a nemes angyal mindennél többre becsüli az élet szépségét, annak védelmére is esküdött fel, így ha teheti se fog veled végezni, nem célja az esztelen gyilkolászás. Fegyvere is csak egy gyenge purifikátor kard ami inkább használatos védekezésre, mint támadásra. A védőnővér magától nem jön az anyagi síkra, csak akkor, ha megidézik (pl. egy KT tagjai). |
VÉRCÁPA SÁMÁN (281. SZÖRNY) Nyilvánvaló, hogy a vércápák mérhetetlenül buta, értelem nélküli ragadozók. Vagy legalábbis nyilvánvaló volt eddig, amíg meg nem pillantottad az első mágiahasználó vércápát. Hogyan képes rá, amikor hangot kiadni nem tud, és nincsenek végtagjai? Hogyan fér a mágia parányi agyába? Bár számodra felfoghatatlan, de itt van végre a régóta várt vércápa sámán! Ideje közelebbi ismeretséget kötni vele. Csak az FT 281 parancs kiadása után fogod őket megtámadni. |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY) Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
MOLGAN (284. SZÖRNY) Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével. |
KRONOELEMENTÁL (287. SZÖRNY) A kronolények ura, az idő hercege, irtózatos hatalmú teremtmény. Mágikus erejét magából az időből meríti, ezért semmi és senki nem állhat neki ellent. Jaj annak, aki szembekerül vele, hiszen a kronoelementál immúnis mindenféle mágiára. Az Időtörést - ahogy az alanoriak a Thargodan csatamezők felbolygatásából eredő dimenziószakadást nevezik - nehezen fogja a világ túlélni, ha a kronoelementálok szabadon kószálhatnak. Egy ilyen teremtmény, ha kedve tartja, akár egy kisebb település teljes területén is megállíthatja az időt! A kronoelementálok legyőzése és visszaűzése az Idő Létsíkjára nem kalandozóknak való feladat, ezt a munkát inkább hagyd az avatárokra. Ha öngyilkos akarsz lenni, lehetőséged van a kronoelementál megtámadására az FT 287 paranccsal. |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
TITÁNKOLOSSZUS (289. SZÖRNY) Az elmúlt évek során kiderült, hogy a Fairlight bankokat védelmező acélkolosszusok korántsem annyira legyőzhetetlenek, mint hitték. A bankok adósságbehajtását végző gólemek gyakran megsemmisültek, a bankhálózat hatalmas károkat szenvedett el. Így aztán elrendelték az újabb, hatékonyabb modell kifejlesztését, így született meg a titánkolosszus. Az új gólem előállítása rettenetesen drága, ezért a barbár gyarmatvidéken még nem alkalmazzák, csak a csatorna keleti oldalán. |
EKHNAGORHU (291. SZÖRNY) Ekhnagorhu, a hamvaiból mindig újra feltámadó tűzmadár ezek szerint nemcsak a legendákban él: az Iszonyat Citadellájának mélyén élő példány tanyázik! Teste maga a tűz, érintése szénné éget. Vajon mi célból ejtette foglyul Morgan? Annyi bizonyos, hogy az Ekhnagorhu szolgálta őt, ellenkező esetben az Iszonyat Citadellája már rég porrá égett volna. Ha az Ekhnagorhut elpusztítod (de erre is kizárólag mágikus fegyver alkalmas), elég, hamvait elviszi a szél, de ezekből a hamvakból néhány nap leforgása alatt újjáéled, ezért véglegesen lehetetlen elpusztítani. |
RAGADOZÓ (292. SZÖRNY) Egy csupa izomból álló, két és fél méter magas, gyilkolásra kiképzett, félig-meddig humanoid teremtmény, amely egy másik dimenzióból ragadt itt, és vált az Iszonyat Citadellájának foglyává. Tökéletes őrzője Molgan kincseinek, hiszen örökké él, szinte elpusztíthatatlan, és mindenfajta élőlény megsemmisítésére ki van képezve, amely a közelébe megy. Ha szembe akarsz szállni egy ragadozóval, nagyon alaposan fel kell készülnöd, mert hiába vagy nagyhatalmú kalandozó, aki még egy triklem drakolderrel is szembeszállt, bizony, otthagyhatod a fogadat a csatában. |
KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY) A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani. |
SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY) Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgező tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
TGUARKHAN CSAPDA (356. SZÖRNYCSAPDA) Hihetetlenül nehezen, de ráébredtél az egyik legvilágrengetőbb felfedezésre! Egyszer láttál (vagy csak hallottál róla?) egy Tguarkhant, amely a puszta öldöklés kedvéért bekapcsolódott egy joviális mikroszockó és egy kneopatikus molluszk között zajló gyilkos csatába. A látvány döbbenetes volt, és azonnal megmozgatta a fantáziádat... Alapanyagok: két molluszk ház, tizenkét csepp degradátor váladék, két szockó hólyag és két kötél. Rögzítsd a kötelek egyik végét a szockó hólyagokhoz, a másik végét a degradátor váladékkal feltöltött molluszk házakhoz. A házakat óvatosan rakd egy-egy faágra, a köteled vezesd végig a törzs mentén (lehetőleg észrevétlenül) a földbe ásott hólyagokig. Bosszantsd fel a Tguarkhant, és csald oda, ahol a hólyagokat elástad. Ha szerencséd van, a Tguarkhan rálép valamelyik hólyagra, megrántja a kötelet, és a nyakába ömlik a degradátor váladék. A degradátor váladék speciális hatással van a Tguarkhanra, egyfajta sztázis-állapotba teszi. Mivel a Tguarkhan képes levitálni, elfogása után elég egy kötelet erősíteni rá, és azzal vontatni magad után. A "beidomítás" abból áll, hogy megpróbálod a lényt rábeszélni, hogy segítsen neked bizonyos információkkal. Ha a Tguarkhan megteszi a megfelelő esküt telepatikusan ("befejeződött az idomítás"), automatikusan "elbocsátod" (vízzel feloldod a sztázist). Megjegyzés: A Tguarkhan csapdát NEM KELL a KT paranccsal elkészíteni, elég, ha az elfogás pillanatában a birtokodban vannak a megfelelő alapanyagok. A procedúra végrehajtásához a FOG 212 356 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. Ha az elfogás sikeres, 1 hólyag és 6 csepp váladék biztosan elhasználódik. |
BAGHAR KORBÁCSA (357. TÁRGY) Az elsőt ezekből a félelmetes fegyverekből Baghar, a Thargodan lord készítette. Ez egy hatágú korbács, amelyet Baghar eredetileg azért készített, hogy az alacsonyabb rangú, engedetlen Thargodanokat büntesse vele. A korbács félelmetes sebzésű (6d5), az okozott sebzés mágikus, és a fegyvert balkezes fegyverként is lehet használni. Használatakor +3 támadást kapsz, és védettséged is nő 3-mal. Természetesen, csakis gonosz jelleműek vehetik kézbe, és használatához minimum 15-ös ütőfegyver szükséges. |
VÁMPÍRKARD (358. TÁRGY) A vámpírkard egy mágikus vágófegyver, amelynek használatához legalább 15-ös vágófegyver szakértelem szükséges. Amellett, hogy sebzése 7D6+4, használójának permanens vámpirizációt ad. Ezt a fegyvert kizárólag gonosz jelleműek forgathatják. |
ÁRNYÉKKÖPENY (362. TÁRGY) Ez a különös varázstárgy egy hosszú, bő fekete csuklyás köpeny, nagyhatalmú mágusok kedvelt viselete. Az első néhány darabot a mendemondák szerint Dornodon készítette. Aki hordja, annak +7 védelmet biztosít, növeli a szerencséjét 3-al és az energiavarázslatok (pl. villám, tűz, energiatüske) sebzését automatikusan felezi. A köpeny viselőjének körvonalai elmosódnak, testét homály veszi körül, ennek köszönhetően igen nehéz észrevenni, ha el akar bújni: +4 rejtőzködés, +2 lopás. A mágiával átitatott ruha különös kapcsolatban van az árnyvilággal. Ezzel magyarázható az a kis jelentéktelen hibája, hogy gazdája halálakor az ÖSSZES birtokában levő D.E.M. megsemmisül. |
TYRKIAI MÁSZÓGÉP (365. TÁRGY) A tyrkiai mászógép valójában egy kampókból és kötelekből álló szerkezet, melyet kezedre és lábadra erősítve képes leszel olyan helyekre is fel-, le- ill. bemászni, ahová e nélkül az eszköz nélkül soha nem jutnál el. Mostantól nem kell kötelet, mászókampót és más eszközöket hurcolnod magaddal, mindezek helyett használhatod a mászógépet. [A szöveges leírásban továbbra is kötél ill. mászókampó használatára fogunk utalni, attól függően, hogy az adott másznivaló a mászógép mely részének használatát igényli.] Emellett ha ezt használhatod, mászás szakértelmed kettővel magasabbnak számít. A használathoz a H 365 parancsot kell a másznivaló objektummal egy mezőn kiadnod, annyi TVP-ért, amennyi egyébként is szükséges lenne a mászáshoz. |
SZERENCSETALIZMÁN (366. TÁRGY) A szerencsetalizmán első pillantásra egyszerű varázstárgynak tűnik, valójában azonban sokat érő kincs. Ha nyakadba akasztod, kettővel megnöveli szerencsédet, igazi ereje azonban akkor mutatkozik meg, ha egy kocsmában vagy játékbarlangban kockázni kezdesz (ilyenkor előtte automatikusan az inged alá rejted, különben nemigen fog veled játszani senki). Szóval ha a talizmánnal a nyakadban fogsz bele valamilyen szerencsejátékba, jó eséllyel te fogsz győzni (hogy ez a "jó esély" mit is jelent, azt próbáld ki magad). |
TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY) E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni. |
KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY) Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszőt vagy 1-2 bronzhegyű nyilat, attól függően, hogy a beKF-elt lőfegyvered fúvócső, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze. |
GRÁNIT ŐRSZOBOR (369. TÁRGY) Akinél ez az apró, alig 10 cm magas szobor fel van állítva táborozáskor egy olyan helyre, ahonnan jól belátható a környék, az biztos lehet benne, hogy nagy valószínűséggel senki sem tud lopni tőle (kivéve a leghírhedtebb mestertolvajokat). A szobrot úgy készítheted ki, mint egy csapdát (az helyett), 2 TVP-ért, a H 369 paranccsal. Ha esetleg tolvaj osonna táborod közelébe, a szobor egy energiacsípést mér a tolvajra, és közben mentális úton figyelmeztet téged, így aztán a "betolakodó" kénytelen feladni aljas szándékait. A szobor érzékeli a láthatatlant. Megjegyzés: a gránit őrszobor felállításától a csapdakészítés szakértelmed egyáltalán nem fejlődik. |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni. |
Erő: | 29 (35) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 33 (39) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 22 (28) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/46 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 403/403 | Jellem: | jó (617) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 33 (43) | Varázspont: | 681/3 | Pénz: | 856 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/21 | Pszi pont: | 189/203 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/39 | ökölvívás: | 29/66 (+8%) | szúrófegyverek: | 12/91 (+8%) |
dobófegyverek: | 28/9 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (210%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 .); bumeráng (#249) (10 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/4 | 2. nyomkövetés: | 50/62 (+38%) | 3. mászás: | 11/25 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 17/59 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/20 | 6. gyógyítás: | 33/13 |
7. titkosírás: | 3/48 (+18%) | 8. felderítés: | 23/73 | 9. szörnyidomítás: | 10/87 |
10. teológia: | 57/78 (+35%) | 11. taumaturgia: | 40/91 (+27%) | 12. versengés: | 10/93 (+8%) |
13. harcművészetek: | 26/4 | 14. zene: | 12/85 (+29%) | 15. szörnyismeret: | 23/52 (+34%) |
16. pszi: | 21/55 (+4%) | 17. zárnyitás: | 11/38 (+6%) | 18. vadászat: | 4/11 |
19. vitalitás: | 1/31 | 20. bányászat: | 13/26 | 21. úszás: | 7/20 |
22. főzés: | 10/60 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 45 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 5 darabot ) |
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), borzalmas varkaudar (#166), mélység fattya (#199) (csak egyszer), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) | tolvajvér (#364) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), tűzeső (#61), energiafolyam (#136) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | szürke rinocérosz (#346) | |
tűzeső (#61) | >> | halálhozó (#419) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | csontváz lord (#177) | tűzeső (#61) | >> | smaragdgólem (#417) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | arató csattanat (#144) | |
tűzeső (#61) | >> | bunthar (#396) | tűzeső (#61) | >> | kétfejű troll (#163) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | |
villámcsapás (#50) | >> | 39. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | Ek'Hor (#977) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tompítás (#40) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | tüskepajzs (#30) | >> | halálhozó (#419) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Ha meg akarod ismerni az egyik leghatalmasabb tűzvarázslatot, 50 pirkitet kell áldoznod. |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
2005 I. félévének Vlagyimir díjas harcművésze vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | 23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | 6 | bordacsont (#16) | |||
4 | drótszőr (#37) | 1 | era formázó minta (#418) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hro formázó minta (#601) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
28 | ragasztó (#83) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 1 | varázskő (#305) |