222. forduló, 224. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 19. 21h:35'
EZ A 979. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
980. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 14 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [177,108] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 526.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 526.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 524.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 522.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 515.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 513.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 509.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 507.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 502.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 492.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 487.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 477.]

p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 3. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 4. KP: ef 5 519 0 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 462.]

* 5. KP: vv 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 460.]

fvk felt. varázskőhasználat
Feltételes varázskő használat törölve. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

hu 159 72 276 hulladék: 159 72 276
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

hu 291 162 191 hulladék: 291 162 191
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bíbor erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

hu 192 194 158 hulladék: 192 194 158
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arany karperecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

hu 307 193 1549 hulladék: 307 193 1549
Hulladék, ezért nem gyűjtesz réz papi karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

hu 180 265 186 hulladék: 180 265 186
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kristálygömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

hu 655 551 125 hulladék: 655 551 125
Hulladék, ezért nem gyűjtesz liumbe hajtást. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

hu 151 301 239 hulladék: 151 301 239
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz din formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

hu 226 676 hulladék: 226 676
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ramit követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfint. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arany karperec (187,107)-> (kudarc), aranygyűrű (187,107)-> (24 ap), aranylánc (187,107)-> (20 ap), balkezes gyűrű (187,107)-> (kudarc), bíbor erőöv (186,106)-> (60 ap), borostyán függő (187,107)-> (kudarc), dentor bőr (186,106)-> (35 ap), din formázó minta (186,106)-> (25 ap), ezüst gyűrű (187,107)-> (kudarc), ezüst karkötő (187,107)-> (28 ap), gyöngysor (187,107)-> (48 ap), kis vaspajzs (186,106)-> (23 ap), kristálygömb (186,106)-> (kudarc), liumbe hajtás (186,106)-> (24 ap), mandibulapenge (186,106)-> (12 ap), nagy vaskulcs (186,106)-> (48 ap), pular kristály (186,106)-> (360 ap), ramit kő (186,106)-> (36 ap), réz papi karkötő (187,107)-> (20 ap), rézsisak (186,106)-> (7 ap), sárga erőöv (186,106)-> (40 ap), szulfin (186,106)-> (20 ap), szvó-ektoplazma (186,106)-> (10 ap), összesen 840 arany, 46 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 455.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy csápos otagi. {védettsége: 300 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Lesben állsz, és amikor feléd csörtet egy zsebgorilla, nem vagy rest - kajatartalékot csinálsz belőle! (+6 kaja.) A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kputtyintó csalán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 341-390.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Cápafoggal jól megszurkálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 41, gyógyulás: 83, összesen: +42 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 439.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[176,107] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kputtyintó csalán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Cápafoggal megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 49, gyógyulás: 84, összesen: +35 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz mágikus hátizsákot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 418.]

kt 1168 elkészíted az 1168. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kputtyintó csalán lehet. {támadása: 36.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Cápafoggal megdöfködöd a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 12, gyógyulás: 65, összesen: +53 ÉP}

Vadászzsákmány: két jól megtermett zsáktatu. (+7 kaja.) Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+3 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csápos otagi. {max. életpontja: 551-640.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[16 pontot használtál fel, van még 402.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[175,107] A bozótost ritka erdő váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis herceg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 79 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a trikornis herceg fehér hátát. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Cápafoggal jól megszúrod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3 798 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 171, gyógyulás: 72, összesen: -99 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [174,107] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronokukac. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Cápafoggal megdöföd a kronokukac testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 14, gyógyulás: 58, összesen: +44 ÉP}


(Továbbmész...) [173,107] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Felfedeztél egy manilla-fát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. {max. életpontja: 275-319.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) Cápafoggal eltalálod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bűbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csápjaival a bűbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A bűbájlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 53, gyógyulás: 73, összesen: +20 ÉP}

Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 38 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 44, gyógyulás: 33, összesen: -11 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 375.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Cápafoggal eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 42, gyógyulás: 49, összesen: +7 ÉP}

Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+5 kaja.) Egy egész csapat bohócpapagájt zsákmányoltál. Valószínűleg nem tartják olyan jó tréfának, hogy ebéd lesz belőlük. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 131-150.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Cápafoggal jól megszúrod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 21, gyógyulás: 31, összesen: +10 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 359.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[172,108] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy éjkornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis fekete testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az éjkornis testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Cápafoggal jól megszúrod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az éjkornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 3 116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 61, gyógyulás: 41, összesen: -20 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt.

(Továbbmész...) [171,109] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy kputtyintó csalán nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 18, gyógyulás: 85, összesen: +67 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [171,110] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy márványtorony van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet.

[18 pontot használtál fel, van még 341.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 29.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel nyakát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Cápafoggal megdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 13, gyógyulás: 44, összesen: +31 ÉP}

Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+6 kaja.) Hatalmas, tüskés bokorra emlékeztet a bozótmalac. Téged azonban nem tud átverni, a legtökéletesebb vadásztrükköt alkalmazva elejted a fehér húsú állatot. (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 50, gyógyulás: 65, összesen: +15 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 325.]

vv 17 93 elmormolod a 17. varázslatot a 93. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Könnyedén találsz egy hullát, és megszólítod a lelkét. Megtudod, hogy ez egy régóta halott, neves harcos. Megtudod, hogy nagyon rosszul érzi magát így, test nélkül, de azért sikerül némi információt kiszedni belőle (ki tudja, igaz-e?): Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) városépítkezést (ld. enc.) (+1 gonoszság.) [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 323.]
Szupersebesen mormolsz. A földből előkúszik egy csontváz! Bizonytalanul, támolyogva várja a parancsaidat. De hiszen ilyen szörnyed már van! Minek idéznél még egyet? [-34 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 321.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 81-90.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Cápafoggal megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 14, gyógyulás: 41, összesen: +27 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nyu-shuriken. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Cápafoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
147 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy orgoró jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orgoró testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az orgoró testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 2 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Peches napod van! Fairlight egyik góleme is itt fosztogat. Na azt már nem, ez a TE tereped! Pusztuljon az aljas kincstolvaj! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy agyaggólem támad rád. {támadása: 30.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az agyaggólem jobb vállát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyaggólem testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod az agyaggólem jobb lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az agyaggólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az agyaggólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az agyaggólem agyagtestét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod az agyaggólem agyagtestét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az agyaggólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az agyaggólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az agyaggólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 alaprúna. 12 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 115, gyógyulás: 24, összesen: -91 ÉP}

Találtál egy mágiaszilánkot. Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [30 pontot használtál fel, van még 291.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[171,111] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy márványtornyot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy ősi csatamező van. Délre egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [170,112] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy quwarg bolyt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 12 gyíkfüvet. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.

[47 pontot használtál fel, van még 244.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. {max. életpontja: 241-260.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika jobb hátsó lábát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a norpadolótika jobb hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Elegánsan leterítesz egy szarvast (reméljük, nem figyelnek a nottinghami seriff bérencei). (+8 kaja.) Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász quwarg. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 228.]

v 170 3 elmormolod a 170. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az isteni küldetés varázslatot! Rendben, istened végrehajtottnak tekinti a következő küldetést: Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. Az isteni küldetés varázslat elfüstölt a fejedből. [-40 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 223.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +16 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve halálvarázslat. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! 2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! 3.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 lapockacsont! [30 pontot használtál fel, van még 193.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 163.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 773 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 160.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 159.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 21, 22.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a sullár. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 159 pontod maradt, ebből a következő körre 159 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 523 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS HÁTIZSÁK (735. TÁRGY)
Az elf kósza ígéretet tesz, hogy ha hozol neki két bunthar zsákot, egy etra hályogot és egy berzerker tüskét, akkor elkészít neked egy mágikus hátizsákot, amelybe rengeteg holmi fér! A játék nyelvére lefordítva ez annyit jelent, hogy ha van mágikus hátizsákod, akkor akár 199 féle különböző tárgyad is lehet. A mágikus zsák hatása nem adódik össze a bunthar zsákéval, viszont ahhoz hasonlóan, ez sem átadható, és nem lopható el, tehát nem valószínű, hogy rettegned kéne attól, hogy elvész. De ha mégis, akkor sem vesznek el a plusz tárgyaid, csak éppen nem vehetsz fel újabbakat. A zsákot a Küldetés Teljesítése: KT 735 paranccsal veheted át, 5 TVP árán.

VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY)
A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le.

HALÁLVARÁZSLAT (124. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A halálvarázslat egyike a legpusztítóbb, leggyilkosabb varázslatoknak, ha egy magas rangú gonosz pap használja. Ez a varázslat képes azonnal megölni az ellenfeledet, úgy, hogy a teljes szervezetet egy masszív, antianyag-redukciós sokknak teszed ki, és ezáltal kb. 10000 életpont sebzést okozol. A siker esélye alapban, egy veled azonos szintű ellenféllel szemben 1 százalék, amely, ha nagyon magas rangú pap vagy (sokkal magasabb, mint amikor a varázslatot megkapod - nem még sokkal magasabb, mint most képzeled) akár 15-20 százalék magasságáig is felkúszhat. Erősebb ellenfelekkel szemben ez az érték csökken, gyengékkel szemben nő, de mindig legalább 1 százalék. A varázslat ellen nincs mentődobás, és anyagi komponense sincs, viszont használata 50 VP-be kerül. Nyilvánvaló, hogy a varázslatot csak különlegesen erős ellenfelekre, az FTV paranccsal érdemes használni. A halálvarázslatot - a varázslatot annakidején kikísérletezők elmebeteg morális korlátozásai miatt - lehetetlen kalandozókkal szemben használni.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 38. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 28 (46) Szint: 32 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (43) Támadás: 59 (62) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (41) Védekezés: 70 (76) Menekülés: 15 % Életkor: 70/93 év
Egészség: 24 (37) Életpont: 827/1082 Jellem: gonosz (418) Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (64) Varázspont: 994/344 Pénz: 5230 arany Kép. pont: 52
Tudatpont: 78/20 Pszi pont: 129/5 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2324 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 64 342 TP-t kaptál. Jelenleg 4 143 368 TP-d van. A következő szinthez még 356 632 TP szükséges. Trófeáid: királyi őrjáratos, őrjáratozó katona, zafír drakón. A 221. fordulódban 10192 arany került a bankszámládra. 10192 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 34/45 (+18%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 25/98 (+19%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
170,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/95 (+24%) 2. nyomkövetés: 37/14 (+50%) 3. lopás: 4/27
4. mászás: 13/74 (+7%) 5. csapdakészítés: 15/22 (+7%) 6. csapdaészlelés: 8/35
7. gyógyítás: 27/27 8. titkosírás: 4/13 9. felderítés: 24/81 (+4%)
10. szörnyidomítás: 7/21 11. teológia: 50/0 (+33%) 12. taumaturgia: 35/84 (+5%)
13. szerencsejáték: 3/92 14. versengés: 10/89 15. harcművészetek: 1/27
16. zene: 17/81 17. szörnyismeret: 21/18 18. pszi: 12/45 (+13%)
19. zárnyitás: 5/28 20. vadászat: 33/46 (+100%) 21. vitalitás: 2/0
22. bányászat: 30/61 23. testépítés: 1/94 24. úszás: 9/13
25. főzés: 10/58 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a quwarg boly (359)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)
a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)
láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 lapockacsont!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): -122. labirintus (165,112). cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 121, 122, 136, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 41, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 138. Szerzett pont: 18492. Beállított erő: 0 Összpont: 18492

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, ek 134 152 1, ek 145 2, p 72.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 30 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 354.98 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 2 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
5 balkezes gyűrű (#1549) 1 bíbor erőöv (#291) 2 borostyán függő (#162)
1 csuklyavirág (#133) 1 dentor bőr (#551) 1 din formázó minta (#301)
2 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 gyöngysor (#192)
1 kerek kő (#19) 1 kis vaspajzs (#159) 1 kristályfolyadék (#449)
3 kristálygömb (#265) 6 liumbe hajtás (#655) 4 mandibulapenge (#125)
1 mocsári penke (#148) 3 nagy vaskulcs (#186) 45 pular kristály (#239)
12 ramit kő (#226) 1 réz papi karkötő (#307) 1 rézsisak (#72)
1 sárga erőöv (#276) 1 szulfin (#676) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 tinta (#101) 1 varázskő (#305) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
939 arany (#50) 1 alaprúna (#2670) 1 álompor (#396)
10 drótszőr (#37) 1 ezüst nyaklánc (#117) 12 gyíkfű (#201)
77 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074)
1 mágiaszilánk (#2668) 1 nyu-shuriken (#157) 1 pirkit (#153)
27 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 1 sólyomcsőr (#1223)
4 spiritusz (#170) 4 trikornis szarv (#198) 4 ugh méreg (#166)
1 umbatari karkötő (#278)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

169 170 171 172 173 174 175 176 177 178
106
107
108
109
110
111
112
113
(170,112) quwarg boly (#359), 46. jellempróba, Leah oltár, quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), norpadolótika (#226), vadász quwarg (#241)
(171,109) kputtyintó csalán (#247), phua-kúp (#372), 31. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(171,110) ősi csatamező (#263), Raia oltár, ezoterikus mardel (#184), kultúrmasztodon (#227), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz (#48), orgoró (#170), agyaggólem (#8003)
(171,111) márványtorony (#175), 24. jellempróba
(172,108) éjkornis (#228), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(173,107) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), 47. jellempróba, bűbájlidérc (#761), quwarg parafenomén (#248), norpadolótika (#226), áeratikus hasnyák (#243)
(174,107) kronokukac (#285)
(175,107) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), trikornis herceg (#261)
(176,107) kputtyintó csalán (#247), elf kósza háza (#681), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, csápos otagi (#395)
(177,108) csápos otagi (#395), kputtyintó csalán (#247)

Üzenet küldése a karakternek