221. forduló, 223. forduló, Ahan'natakhan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 17. 15h:06'
EZ A 434. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
435. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5944
SZÁMLA : XXXX

AHAN'NATAKHAN KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy tüsi aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy északi aurach trófea, egy süvítő rája trófea és egy sullár trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Green Dragon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Bőre sárga. Leah ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy északi aurach trófea, egy mutáns pók trófea és egy manifesztátor trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Odébbállsz.
A 3. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Egy bronz fejpántot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy tünde tegezt visel. Ruházatát egy evaporőr trófea és egy karmazsin huhogó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sendiel, a dalnok . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Dornodon követője. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy Jerome köpenyét, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy regeneráló gyűrűt, egy grifftoll kesztyűt és egy cetbőr válltömést visel. Felszerelését egy uzbány trófea, egy orgyilkos trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Otthagyod a másik kalandozót.
A 3. napon összefutsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy khór darázs trófea és egy szeppent rákfatty trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Romold Thralk. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ásót (35 arany kikiáltási áron), 30 kaját (40 arany kikiáltási áron), 1 troll dorongot (100 arany kikiáltási áron), 1 ezüst nyakláncot (40 arany kikiáltási áron), 1 ezüst papi karkötőt (60 arany kikiáltási áron), 4 ezüstdarabot (250 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 6. napon összeakadsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bőrsisakot, egy bundás kabátot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr övet, egy örökkéval.tűzopálját, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy vadász tatu cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Bal Dahin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 7. napon összefutsz egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy gránit szimbólumot és egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy szürke rinocérosz trófea, egy ragyás burástya trófea és egy lajhárlord trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Amos Kaelpyr. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 7. napon összeakadsz egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fejsze. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gumi Rudi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Végre volt időd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már előbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erőben, de észben is kenterbe verik őket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idő, hogy a tettek mezejére lépj. Előveszed vizestömlődet, és nagyokat kortyolsz a hűsítő nedűből... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 694. hetének nyerőszámai: 28, 22, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy khór darázs nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 402.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 382.]

kf 1526 1 kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a Mallon botját. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 372.]

ek 40 4 t. energia kisütése: 40 4
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 392.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 389.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

hu 714 126 148 hulladék: 714 126 148
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

m 2 mozogsz keletre
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal megbököd a halálhozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 360 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A boszorka sátrához sétálsz. A bibircsókos öregasszony örömmel fogad, hisz olyan küldetése van számodra, melynek megoldásával mindketten jól jártok. A jutalmadért cserébe a legközelebbi alkalommal a következő tárgyak legyenek nálad: 3 grifftojás, 1 raptor szablya, 7 acélpengőke, 6 szvó-ektoplazma, 9 fülemüle agyar.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Bevallod az árnymanónak, hogy most játszol először. - Egy újonc - legyint lefitymáló mosollyal. - Na figyelj... három játékot játszunk, minden játékban öt lapot kapsz, abból később tetszőleges számút kicserélhetsz másikra. Pénzben játszunk. Amikor megkaptad a kártyáid, emelhetsz az alaptéten, én ezt tarthatom (ez esetben jöhet a lapcsere), vagy tovább emelhetem (ekkor neked kell tartanod, esetleg felüllicitálnod engem, különben elveszted a játszmát), vagy bedobhatom a lapjaim (ez esetben nyertél). Ha nem teszel fel újabb aranyat, és én sem emelek a téten, rögtön lapot cserélünk. Ezután megmutatjuk a lapjainkat, és az győz, akinek értékesebbek a lapjai. A győztes az összes addig feltett aranyat viszi. Ha mindhárom játékot megnyered, megkapod cirkuszunk fődíját. Persze az utóbbit csak a sportszerűség kedvéért mondom, hiszen halandónak ez eddig még nem sikerült. - Az árnymanó magabiztos nevetése lemossa arcodról a vigyort. - A lapok pontértékét ismered, ugye? - kérdezi még. Bólogatsz, hiszen nagyvonalakban tisztában vagy a HKK-póker szabályaival.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Ellenvarázslat, 1 Illúziópalota, 1 Orzag bilincse, 1 Aranyeső. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 360 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 50 aranyad, ami most már az övé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Egy megtermett, mélyhangú férfi kiabálására leszel figyelmes. Egy sátor előtt áll, és kalandozókat próbál rávenni arra, hogy belépjenek a szirén labirintusába. Közelebb lépsz, és a feladat mivoltáról kérdezősködsz.
- Az a bátor ifjú, aki kiállja az odabent található próbákat, mesés jutalomban részesül - közli veled fennhangon a fickó. - A próbálkozóknak minden tárgyat a bejáratnál kell hagyniuk, a labirintusban nélkülük kell helyt állni. - Mintegy végszóra odabentről egy velőt rázó sikoltás hallatszik.
- Biztos csak a hatás növelése céljából - gondolod, és jelentkezel, hogy belépnél. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 360 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
93 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bronzpengét 12 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 4 mocsári penkét 4 aranyért, 2 rőtmanó kacagányt 10 aranyért, 1 tüskecsapdát 8 aranyért.
Egyszercsak megpillantod egy vörös, kontyos hajú, félszemű árnymanó nő táborát. Fekete a bőre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: bűvharcos. Fegyverzetét egy ryuku tolvaj trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy teriád vadász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összefutsz Szélsikoly Ziával. Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany karperecet, egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy púpos burástya. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Leheletnyi csókot hint feléd, de te csak zavarodottan pislantasz.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [60 pontot használtál fel, van még 329.]

ve 158 1 megveszed a 158. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst karkötőt. 21 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

ve 180 4 megveszed a 180. tárgyat 4
Vásároltál 4 ezüst gyűrűt. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Találsz egy fény szentélyét. Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy gránit szimbólumot és egy lánckesztyűt visel. Felszerelését egy szürke rinocérosz trófea, egy ragyás burástya trófea és egy lajhárlord trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Amos Kaelpyr. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 57 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Mallon botjával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Méregfoggal megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios ministránsa. Egy aranygyűrűt, egy bőrsisakot, egy bundás kabátot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr övet, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy kardfogú fülemüle trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy vadász tatu cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bal Dahin. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [20 pontot használtál fel, van még 309.]

be 698 4 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a ütőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 ütőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 120 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 259.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[75,59] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Látsz egy sziklafészket. Találsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,59] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drasmólyom. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [77,59] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Látsz egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó berzerker. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[70 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[78,59] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gátvakond. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [79,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia híveié.
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Sheran tanítványa. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötőt, egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy vérfürdető magszim trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Chini. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [80,59] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Látsz egy phua-kúpot. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 155.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Erdőn voltam, parton leszek,
Vízen járok, s tűzben veszek.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 150.]

tim 135 titkosírás megfejtése 135 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza páncélos vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Méregfoggal kicsit megsebzed a massza szőrös potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több csapást kapsz a massza farkától. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany és 3 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1559 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: Azt, hogy az ellenfél két kör harc után elmeneküljön, egy magasszintű kí-technika képes megakadályozni. Elhagyod a phua-kúpot. [135 pontot használtál fel, van még 15.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 4 vizet. Hiába vársz, semmi sem történik. Talán ez a tárgy nem a megfelelő az ezüstszelence működésbe hozatalához. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 80 keresed a 80. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy trollfát. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [15 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 22, 27.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ahan'natakhan, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 43 (50) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 262 cm
IQ: 31 Támadás: 27 Agresszió: 5 Testsúly: 495 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 28 Életpont: 291/152 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (40) Varázspont: 225/1 Pénz: 442 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 17/0 EFejl: 67
Eddig összesen 858 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5279 TP-t kaptál. Jelenleg 279786 TP-d van. A következő szinthez még 60214 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, vadász quwarg, miksziszi húsgólem. A 221. fordulódban 4037 arany került a bankszámládra. 4077 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 16/57 (+7%) vágófegyverek: 6/24
ütőfegyverek: 24/2 (+2%) lőfegyverek: 20/50 dobófegyverek: 1/80

Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/69 2. nyomkövetés: 31/97 (+12%) 3. lopás: 1/9
4. mászás: 9/26 (+5%) 5. csapdakészítés: 8/72 (+9%) 6. csapdaészlelés: 2/53
7. gyógyítás: 55/13 8. titkosírás: 3/48 (+62%) 9. felderítés: 17/0 (+5%)
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 11/98 (+14%) 12. taumaturgia: 16/50 (+18%)
13. versengés: 2/12 (+40%) 14. zene: 5/91 (+15%) 15. szörnyismeret: 6/98 (+18%)
16. zárnyitás: 1/4 17. vadászat: 19/36 18. bányászat: 19/22 (+30%)
19. testépítés: 41/43 20. főzés: 1/24 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
sarki óriásteknős (#646) (csak egyszer), szintszívó (#96), kérődző etra (#368) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Humán Páholy (#9145), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)

Összsúly: 84.63 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
195 arany (#50) 1 bronzpenge (#126) 1 darázsszárny (#652)
2 gyíkfű (#201) 3 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114)
4 mocsári penke (#148) 2 rőtmanó kacagány (#714) 1 tüskecsapda (#242)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 fekete gyöngy (#99)
1 grifftojás (#179) 3 gyöngymangó (#135) 6 madártoll (#112)
2 óndarab (#85) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, halálhozó (#419), útonálló (#130), egy árnymanó nő, Szélsikoly Zia (4004. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Amos Kaelpyr (3338. kalandozó)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), manaelementál (#290), Bal Dahin (3867. kalandozó)
(75,59) sziklafészek (#167), világítótorony (#156)
(76,59) drasmólyom (#60), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(77,59) olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), 48. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(78,59) gátvakondok (#57), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, művészi porolit (#720), süvítő rája (#113)
(79,59) 43. jellempróba, Raia oltár, Chini (4300. kalandozó)
(80,59) Fairlight rúnaköve, phua-kúp (#372), massza (#217)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.01.10 11:11 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Alanori Krónika 2006/12
˙

Üzenet küldése a karakternek