Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 22. 10h:05' EZ A 242. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 243. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: vv 19 26 165 | elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
143 | 144 | 145 | |
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy pusztulás sírjait. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
ee 480 107 108 | eladod a 480. tárgyat a 107. tárgyat a 108. tárgyat |
ee 131 327 157 | eladod a 131. tárgyat a 327. tárgyat a 157. tárgyat |
ee 65 49 276 | eladod a 65. tárgyat a 49. tárgyat a 276. tárgyat |
ee 317 451 197 | eladod a 317. tárgyat a 451. tárgyat a 197. tárgyat |
ee 195 117 1558 | eladod a 195. tárgyat a 117. tárgyat az 1558. tárgyat |
ee 196 158 229 | eladod a 196. tárgyat a 158. tárgyat a 229. tárgyat |
ea 1550 1 | eladod az 1550. tárgyat 1 |
kf 1554 3 | kézbeveszed/felveszed az 1554. tárgyat (őrzöd) |
kf 312 3 | kézbeveszed/felveszed a 312. tárgyat (őrzöd) |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 92 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és egy manifeszt.nyúlvány. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
kb 329 338 | kiveszel a bankból a 329. tárgyat (338 darabot) |
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a pordémon testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a pordémon testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mancsával a pordémon megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A pordémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a quwarg szellem testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szellem testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Zinthurg pallossal végigvágod a quwarg szellem testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg szellem kísértetauráját. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis Hoxxurton trófeát, és kiszedsz egy quwarg szellem trófeát. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az animált hókutya testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd az animált hókutya bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak ongóliant trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő animált hókutya trófeát. 3 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 3 647 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [145,70] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr bal lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr nyakát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich farkát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal megcsapod a drakolich fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a drakolich nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [146,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Ciang Csí nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 144 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a Ciang Csí fényes páncélját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a Ciang Csí bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a Ciang Csí fényes páncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A Ciang Csí fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 hősiesítő medál. 1 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 201, gyógyulás: 0, összesen: -201 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír jobb vállát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 585668 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -21 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb első lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [148,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ANIMÁLT HÓKUTYA (651. SZÖRNY) Az animált hókutya, mielőtt elnyerte mostani "formáját", iszonyú kínokon mehetett keresztül. A halálból visszatért eb egy a jég létsíkján nagyhatalmú nekromanta mágus udvarából származik, ahol egyszer már életét adta gazdája védelme érdekében. Az ilyen hűséges alattvalóktól pedig vétek megválni, legalábbis a nekromanta gondolkozásmód szerint, úgyhogy az a bizonyos mágus amellett, hogy feltámasztotta az állatot, a hosszú szolgálat jutalmaként meg is spékelte tulajdonságait egy lapáttal. Amellett, hogy a hideggel szembeni ellenálló képességét tovább növelte, fizikumát az egyéb hatások szempontjából is megerősítette. Az eredmény: Jaj annak, aki megtapasztalja, hogy az animált hókutya karmai legalább olyan hegyesek, mint a szájában sorakozó félelmetes fogak. |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
Erő: | 23 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 29 (38) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 19 (30) | Védekezés: | 57 (62) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/201 év |
Egészség: | 19 (30) | Életpont: | 541/396 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (42) | Varázspont: | 809/328 | Pénz: | 2047 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 42/14 | Pszi pont: | 107/76 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/74 | ökölvívás: | 25/5 | szúrófegyverek: | 23/20 (+7%) |
vágófegyverek: | 21/46 (+46%) | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 25/10 (+10%) |
dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
148,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 148 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 829 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 117/46 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 40/75 | 3. mászás: | 12/6 |
4. csapdakészítés: | 27/6 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 5/57 | 6. gyógyítás: | 8/26 |
7. titkosírás: | 9/6 (+9%) | 8. felderítés: | 18/89 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 13/48 |
10. teológia: | 35/95 (+14%) | 11. taumaturgia: | 46/64 (+32%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 (+10%) |
13. versengés: | 9/7 (+20%) | 14. harcművészetek: | 29/17 | 15. zene: | 5/28 |
16. szörnyismeret: | 13/82 (+9%) | 17. pszi: | 12/46 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/67 | 20. vitalitás: | 5/49 | 21. bányászat: | 26/47 |
22. testépítés: | 3/56 | 23. úszás: | 15/3 | 24. főzés: | 14/95 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), élőholt ősmágus (#179) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
2.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 16, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1050 (limit: 1395), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 88487. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 288 TU szükséges.) |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 7 | gyöngymangó (#135) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | rövid íj (#107) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
9 | ubuk tüske (#131) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
10 | víz (#27) | 1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
561 | arany (#50) | 6 | bordacsont (#16) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
3 | csontpálca (#329) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
22 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
8 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | |
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|