Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 23. 9h:37' EZ A 232. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD 233. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Méregfoggal Nerina Clarusdea tökéletesen perforálja a diuretikus kráken testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Szigonnyal jól megszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szigonnyal Kripta Gitta teljesen átdöfi a diuretikus kráken testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A diuretikus kráken csápjai Nerina Clarusdea bal lába köré tekerednek. Ő kikászálódik, de milyen áron! (3 támadástól 13 életpontot vesztett.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják Nerina Clarusdea bal combját. (1 támadástól 4 életpontot vesztett.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
268 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Úgy döntötök, Nerina Clarusdea kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (6 polip szívókát). {Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 107, összes sebződés: 17}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 129 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal megütöd a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel csak érinted a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ryuku amfora (ld. enc.). 1752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal megütöd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
v 96 96 109 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,109] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 761 | bemész a 761. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 402.]
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel jobb első lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megpöccinted az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [128,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [127,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [125,78] A terep továbbra is ritka erdő.
(Továbbmész...) [124,79] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [122,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy tyrannoszaurusz rex! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (9 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex átharapja a bal válladat! (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. Mosolyogva kidobod a nevetséges vadász quwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas tyrannoszaurusz rex trófeát. 3099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
(Továbbmész...) [121,82] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tyrannoszaurusz rex közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 77 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor megpöccinted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
szk 765 778 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz bal első lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 736 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
ep 720 100 259 | építed a 720. tárgyat 69 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
PRÓBAKŐ (1664. TÁRGY) Érdes felületű szürke kő a próbakő. Ha a kezedbe fogod, mentálisan kiteljesedsz, és olyan dolgokra leszel képes, amire korábban nem. A tárgyat automatikusan használni fogod azokban a többszemélyes kalandokban, ahol egy fegyveres vagy egyéb szakértelem próbájára kényszerülsz, és az az addigi tudásoddal nem lehet sikeres. A próbakővel sikerül kiaknázni más jellegű, de ideillő tudásodat, azaz az adott szakértelemre pont annyi pluszt kapsz, amennyi a csapatmunka szakértelmed. A csapatmunka szakértelem próbáknál a próbakő nem segít. A tárgyat abban az esetben nem használod, ha így sem mennél át a próbán. A tárgy nem átadható. |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
KISEBB TELEPORTKŐ (1633. TÁRGY) Ez hihetetlen! Megkaparintottad Ariad Ne, a híres kobudera varázslónő egyik elveszettnek hitt teleportkövét! Pedig a tudomány már rég lemondott róla, hogy valaha előkerül akár egy is ezek közül az apró, tojás formájú, csiszolt magmadarabkák közül. No, de ha már előkerült, és a birtokodban van, használd bátran, hisz akármilyen csekélyke is tudása, hasznos tud lenni néha. A H 1633 paranccsal aktiválhatod 0 TVP-ért, mikor is pont ugyanaz történik majd, mint a felszínre ugrás varázslat kisütésekor: azonnal kikerülsz a felszínre! Természetesen csak épületben, vagy labirintusban van értelme használni, és csakis ott működik, ahol az említett varázslat is működne. S hogy miért hívják "kisebb" teleportkőnek? Nos, mint bizonyára tudod, Ariad Ne neves térmanipuláló mágus volt, és a rejtélyes magmakövekbe zárt varázslatai között akad ennél jóval erőteljesebb is. |
RYUKU AMFORA (1153. TÁRGY) Keskeny nyakú, díszes üveg ez a ryuku ereklye, melyet Alanor bármelyik antik-árus gnómja megirigyelhetne már kinézetéért is. Az üveg kiszélesedő száját eltorlaszolták egy megereszkedett fadugóval. Nem baj, legalább bizonyosságot nyert, hogy az amforában még benne van a tartalma, amely legalább annyira értékes, mint a köcsög maga, melybe az édes varázsitalt a ryuku kuruzslók zárták. Egyetlen módon juthatsz csak hozzá - add ki a H 1153 parancsot, melynek hatására az üveg nyakát egy jól irányzott ütéssel letöröd, tartalmát pedig leöntöd a torkodon. Ez az akció nem kerül TVP-be, hatására néhány százalékkal megnő a forduló végéig a kincstalálásaid esélye. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 24 (30) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 311/126 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (36) | Varázspont: | 472/149 | Pénz: | 172 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 125/161 | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 24 | lőfegyverek: | 24 |
dobófegyverek: | 3 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 60 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 24 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 17 (+1) | 8. titkosírás: | 3 (-7) | 9. felderítés: | 12 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 29 | 12. taumaturgia: | 36 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 13 | 15. zene: | 93 (+1) |
16. szörnyismeret: | 34 (+1) | 17. pszi: | 20 | 18. zárnyitás: | 8 |
19. vadászat: | 6 | 20. bányászat: | 14 | 21. úszás: | 10 |
22. főzés: | 3 | 23. csapatmunka: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 72 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), mélység fattya (#199) (csak egyszer), moszatrája (#198) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse I (#13) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | gyenge méreg (#26) | 3 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
5 | tünde nyíl (#554) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
54 | arany (#50) | 18 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 6 | tüske (#22) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
3 | ugh méreg (#166) |