TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. márc. 13. 10h:20'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: márc. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX
|
SZÜRKE KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,56] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A tl'urlang termelő hipp, hopp, láss csodát - a semmiből előállít neked 1 tl'urlang fiolát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+500 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 650. hetének nyerőszámai: 29, 13, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy vadász quwarg nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 565.]
* 1. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 550.]
h 1133 |
használod az 1133. tárgyat |
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 530.]
h 1253 |
használod az 1253. tárgyat |
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 525.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 522.]
tf 1 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 522.]
kre 124 122 6 |
kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot) |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 dözmöng szivet. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 520.]
[183,57] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő torát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leon Silver I. orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronokukac került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[12 pontot használtál fel, van még 503.]
be 502 2 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy rézpajzsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 493.]
be 502 2 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varllomvancérr". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Mindjárt a medence fölé érsz! Érzed, hogy nem nagyon tudod tartani magad, nem is az erővel, hanem a technikával van baj. Cápaeledel nem lesz belőled, határozod el, és lekászálódsz még a medence előtt.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 483.]
be 502 2 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vashegyi Danin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy fpi formázó minta. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy regeneráló gyűrű. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Zekzorvanbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 463.]
m 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre |
[184,58] Bozótos terepre értél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gort Grán előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy csillagbozótost. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [185,59] Lakott területre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran hívői építették. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló jobb oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és egy xirnox szív. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 81, gyógyulás: 3, összesen: -78 ÉP}
Borzalmas büdöset érzel, és mindenféle morgást, hörgést, sivítást hallasz a város szélén fekvő állatpiacról. Rajta egy felirat: "Vlaltrin szörnypiaca." Haha, itt lehet mindenféle dögöt adni-venni! (648. épület.)
Még egy épületet látsz: ez egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).
Találkozol Sepp Dietrich-kel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Ő Clod Onar felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Istenek Talizmánját, egy isteni gyöngysort, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy Zt'tuzzarxn trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy eszement trappoló. Mentális auráját felismered, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[24 pontot használtál fel, van még 439.]
be 648 |
bemész a 648. épületbe |
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Quillena, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
sivatagi doareg (#240) 376 ap /db,
eszement trappoló (#549) 2440 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
Nincs ilyen szörny. [5 pontot használtál fel, van még 434.]
ve 240 |
megveszed a 240. tárgyat |
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 434.]
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Találsz egy királyi emlékművet. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Itt található a legendás királyi palota. A hat méter magas, díszes vaskerítés mögött meseszép kertet pillantasz meg. A változatos állat formájúra vágott bokrok, csodálatos virágoskertek között szigorú tekintetű palotaőrök járkálnak. A palota három emeletes, szikrázóan fehér márványlapok borítják, tizenkét tornya tör az ég felé. Az erkélyeket különböző faragott szörnyfigurák tartják, az ablakok rajzolatát kiváló mesterek rakták ki mormeudi színes üvegből. Meseszép az egész, méltó Boraxhoz, a birodalom uralkodójához! A fényűzés netovábbja, hogy a királyság mindhárom nagyvárosában megtalálható egy ugyanilyen palota, hogy a király bármelyikből irányíthassa az országot szükség esetén. (651. épület.)
[12 pontot használtál fel, van még 422.]
be 651 |
bemész a 651. épületbe |
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Ahogy közelebb érsz, utadat állja egy díszes páncélzatba öltözött elit palotaőr.
- Miben segíthetek? - biccent feléd. Megilletődve a hihetetlen megtiszteltetéstől, hogy egy igazi királyi palotaőr kegyeskedett megszólítani, csak hebegsz-habogsz.
- Á, egy kalandozó! A palotát "csak úgy megnézegetni" nem lehet, ha valamilyen munkát akarsz vállalni, az írnoki iroda jobbra az első ajtó. - hadarja a palotaőr. Lám, lám, nem te vagy az első bamba bámész aki csak úgy becsámpázott a palotakertbe. Úgy látszik, olyan opció nincs, hogy "kihallgatás a királynál", vagy "kincseskamra látogatás" meg hasonlók.
- Munkát akarok vállalni. - nyögöd ki végül, mire az őr felkísér a lépcsőn, és betessékel az írnoki irodába. Az írnok iroda várakozóterme hatalmas, bársonnyal-bélelt terem. Húsz cimboráddal együtt is kiválóan el tudnátok itt lakni! Bársonyos fotelban várakozol, amíg végre sorra kerülsz. Az írnoki iroda még pompázatosabb a váróteremnél. Díszes tölgyasztal mögül, oklevelek és kitüntetések alól bámul rád okuláréján keresztül az ügyeletes írnok. Elmondod, hogy munkát szeretnél.
- Gigantikus Királyi Emlékmű épül őszentsége, Borax tiszteletére! Jelentkezz a munkafelügyelőnél, és dolgozz ott egy teljes napot. Megfelelő fizetséget fogsz a kincstártól kapni.
Kicsit kiábrándító a feladat, de bánatosan biccentesz, majd kimész a hivatalból. Több, a váróteremben csüggedten társalgó kalandozó fején látod, hogy ők is hasonló munkát kaptak. [A munka elvégzéséhez egy ÉP parancsot kell kiadnod 150 TVP-ért (ez az "egy napi munka", függetlenül attól, hogy van-e az építést segítő állatod vagy képességed. Ha nincs 150 TVP-d, a munkához hozzá sem fogsz, ezért javasolt, hogy a forduló elején add ki a parancsot.] Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 417.]
[187,59] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Dornodon hívei emelték.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.).
[12 pontot használtál fel, van még 405.]
be 642 |
bemész a 642. épületbe |
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
varázsvédelem (#34) 35 aranyért, |
mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
tompítás (#40) 38 aranyért, |
jégcsóva (#41) 80 aranyért, |
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, |
elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, |
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
fúzió (#77) 94 aranyért, |
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, |
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, |
tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, |
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, |
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, |
varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, |
a halál szava (#152) 800 aranyért, |
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, |
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, |
tűzgolyó (#155) 850 aranyért, |
varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
tűzmágia (#157) 510 aranyért, |
városi teleport II (#181) 220 aranyért, |
Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, |
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, |
háló (#186) 5600 aranyért, |
állatvédelem (#192) 210 aranyért, |
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, |
a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, |
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, |
jégmágia (#279) 3100 aranyért, |
speciális védelem (#292) 4000 aranyért, |
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, |
Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, |
múltidézés (#369) 6000 aranyért, |
oldás (#372) 160 aranyért, |
banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, |
böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
|
|
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 400.]
m 3 4 1 |
mozogsz délkeletre, délre, északkeletre |
[188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy részeg kalandozó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [188,61] Folytatod sétádat a házak közt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 93 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó jobb karját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+235 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd az őrült varázsló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}
Találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfival. A bőre undorítóan nyálkás. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy bo'adhun gyűrűt, egy császári kesztyűt, egy denevér szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartőrt tart. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Odébbállsz.
(Továbbmész...) [189,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Találsz egy grok-képződményt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Látsz egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy drakolich került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a drakolich testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a drakolich fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Sir John Kite-tel. Ő Tatina férje! Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ryuku gólem trófea, egy méregelementál trófea és egy tűzelementál trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Összefutsz egy copfos aranyhajú, kék szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Leah kisebb papja. Egy balkezes gyűrűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy viharóriás trófea, egy Notermanthi trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Érzékeled auráját: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Thunder Power. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű, rövid bajszú ember férfival. Raia halandók felett uralkodó helyettese. Egy adamantit kesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy Éjvadász ruhát, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy Thargodan amulettet, egy torz fülkarikát és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Fegyverzetét egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ylgoroth trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy trikornis! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összeismerkedtek. Az ő neve Lord Rochford. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Felhívod a figyelmet a IQ fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 362.]
szk 228 |
keresed a 228. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy éjkornist. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
v 21 15 |
elmormolod a 21. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-45 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]
ef 10 |
energia fejlesztése 10 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] A befejezéshez még 1259 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 277.]
* 1. BP: |
gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [1 pontot használtál fel, van még 276.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 273.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 273.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 233.]
tf 1 33 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 21, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 564 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY)
Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni.
Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak. |
KARAKTERLAP
Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.
Erő: |
26 (28) |
Szint: |
23 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
177 cm |
IQ: |
36 (53) |
Támadás: |
32 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
89 kg |
Ügyesség: |
25 (28) |
Védekezés: |
37 |
Menekülés: |
35 % |
Életkor: |
6/7 év |
Egészség: |
27 (37) |
Életpont: |
395/319 |
Jellem: |
jó (338) |
Tul. pont: |
3 |
Szerencse: |
34 (38) |
Varázspont: |
821/365 |
Pénz: |
3476 arany |
Kép. pont: |
17 |
Tudatpont: |
28/0 |
Pszi pont: |
157/293 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
84 |
Eddig összesen 1870 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12078 TP-t kaptál. Jelenleg 1133237 TP-d van. A következő szinthez még 66763 TP szükséges. Trófeáid:
varkaudar hadúr,
ongóliant,
kultúrmasztodon. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 7384 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
6 |
ökölvívás: |
2 |
szúrófegyverek: |
28 |
vágófegyverek: |
12 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
3 |
dobófegyverek: |
26 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10 |
2. nyomkövetés: |
62 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
4 |
5. csapdakészítés: |
16 |
6. csapdaészlelés: |
3 |
7. gyógyítás: |
2 |
8. titkosírás: |
5 |
9. felderítés: |
25 |
10. szörnyidomítás: |
2 |
11. teológia: |
42 |
12. taumaturgia: |
55 |
13. szerencsejáték: |
2 |
14. versengés: |
9 |
15. harcművészetek: |
1 |
16. zene: |
1 |
17. szörnyismeret: |
10 |
18. pszi: |
27 |
19. zárnyitás: |
2 |
20. vadászat: |
2 |
21. bányászat: |
20 |
22. úszás: |
5 |
23. főzés: |
9 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
|
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(183,57) quwarg királynők (#153), patak, kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), kronokukac (#285)
(184,58) élőholt tigris (#766), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Tharr oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929)
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), Sheran oltár, szopógödör (#177), őrült varázsló (#255), egy alakváltó nő
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255)
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár
(188,60) részeg kalandozók (#187)
(188,61) szopógödör (#177), részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255), egy kobudera férfi
(189,60) bűbájlidérc (#761), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), drakolich (#760), Sir John Kite (5061. kalandozó), Thunder Power (5623. kalandozó), Lord Rochford (5915. kalandozó)