Lostris 223. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. szept. 23. 10h:10'
EZ A 452. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
453. játékheted kezdete: szept. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1678
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 56
|
|
LOSTRIS KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Az idõ esemény nélkül
telt el. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+27 életerõ.)
Minden varázserõd visszatért. (+65 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+72 pszi
pont.) A kasztroplanáris uralom ismét bizonyította erejét. Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a
szentélyt.
* 1. KP: | használod a 70. pszi képességet
| Összpontosítani kezdesz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve,
kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel,
van még 506.]
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll.
aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot
használtál fel, van még 501.]
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy
végsõ mozdulattal elõhívoda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot
használtál fel, van még 501.]
* 4. KP: | t. energia kisütése: 180 8
| A Bugyorból merítesz tudati erõt (+2 TU). [14 pontot használtál fel, van még 487.]
flh 14 258 | felt. lõfegyver haszn. 14 a 258. tárggyal
| Ok, FLH 14 258 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 487.]
fkt 19 13 | felt. készítesz a 19. tárgyat (13 darabot)
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 487.]
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát.
Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. "
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál:
azonosítasz magad elõtt egy fõutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP
épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom;
Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre.
Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (2 támadással
29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz.
Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot
sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot
sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az
orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát
pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza
(669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Összefutsz N.C. Brave-vel. Alakja vibrálni látszik. Dornodon kisebb papja. Egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyûrût, egy
fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy szirén
köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír
erõövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy óriásféreg trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy troll
dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd
mutáns pók. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ezüsttollú
nyíl (ld. enc.)} Elfordítod fejed, ahogy brutális tekintetét feléd irányítja. Szemeibõl a végtelen pusztítás vágya sugárzik. Egy
meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát
pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " Figyelmeztetés: megterheltséged 100 %
fölé emelkedett! [9 pontot használtál fel, van még 478.]
ve 198 2 | megveszed a 198. tárgyat 2
| Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
ve 199 5 | megveszed a 199. tárgyat 5
| Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 karbin plazmát. 45 aranyat fizettél. [0 pontot
használtál fel, van még 478.]
ve 231 12 | megveszed a 231. tárgyat 12
| Vásároltál 12 acélpengõkét. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 478.]
ve 665 20 | megveszed a 665. tárgyat 20
| Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 elkarog szõrt. 9 aranyat fizettél. [0 pontot használtál
fel, van még 478.]
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[91,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remegést érzel a föld alól... Valami jön
föl! Egy epokitféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a
fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz.
Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+9 életerõ). Orgyilkos tõrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1
támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+7 életerõ). Orgyilkos tõrrel megérinted az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az
epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan
lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. Eldobod az értéktelenné vált erszényes elkarog trófeát, és
diadalmasan beszerzel egy epokitféreg trófeát. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.] Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad
szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezébõl. A cserkész visítva menekül.
Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó
semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Látsz egy oltárt. Leah hívõi építették. Az oltárt KT-d fortyogóan bûzös gonoszságának ereje védi. Egy hangyaboly mellett
egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2
kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.
[24 pontot használtál fel, van még 454.]
vps 120 | VP spórolása: 120
| Félreraktunk, letiltottunk neked 120 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör
végéig). [0 pontot használtál fel, van még 454.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a
testeden. (+58 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 424.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig
hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+58 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 394.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig
hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 364.]
kt 4 3 | elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot)
| Begyûjtöttél 3 botot. IQ-d TF-elõdött. [24 pontot használtál fel, van még 340.]
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre
| [92,57] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót.
Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! (Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál.
Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány
mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Tharr oltár van.
Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy
érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb
ér, rá is ismersz. Egy trappoló dinymák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (2
támadással 14 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: elõkapod a
mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kissé megkarcolod a trappoló dinymák
farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel több döféssel felnyársalod a
trappoló dinymák testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a trappoló dinymák patájától. (1
támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4
életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával épp hogy megvágod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 6 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel jól megszúrod a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.)
Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1
támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön.
Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre
vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 8 kerek követ. IQ-d TF-elõdött.
(Továbbmész...) [93,58] A dombságot elhagyod, ritka erdõbe érkeztél. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod,
találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Sheran rúnaköve. [34 pontot használtál fel, van
még 306.]
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre
| [94,59] A terep továbbra is ritka erdõ. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy
sérült halálmadár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan
megsorozod a halálmadár nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen
mentális támadásra készül! A következõ másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz,
ebbõl elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyõzõdtõl.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván
nem a te istenedé. (Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon
nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett,
színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20
aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietõsen arra
veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklõdésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy
kék rothasztó lesz az ellenfeled. (ld. enc.) Már látod magad elõtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz,
nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldébõl.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erõsebbnek,
ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik
sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba
emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te
erõdhöz mérték, vagy mert kimerültél az elõzõ felemelésében, ez már nem sikerül. 323 tapasztalati pontot kaptál.
Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Elõször nem ismered fel az elõtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal késõbb beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a
különös tárgyak kellenek. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a kerek kõ a kezedbe nem
kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, õ viszont nem tûnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket
memorizálod: 1 súlyzó, 1 bunthar bõr, 2 karbin plazma, 2 aranylánc, 10 kazmár gyökér.
Az egyik sátor elõtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást:
"Aki legyõzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled közli
veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a
kezedben lévõ lapokat: 2 Illúziósárkány, 1 Aranyesõ, 1 Piromenyét, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet,
és meg sem lepõdsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a
kezedben: 3 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és
mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következõk voltak: 2 Aranyesõ, 1 Illúziósárkány, 1
Temetõ, 1 A bajnok manifesztációja. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre
veszed mit húztál: 2 Déja vu, 1 Sötét halál, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és
meg sem lepõdsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a
kezedben: 2 Déja vu, 1 Orzag bilincse, 1 Orbitális mackósajt, 1 Mákrózsa fõzet. Semmi változás. Megmutatjátok a
lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Influenza, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Mákrózsa fõzet. Ez két pár! Vesztettél. 323
tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 65 aranyad, ami most már az övé.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön
kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkû kalandozókat sodor erre a
balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot õrzõ cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy
megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerõ pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy szûk embermagasságú
folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú
percekig bolyongsz az útvesztõben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a
tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétõl kísérve, utadra indulsz.
(Továbbmész...) [94,60] Vége az erdõnek. Hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy
olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti
a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Különleges
érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen! (Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a
munkád. Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a
távcsõvel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel nyugatra egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet.
Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek
északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még
230.]
fv 8 1 88 | felveszed a 8. tárgyat (1 darabot) 88
| Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 szöges bunkót. [4 pontot használtál fel, van még 226.]
rm 8 156 80 | rombolsz a 8. tárggyal a 156. tárgyat 80 pontért
| Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 226.]
ep 156 20 | építed a 156. tárgyat 20 pontért
| Nekilátsz, hogy felépíts egy világítótornyot. Szögletes köveket gyûjtesz, és egymásra pakolod. Még sokat kell dolgoznod,
hogy kész legyen a világítótorony. 15 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 206.]
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre
| [93,61] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Ez a Süllyesztõ mocsár. Kicsi, de halálos. Keresel egy
magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra
nézve látsz egy lápi hajlékot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.
Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy xirnox. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod.
Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked
átfúrja a xirnox lila hasát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja
szét a bõrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát
ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a xirnox testét. (2 támadással 29 életpontot
sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a xirnox testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.)
Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve feléd kap, de Te
félrehajolsz! A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Egy sánta üregi nyúl önként
(mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.)
(Továbbmész...) [93,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztõ mocsár. Kicsi, de
halálos. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy
téfea magoflux közeledik. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a téfea magoflux fejét. (2
támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz.
Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a téfea magoflux testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme
vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 14
életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erõsítve magát. (-10 varázspont.) A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles
szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felkapaszkodsz egy
magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz
egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy
xirnox nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked
ront.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan
megsorozod a xirnox fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes,
mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a
mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a xirnox testét. (2 támadással 32
életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel megdöfködöd a xirnox vékony nyelvét. (2 támadással 9
életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve nem
tudott sebet ejteni Rajtad. Mandibulakaszával megvágod a xirnox bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a xirnox testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox felkarcolja a
combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot
vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) A xirnox szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben
lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Tudati vitalizációt hajtasz végre.
Gyógyultál 56 életpontot!
Összeakadsz DON. Dornodon hûséges követõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy denevér
szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy
vasvértet visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea és egy uzbány trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal
kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Köszöntitek egymást, aztán tovább. [18 pontot használtál fel, van még 188.]
a 8 2939 1 | átadod a 8. tárgyat a 2939. kalandozónak (1 darabot)
| Ok, sikeresen átadtál 1 szöges bunkót DON részére. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
aa 166 172 141 | átadod a 166. tárgyat a 172. tárgyat a 141. tárgyat
| Ok, sikeresen átadtál 17 ugh mérget DON részére. Ok, sikeresen átadtál 3 téfea-agyat DON részére. Ok, sikeresen átadtál 1
nap szimbólumot DON részére. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre
| [94,61] Véget nem akar érni a dögletes bûzû mocsár. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hmm, csak
egy gyíkember. Ettõl nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával
egy hatalmas csapással felmetszed a gyíkember bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme
vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyíkember bal lábát. (1 támadással 13
életpontot sebezve.) A gyíkember karmai majdnem eltalálnak! A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni,
de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
20 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyíkfû csomót. Érett
termése van. Begyûjtesz 1 gyíkfüvet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a
távcsõvel. Messze délkeletre látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy
olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy xirnox
közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy
kicsit.
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a xirnox lila hasát. (2 támadással
22 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (10 életpontot
vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz.
Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a xirnox vékony nyelvét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs
értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel meghorzsolod a xirnox testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a
xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. Véres
nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elõ az elemózsiás
kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [95,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt
jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy varkaudar. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a
szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2
támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a
másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a varkaudar rücskös bõrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs
értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással
13 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt
tudásod (+1 dobófegyver). Felfedeztél egy nekrofunt. A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre
megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakõ van. Délre egy phua-kúp van.
Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [18 pontot használtál fel, van még 170.]
* 1. BP: | átadod a 415. tárgyat a 4651. kalandozónak (4 darabot)
| Sajnos nincs nálad aranypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 165.]
* 3. BP: | energia fejlesztése 99
| A fejlesztés már befejezõdött, egyenlõre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 165.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet.
Egy kaját nyel le a kaffogó hebrencs. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint
ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a
tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 165 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 165 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következõ
körben tehát 529 pontot költhetsz el.
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZÕ (363. TÁRGY)
Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszõt, azonnal feltûnik néhány különös dolog: elõször is, a hegye valamilyen
kemény, kõszerû anyagból készült, mégis meglepõen éles. Maga a vesszõ nem fából, hanem valamilyen kristályszerû
anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2)
Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 4D5+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhetõ lényeket is megsebezni.
Az ezüsttollú nyílvesszõt hosszú íjhoz használhatod.
|
KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerû szarvaival és ijesztõen nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos
helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte
észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bûz, mely éjjel-nappal körülveszi.
Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha
ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad
tulajdonságpajzs).
|
KARAKTERLAP |
Lostris, egy szõke, copfos hajú, zöld szemû alakváltó nõ vagy. Fekete a bõröd. Leah hittérítõje vagy. Papi hited: 57. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.
Erõ: | 25 | | Szint: | 17 | | Merészség: | 5/1 | | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 21 | | Támadás: | 16 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 24 (25) | | Védekezés: | 22 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 24 | | Életpont: | 266/197 | | Jellem: | gonosz (68) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | | Varázspont: | 213/213 | | Pénz: | 2221 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/8 | | Pszi pont: | 129/155 | | | | | EFejl: | 102 |
|
Eddig összesen 732 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4397 TP-t kaptál. Jelenleg 231796 TP-d van. A következõ szinthez még 28204 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, epokitféreg, quwarg harcos.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 3/32 | | szúrófegyverek: | 23/66 (+2%) | | vágófegyverek: | 5/83 (+48%) |
ütõfegyverek: | 1/0 | | lõfegyverek: | 12/28 | | dobófegyverek: | 11/0 (+32%) |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (50%) << vashegyû lándzsa (#182) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -13.); nehezék (#258) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 36/96 | | 2. nyomkövetés: | 51/76 (+13%) | | 3. mászás: | 3/67 |
4. csapdakészítés: | 11/101 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 2/20 | | 6. gyógyítás: | 47/106 |
7. titkosírás: | 34/2 | | 8. felderítés: | 8/14 | | 9. szörnyidomítás: | 1/79 |
10. teológia: | 7/83 (+7%) | | 11. taumaturgia: | 20/94 (+3%) | | 12. versengés: | 1/88 (+45%) |
13. zene: | 2/39 | | 14. szörnyismeret: | 6/66 | | 15. pszi: | *22/100 |
16. vadászat: | 24/4 | | 17. bányászat: | 21/1 (+24%) | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 60% életpont alatt [ tudati vitalizációval] |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot , csak egyszer), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), nehezéket (#258) (max. 2 darabot , csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
õrjáratozó katona (#274), varkaudar bajnok (#190), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
idõcsere (#285, 5 VP) | | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
vámpirizáció (#1) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
16. és magasabb szintûek ellen |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kaffogó hebrencs (#88) (õrzi a holmidat) státusz: OK |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | fekete csuha (#375) |
2 | | mászókarom (#78) | 1 | | sárga erõöv (#276) | 2 | * | tankány karom (#237) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
6 | | bot (#4) | 4 | | bumeráng (#249) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | mandibulakasza (#127) | 1 | | nehezék (#258) | 6 | * | orgyilkos tõr (#225) |
2 | | szögletes kõ (#17) | 18 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | varkaudar szablya (#516) |
1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
5 | | ezüst gyûrû (#180) | 2 | | ezüst karkötõ (#158) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | umbatari karkötõ (#278) |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | | deus ex machina (#1) | 9 | | fáklya (#36) |
28 | | kaja (#2) | 2 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | kötél (#92) |
2 | | mászókampó (#165) | 1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) | 1 | + | nyílcsapda (#243) |
2 | | rézkulcs (#75) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | távcsõ (#42) |
4 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 14] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 40] |
6 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 72] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 36] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
12 | | acélpengõke (#231) | 1 | | alligátorbõr (#661) | 8 | | álompor (#396) |
3 | | aurach fog (#657) | 20 | | drótszõr (#37) | 11 | | elkarog szõr (#665) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 2 | | gyíkfû (#201) | 1 | | gyöngymangó (#135) |
1 | | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | | ilkin érc (#232) | 3 | | karbin plazma (#199) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | lapockacsont (#33) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
2 | | mocsári penke (#148) | 1 | | nektoraf faggyú (#667) | 3 | | óndarab (#85) |
14 | | pirkit (#153) | 2 | | ramit kõ (#226) | 6 | | rézdarab (#70) |
1 | | rinóbõr (#651) | 1 | | sámán erszény (#650) | 10 | | smirglilevél (#29) |
8 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | szulfagor agyar (#677) | 1 | | szvó-ektoplazma (#151) |
1 | | trikornis szarv (#198) | 4 | | tükör (#43) | 4 | | vadász tatu bõr (#15) |
2 | | varkaudar csont (#1113) | 11 | | vasérc (#152) | 3 | | xirnox szív (#213) |
|
Összsúly: 94.72 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
187 | | arany (#50) | 2 | | bumeráng (#249) | 1 | | dözmöng szív (#122) |
5 | | kerek kõ (#19) | 1 | | nap szimbólum (#141) | 8 | | spiritusz (#170) |
2 | | téfea-agy (#172) | 17 | | ugh méreg (#166) | 3 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
12 | | acélpengõke (#231) | 3 | | bot (#4) | 9 | | elkarog szõr (#665) |
1 | | gyíkfû (#201) | 3 | | karbin plazma (#199) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) |
4 | | ragasztó (#83) | 1 | | rézdarab (#70) | 5 | | tinta (#101) |
1 | | varkaudar csont (#1113) | 2 | | vasérc (#152) | 3 | | xirnox szív (#213) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(91,57) epokitféreg (#147), 33. jellempróba, Leah oltár
(92,57) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Raia oltár, érclelõhely, trappoló dinymák (#118)
(93,58) Sheran rúnaköve
(93,61) xirnox (#122)
(93,62) téfea magofluxok (#98), egy ismeretlen isten rúnaköve, xirnox (#122), DON (2939. kalandozó)
(94,59) halálmadár (#351), egy ismeretlen isten rúnaköve
(94,60) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Leah oltár, érclelõhely
(94,61) gyíkemberek (#51), gyíkfû csomó (#200, belõle készíthetõ: #201), xirnox (#122)
(95,61) varkaudarok (#64), nekrofun (#173)
|