Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 12. 9h:06' EZ A 231. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 232. játékheted kezdete: júl. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5484 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
v 22 405 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 69 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel súrolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
kt 1754 1 | elkészíted az 1754. tárgyat (1 darabot) |
kf 1754 1 | kézbeveszed/felveszed az 1754. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 1754 513 | felt. fegyverváltás: 1754 513 |
m 2 | mozogsz keletre |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
be 81 | bemész a 81. titkos labirintusba |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a mélység fattya alaktalan testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a mélység fattya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Agyi energiáid szöknek. (-1 IQ.) A mélység fattya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a bal karodra. (6 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken egyik csápját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A diuretikus kráken csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a bal vállad. (6 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 186, gyógyulás: 0, összesen: -186 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15 |
gyk | gyakorolsz |
lm 16 16 1 | mozogsz 16 16 1 |
szk 765 778 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY) A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele. |
MAFFIÓZÓ (298. SZÖRNY) Ennek a teremtménynek a láttán az első kérdés, ami megfogalmazódik benned: hogyan kerülhetett egy "békés" városba egy ilyen förtelmesen gonosz teremtmény? Mialatt ez a gondolat végigfut az agyadon, alaposabban is szemügyre veszed, miközben lassan-lassan rettegés költözik a szívedbe. A lény egész testét árnyékköpenybe burkolja, ez alól csak néhol tűnik ki egy-egy forradás. Fegyvere egy nagyhatalmú purifikálókard, az övéből egy moa stuki kandikál ki. Csak úgy árad felőle a színtiszta gonoszság. Ez a lény csakis a pokol lakója lehet, s szabad akaratából nem is jöhetett Ghallára, csak ha valaki megidézte (pl. egy KT). Emiatt csak mágikus fegyverrel sebezhető, s mint magát a megtestesült gonoszt, antimágikus aura övezi. Végezni velük ezen a síkon szinte lehetetlen, ha fizikai testük megsemmisülne, visszakerülnek saját síkjukra. A MAFFIÓZÓ holmi kalandozókkal vagy szörnyekkel nem foglalkozik, ezen a világon számára csak egyetlen méltó ellenfél akad, a védőnővér. Emiatt a lényre kiadott BA parancsnak semmi értelme, a T paranccsal esetleg megtámadhatod, de ebben az esetben mindenképpen legyen nálad egy deus ex machina! |
BANYAPÓK (305. SZÖRNY) Ah, a legendás Banyapók! Minden pókok és földi ocsmányságok szülőanyja! Vagy legalábbis annak egyenes ági leszármazottja... Ez a gigantikus pók olyan bűzt áraszt magából, hogy ettől már eleve rosszul leszel. Amikor pedig körbevesz a toxikus méregfelhő, már képtelen vagy arra, hogy védekezz a torkod köré záruló csáprágók ellen... Szerencsére, a történelemben már volt rá példa, hogy valaki legyőzte a Banyapókot! Rohanj alá, és döfd a dárdádat a kövér, védtelen potrohába! Nem! Ne a bunkóval püföld, meg a karddal hadonássz! Ezek a módszerek nem működnek! Természetesen, a Banyapókot csakis mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
TAALRU HERCEG (307. SZÖRNY) A taalru hercegek nagyhatalmú Thargodanok, nem ritka, hogy képesek a síkok közötti utazásra, igaz, nem teljes fizikai valójukban. Ilyenkor lelkük egy kevésbé hatalmas taalruba költözik bele. A hatalmuk teljében levő taalru hercegek vitathatatlanul a Sötét Föld uralkodó osztályához tartoznak, kihívásuk és legyőzésük kevés utazó számára lehetséges. A taalru hercegek kegyetlenek ellenségeikkel szemben, de alattvalóik, ha lehet, még kevesebb irgalomra számíthatnak. |
UCHAKO (308. SZÖRNY) Az uchako a sivatagok mélyén élő, féregtestű Thargodan, három ébenfekete szemgolyóval, óriási, megnyújtható, hegyes fogakkal teli állkapoccsal. A homokdűnék mélyén rejtőznek, áldozatukra lesve. Bármilyen élőlényt mérföldekről megéreznek, és váratlanul csapnak le rá, legyen az egy kóbor mópat, egy másik Thargodan vagy nagy ritkán egy eltévedt térutazó. |
MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY) Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány. |
THARGODAN ZSOLDOS (310. SZÖRNY) A hatalom és befolyás nélküli Thargodanok gyakran állnak más Thargodanok szolgálatába, így nagyobb az esélyük a fennmaradásra, és esetleg elég erőt gyűjthetnek ahhoz, hogy maguk is saját sereget tartsanak. A zsoldosok nem egyformák, ahány, annyiféle: vannak kutya, bika, és más állatfejekkel vagy borzalmas szörnypofákkal bíró, két-, négy vagy hat lábon járó, karmos, patás vagy esetleg madárlábú irtóztató szörnyetegek. Egy a közös bennük, sötét szellemük nem ismer könyörületet, és mindig csakis a saját érdekeiket tartják szem előtt. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges. |
OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY) Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges. |
EGYKEZES SÚLYZÓ (483. TÁRGY) A Kvazársziklák Népe KT tagjait a Trollok Ősi Szelleme megajándékozta ezzel a nagyszerű súlyzóval, hogy az igazi erőt csak a KT tagjai birtokolhassák. A súlyzó megidézéséhez az EK 121 parancsot kell kiadnod 20 TVP-ért és 2 TU-ért. Az egykezes súlyzó a rendes súlyzóhoz hasonló mind működésben, mind hatásfokban, a különbség csak annyi, hogy mindössze 12 kilót nyom. Az egykezes súlyzót kizárólag a Kvazársziklák Népe KT tagjai használhatják. |
MORGAN PÁLCÁJA (503. TÁRGY) Morgan pálcája egy fekete kőből készült, kb. kar hosszúságú rúd, melynek végén egy obszidián gömb pihen. Ez a hihetetlen hatalmú varázstárgy számos speciális képességgel bír, amelyek legtöbbjének használatához több évszázada praktizáló ősmágusnak, de legalábbis a mágiában járatos ősöreg Thargodannak kell lenned. Az egyszerű halandók számára sem teljesen használhatatlan azért a pálca. Ha egy harc végeztével életerőd menekülés% alá zuhan, automatikusan maxba gyógyítod magad 3 max. életerő elköltésével, ha a beállított menekülés%-od 1-re végződik (pl. 31%, 41% stb.) |
JING-JANG FEJPÁNT (556. TÁRGY) Egy harcművész igencsak nevetségesen néz ki egy sisakban. Nem csoda, hogy az igazi kobuderák előbb-utóbb elkészítik fajuk szent tárgyát, a jing-jang fejpántot. Ez a jó és a gonosz ellentétét szimbolizáló, bőrből készült pánt egy egyszerű tárgy lenne, csakhogy a kobuderák egy szent rítus közepette készítik, és beléhelyezik kí energiájuk egy részét. Ezért aztán nem csoda, ha a fejpánt bizonyos mágikus képességekkel is bír - megnöveli a védettségedet öttel, és megnöveli a Villámkéz kí képesség használatának és sikerének az esélyét. Ha esetleg még nem ismered a Villámkezet, akkor is kapsz kb. 8% esélyt, hogy használni fogod a harcban. A Villámkéz képesség egyébként a harcban rád lőtt lövedékek elhárítását teszi lehetővé. A jing-jang fejpánt viseletéhez min. 12. szintűnek kell lenned. Elkészítése a következőképpen történik: keresned kell egy szent, tiszta helyet (valamelyik magashegység), és egy grákóbőr, öt csepp spiritusz, öt csepp tinta és öt csepp isteni könnycsepp felhasználásával, 20 TVP árán elkészíted a jing-jang fejpántot, miközben kí energiáidat koncentrálod. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 175 cm |
IQ: | 24 (30) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 27 (29) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 311/277 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (36) | Varázspont: | 472/20 | Pénz: | 197 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 125/86 | EFejl: | 37 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 20 | ütőfegyverek: | 24 | lőfegyverek: | * 23 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 60 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 24 | 6. csapdaészlelés: | 4 (-6) |
7. gyógyítás: | 16 | 8. titkosírás: | 3 (-15) | 9. felderítés: | 12 |
10. szörnyidomítás: | 11 (-4) | 11. teológia: | 29 | 12. taumaturgia: | 36 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 13 | 15. zene: | 91 (+1) |
16. szörnyismeret: | 33 | 17. pszi: | 20 | 18. zárnyitás: | 8 |
19. vadászat: | 6 | 20. bányászat: | 14 | 21. úszás: | 10 |
22. főzés: | 3 | 23. csapatmunka: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 72 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), mélység fattya (#199) (csak egyszer), moszatrája (#198) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse I (#13) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | 20. szintű lényekre | |
banshee-sikoly (#373) | >> | csontváz lord (#177) | banshee-sikoly (#373) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | fémrúd (#104) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 10 | pirkit (#153) | 12 | vasérc (#152) | |||
4 | víz (#27) | 1 | rájabőr úszógatya (#405) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | fáklya (#36) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kétfejű csatabárd (#1754) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
8 | polip szívóka (#391) | 4 | rájabőr (#404) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) |