221. forduló, 223. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 14. 12h:14'
EZ A 467. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
468. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,108] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 569.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 564.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[112,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadász quwarg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a vadász quwarg testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vadász quwarg jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a vadász quwarg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vadász quwarg torát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).

(Továbbmész...) [112,110] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy varkaudar kölyök lábát masszírozza. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1072 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+52 életerő.)
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy lábascet trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ron Taylor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+5 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[54 pontot használtál fel, van még 505.]

ov 3 óvatosságod: 3
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

kf 568 kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

be 134 bemész a 134. titkos labirintusba
Ahogy a varkaudar látógömbben látottakat keresed, egyre sötétebb lesz - mintha a jótékony napsütés is tiltakozón visszahúzódna erről a területről. Aztán az egyik domb tövében hatalmas kaput pillantassz meg, az öntött vas szerkezetet valaki tőből kidöntötte. Brutálisan erős bestia lehetett. Bepillantasz: teljes a sötétség. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A sötétség szerteoszlik, amint beljebb sétálsz. Körülötted ódon falak, doh- és hullaszag uralta folyosók húzódnak. A falak díszítése tipikusan varkaudar technológiára utal. Nem tart sokáig levonnod a következtetést: egy varkaudar város falai közé érkeztél. [5 pontot használtál fel, van még 500.]

fvh 14 felt. varázslat haszn. 14
Harci varázslataidat használni fogod minden 14. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

lm 4 mozogsz 4
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT]
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT]
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT]
[24 pontot használtál fel, van még 476.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 476.]

lm 5 mozogsz 5
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 39 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
[15 pontot használtál fel, van még 461.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

lm 14 16 23 mozogsz 14 16 23
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó! Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Az élesen elforduló járatban némi meglepetés fogad. Egy hatalmas varkaudar szobra az, csatavértjéből ítélve egy varkaudar hadúré. Kezét parancsolón nyújtja előre, legalábbis nyújtaná, de valamilyen barbár, műveletlen banda azt a karjánál letörte. Fejével sem bántak kesztyűsebb kézzel - orrát, fülét laposra rongálták. Talán így már nem is annyira ijesztő, mint fénykorában volt, szégyelve gondolsz az iménti reakciódra. [12. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy varkaudar kölyök! (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök bal vállát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy élőholt sullárt pillantasz meg. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár zörgő csontjait. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd az élőholt sullár farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1111 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök bal vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Elszántan mész előre. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Piciny terembe lépsz. Valamikor díszes lakószoba lehetett. Törött ágyak állnak a falak mellett, a másik oldalon pedig egy dézsa darabjai fekszenek. A padlón jól megállapítható, merre folyt belőle az őt valaha színültig töltő vörös lé. [14. PONT] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs és 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT]
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Bátran haladsz tovább. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Üres szobába lépsz. A falakon polcok sorakoznak, rajtuk pókháló fedte edények. Azért a földre is jutott belőlük! Éles szélű darabjaik a szoba egész padlóját betöltik. Jobb is, ha nem lépsz beljebb! [16. PONT] egy varkaudar kölyköt pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 15. pontnál vagy.
Egy vérbe fagyott Dornodon szimbólumos alak mellett vezet el az utad. Jól megjárta, miután a varkaudarok végeztek vele, a sullárjaikat uszították rá - legalábbis a testét mindenfelé szabdaló harapásnyomok erre utalnak. [17. PONT]
Elágazás! [19. PONT]
Elszántan lépdelsz tovább a kietlen folyosón. [20. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt sullár. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 66 életpontot sebeztél. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel megütöd az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt sullár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1111 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal oldalát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót fejét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütöd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

egy varkaudar behemót lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bikafejét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 51 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Továbbmész. Egy gyémántkemény adamantit ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Talán ez a labirintus legdíszesebb hálóterme. Középen, néhány talpalattnyi kiemelkedő padlólap közepén, jókora trónus áll, most - szerencsére - üresen. Nem szívesen lennél itt, amikor az uralkodó teljes pompájában elfoglalja azt. [23. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-24 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vark. pecsétgyűrű, 1 elit csatavért (ld. enc.), 40 arany és 2 varkaudar pálinka (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
[95 pontot használtál fel, van még 366.]

lm 23 23 23 mozogsz 23 23 23
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 366.]

lm 31 32 32 mozogsz 31 32 32
Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT]
Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT] egy varkaudar bajnokot veszel észre magad előtt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. [+2% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kopottas ajtó elé érkezel. [27. PONT]
A belső folyosók egyikén vagy. Északra díszes, rúnákkal díszített ajtó nyílik, egyetlen eddig látottra sem hasonlít. [29. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy varkaudar kölyök! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A falakra vésett rúnabákomokról egyértelműnek tűnik, a varkaudar varázslók épületszárnyában tartózkodsz. Nincs is szükség fáklyára! A falakat a mennyezet közelében lebegő, világító gömbök vonják sejtelmes félhomályba. [30. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kölyök. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A következő szoba, a mágusok szobája, meglepően nagy ahhoz képest, amilyennek kívülről, na meg a látógömbben látottak alapján képzelted. Középen egy áldozati oltár áll, most üres - a gyomrod nyugalma érdekében ennek örülsz is. A sarokban egy kitömött sullár áll, több rúnával a bőrébe vésve. Hogy milyen célt szolgálnak ezek, csak egy nagy varázsló tudná megmondani. [31. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. Valamilyen fegyver van nála. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar mágus bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

egy varkaudar mágust veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 sámán gyógykenőcs (ld. enc.) és 1 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo]
A falakra vésett rúnabákomokról egyértelműnek tűnik, a varkaudar varázslók épületszárnyában tartózkodsz. Nincs is szükség fáklyára! A falakat a mennyezet közelében lebegő, világító gömbök vonják sejtelmes félhomályba. [30. PONT]
A belső folyosók egyikén vagy. Északra díszes, rúnákkal díszített ajtó nyílik, egyetlen eddig látottra sem hasonlít. [29. PONT]
A város belső folyosójának keleti végében vagy. Félelmetes érzés futkározik a hátadon, mintha túlvilági szellemek érintenétek. Gyorsan elhessegeted, még ezt a butaságot. [32. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kósza. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kósza jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 kis ónixkulcsot.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Egyhelyben toporogsz.
[60 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 1 mozogsz 1
A belső folyosók egyikén vagy. Északra díszes, rúnákkal díszített ajtó nyílik, egyetlen eddig látottra sem hasonlít. [29. PONT]
Kopottas ajtó elé érkezel. [27. PONT]
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT]
Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Elszántan lépdelsz tovább a kietlen folyosón. [20. PONT]
Elágazás! [19. PONT]
Egy vérbe fagyott Dornodon szimbólumos alak mellett vezet el az utad. Jól megjárta, miután a varkaudarok végeztek vele, a sullárjaikat uszították rá - legalábbis a testét mindenfelé szabdaló harapásnyomok erre utalnak. [17. PONT]
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT]
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT]
Az élesen elforduló járatban némi meglepetés fogad. Egy hatalmas varkaudar szobra az, csatavértjéből ítélve egy varkaudar hadúré. Kezét parancsolón nyújtja előre, legalábbis nyújtaná, de valamilyen barbár, műveletlen banda azt a karjánál letörte. Fejével sem bántak kesztyűsebb kézzel - orrát, fülét laposra rongálták. Talán így már nem is annyira ijesztő, mint fénykorában volt, szégyelve gondolsz az iménti reakciódra. [12. PONT]
A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT]
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT]
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT]
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT]
Sietve hagyod el a baljós helyet, mielőtt még valami komolyabb baj történne.
[80 pontot használtál fel, van még 226.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[111,111] Még mindig dombos terepen vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg szabotőr. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 21 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+52 életerő.)

(Továbbmész...) [110,112] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; 766% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [109,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr templomot. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet.

[62 pontot használtál fel, van még 164.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[108,114] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [107,115] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,116] A terep továbbra is ritka erdő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. [24 pontot használtál fel, van még 140.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[105,117] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy agyfröccsentő egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy velociraptor trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy karmos tankány. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Soi D'Arnan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont). Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. És egyszercsak elővarázsol hátizsákjából egy mákrózsa virágot, és átnyújtja neked! Tágra nyitott szemmel, mosolyogva hallgatod a szerelmes ifjút. Nagyon tetszik neked! Lassan, félénken megölel téged, aztán felbátorodva megcsókol. Nem ellenkezel. A szenvedélyes ölelkezésben lassan a földre csúsztok, nem törődve a titeket körbevevő veszélyes vadonnal. A folytatás már a természet íratlan törvényei szerint történik... [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[13 pontot használtál fel, van még 127.]

be 126 bemész a 126. titkos labirintusba
Nem is kell sokáig kutakodnod a bozótosban, az egyik tüskés növény szétágazó gyökereit felhajtva találsz egy csapóajtót. Jól el volt rejtve, de hát neked óriási a mázlifaktorod. Felhajtod a csapóajtót, és szemedet erőltetve a mélységbe kémlelsz. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Egy ugrással a földalatti szintre érkezel. A padló kemény, és most hogy fényben is meg tudod vizsgálni, szabályos kockalapokból kirakott, matt felületű. Egy lágyan zümmögő padlótól mennyezetig érő doboz áll közvetlenül melletted, melyen jobb oldalt két gombot találsz. Egy lefelé, és egy felfelé mutató nyíl van rajtuk. Mivel azt tanultad szüleidtől, a labirintusokban minden gombot meg kell nyomni, megnyomod egyiket. Rövid ideig semmi. Aztán hangos szisszenés kíséretében szétnyílik a doboz fala, hogy alaposabban szemügyre vehesd üreges belsejét. Üres. Ijedten hőkölsz hátra, amikor a doboz magától, gombnyomástól függetlenül visszacsomagolja magát. Hát fura egy szerkezet az biztos, amilyet még sosem láttál előtte. De hát ideje továbbindulni, előre a délre vezető folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 22 mozogsz 22
Miközben lépésben haladsz előre a félhomályos folyosón, csodálkozva meredsz az idegen kultúra kezenyomaira, ami mindenütt ott van: a különös, halvány fényt árasztó, mennyezetbe süllyesztett lámpákon és a csúcsára állított szögletes, komor színekkel komor hangulatot teremtő téglalap alakú faldíszeken is. [2. PONT] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-16 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT]
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT]
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT]
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-31 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. Piciny szobába lépsz. Mivel teljesen üres, pár lépéssel máris a következő ajtónál teremsz. [22. PONT] A szemközti falnál egy gömb formájú hólyag lebeg. Teljesen magával ragad pulzálása, amiből csak úgy árad a mentális energia. A golyóbis hatalmas pukkanás kíséretében darabokra szakad. A fülsüketítő robbanás teljesen összezavarja az elmédet. Ennek következményeként, feltételes beállításaid következőképpen módosultak: támadás -> semlegesek, barátságosság -> autentikus vámpír.
[43 pontot használtál fel, van még 79.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 74.]

* 3. BP: leveszed/lerakod az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 74.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 64 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 10, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 74 pontod maradt, ebből a következő körre 74 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 437 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY)
Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort!

ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY)
Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél.

ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY)
A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen.

VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight bíborosa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 29 Támadás: 21 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 173/173 év
Egészség: 28 Életpont: 303/209 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 Varázspont: 539/94 Pénz: 3474 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 24/9 Pszi pont: 131/178 EFejl: 11
Eddig összesen 974 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14423 TP-t kaptál. Jelenleg 561715 TP-d van. A következő szinthez még 38285 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, borzalmas varkaudar, ongóliant. A 199. fordulódban 16590 arany került a bankszámládra. 18497 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/55 ökölvívás: 14/14 (+48%) szúrófegyverek: *23/100
vágófegyverek: 10/64 ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 23/85 (+10%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 310 időszaki: 46

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/1 2. nyomkövetés: 36/79 (+12%) 3. lopás: 2/70
4. mászás: 7/69 5. csapdakészítés: 15/18 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/94 (+36%)
7. gyógyítás: 50/51 (+34%) 8. titkosírás: 4/57 9. felderítés: 17/5
10. szörnyidomítás: 7/68 11. teológia: 13/14 (+27%) 12. taumaturgia: 31/30 (+21%)
13. szerencsejáték: 3/43 14. versengés: 11/90 15. harcművészetek: 5/71
16. zene: 9/35 17. szörnyismeret: 15/81 18. pszi: 22/8 (+4%)
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 26/3 21. bányászat: 22/83 (+34%)
22. úszás: 11/87 23. főzés: 8/82 (+10%) 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer), semlegesek (#989) (csak egyszer), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), autentikus vámpír (#154), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1665 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 5 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
2 molluszk ház (#353) 2 varázskő (#305) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
144 arany (#50) 1 csontpálca (#329) 1 elit csatavért (#295)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis ónixkulcs (#1110) 1 mákrózsa virág (#56)
1 óndarab (#85) 1 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
10 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 spiritusz (#170) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 varkaudar lándzsa (#224) 2 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,117) a 126. labirintus bejárata, 31. jellempróba, oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), Soi D'Arnan (4736. kalandozó)
(106,116) Chara-din monolitja (#534)
(107,115) Leah rúnaköve, elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393)
(110,112) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din monolitja (#534), élőholt quwarg (#202)
(111,111) oltár, érclelőhely, quwarg szabotőr (#301)
(112,109) vadász quwarg (#241), 38. jellempróba
(112,110) a 134. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, quwarg harcos (#201), Ron Taylor (4688. kalandozó), varkaudar kölyök (#685), élőholt sullár (#216), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189), varkaudar mágus (#128), varkaudar kósza (#347)

Üzenet küldése a karakternek