Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jan. 19. 3h:07' EZ A 225. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 226. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöföd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. [kaja -> a felesleges 11 db-ot eldobod] 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
vv 224 4 23 | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
vv 27 16 26 | elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot |
h 1225 0 0 | használod az 1225. tárgyat |
vv 182 57 364 | elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
vv 243 0 0 | elmormolod a 243. varázslatot |
* 2. KP: ek 215 7 0 | t. energia kisütése: 215 7 |
* 3. KP: ek 40 10 0 | t. energia kisütése: 40 10 |
* 4. KP: ek 285 6 0 | t. energia kisütése: 285 6 |
* 5. KP: ef 7 540 0 | energia fejlesztése 7 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 78 | elmormolod a 78. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 82 230 | elmormolod a 82. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 90 | elmormolod a 90. varázslatot |
v 453 2 | elmormolod a 453. varázslatot |
v 453 15 3 | elmormolod a 453. varázslatot |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
kno 9 1 | képesség-növelés 9 |
t 6104 1 | támadod a 6104. kalandozót |
vv 263 | elmormolod a 263. varázslatot |
kf 2168 | kézbeveszed/felveszed a 2168. tárgyat |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
fm 80 401 | feltételes mászás 80 a 401. tárgyat |
ba 1889 | nem támadod az 1889. kalandozót |
fvh 27 | felt. varázslat haszn. 27 |
tv 37 | támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 107 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mammutóriás tömzsi lábát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mammutóriás testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a mammutóriás testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Összetipor lábával. 70 életpontot vesztettél. A mammutóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mammutbőrt. 6 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 169, gyógyulás: 99, összesen: -70 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem testét. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a ryuku gólem jobb lábát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Naginatával megdöfködöd a ryuku gólem jobb karját. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Naginatával megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 103, gyógyulás: 21, összesen: -82 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [199,106] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gólem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+25.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem fémes combját. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Naginatával megdöfködöd a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Naginatával többször eltalálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 110, gyógyulás: 23, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [198,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kputtyintó csalán. {max. életpontja: 341-390.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöföd a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 13, gyógyulás: 103, összesen: +90 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas pondró testét. (6 támadással 499 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a szánalmas pondró testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szánalmas pondró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 5 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 108, gyógyulás: 118, összesen: +10 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Naginatával megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 0, gyógyulás: 108, összesen: +108 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán bal oldalát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Naginatával megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 7, gyógyulás: 71, összesen: +64 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Naginatával többször eltalálod a szánalmas pondró testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. 5 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 113, gyógyulás: 24, összesen: -89 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a norpadolótika testét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Naginatával eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 19, gyógyulás: 90, összesen: +71 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 107 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Naginatával eltalálod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Naginatával megérinted a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Naginatával felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 17, gyógyulás: 49, összesen: +32 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord bal karját. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszúrod a csontváz lord testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A csontváz lord vágása nem talált el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
m 6 1 2 | mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 40 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod az erdei rém egyik csápját. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd az erdei rém tekergő csápját. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Vámpírölővel megdöfködöd az erdei rém egyik csápját. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd az erdei rém bütykös gömbtestét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 97 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 159 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1103, sebződés: 588, gyógyulás: 210, összesen: -378 ÉP}
(Továbbmész...) [197,105] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronotapír közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 6d6+14.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír pörsenéses hátát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Naginatával kicsit megsebzed a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A kronotapír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 32, gyógyulás: 107, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [198,105] Az erdőt síkság váltja fel. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a Chara-din fattya bal vállát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) A 24 Chara-din fattya újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (24 támadástól 426 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Naginatával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) A 13 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (13 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Naginatával megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 327 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2162, sebződés: 690, gyógyulás: 468, összesen: -222 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a Chara-din fattya bal vállát. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Fogaival a 26 Chara-din fattya felszakítja mellkasodat. (26 támadástól 458 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöfködöd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (15 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Naginatával meghorzsolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A 4 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2260, sebződés: 808, gyógyulás: 471, összesen: -337 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál bal lábát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 105 életpontot gyógyultál. Naginatával meghorzsolod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 971 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 648, sebződés: 57, gyógyulás: 117, összesen: +60 ÉP}
Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Naginatával néhányszor megkarcolod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Vámpírölővel jól megszurkálod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Naginatával párszor épp hogy megérintgeted a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 70, gyógyulás: 240, összesen: +170 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magger bal oldalát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöföd a magger jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 29, gyógyulás: 113, összesen: +84 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Naginatával megbököd az ősdentor fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöföd az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Naginatával épp hogy megszúrod az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 61 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 235, gyógyulás: 207, összesen: -28 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 233 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Naginatával eltalálod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 2, gyógyulás: 109, összesen: +107 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika egyik csápját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Naginatával megdöföd a norpadolótika jobb középső lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 32, gyógyulás: 108, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [199,103] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor jobb lábát. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Naginatával kicsit megsebzed az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Vámpírölővel eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Naginatával megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 211, gyógyulás: 200, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. Naginatával megérinted az ősdentor testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 128, gyógyulás: 116, összesen: -12 ÉP}
kf 533 | kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
fog | elfogod parancsok törlése |
fog 156 219 | elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 156 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT) Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből... |
ERDEI RÉM (399. SZÖRNY) Amikor először megpillantod a kékesszürke árnyat a fák tövében, azt gondolod, hogy egy óriási toboz gurul feléd. Közelebbről azonban már látod, hogy nem gurul, hanem lebeg, és külseje ugyan emlékeztet tobozra, de alakja inkább gömb. Aztán a csodálkozásra nincs is több időd, mert megkezded a fürdőt a tűz- jég- sav- és villámesőben, amit az erdei rém rád bocsát. Nincs időd gondolkodni - a harc az egyetlen választás, bár vágófegyverrel egy ilyen teremtménnyel szemben igencsak hiábavaló küzdelemnek tűnik... |
Erő: | 24 (41) | Szint: | 40 | Merészség: | 99/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 25 (38) | Támadás: | 66 (70) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 25 (38) | Védekezés: | 98 (106) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 23/37 év |
Egészség: | 23 (35) | Életpont: | 1415/1067 | Jellem: | jó (327) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 23 (61) | Varázspont: | 854/3 | Pénz: | 3780 arany | Kép. pont: | 88 |
Tudatpont: | 90/18 | Pszi pont: | 247/74 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/28 | szúrófegyverek: | 43/31 (+22%) | ütőfegyverek: | 9/49 |
lőfegyverek: | 32/63 (+11%) | dobófegyverek: | 8/97 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (16 -18.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (19 -21.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -36.); mihlanil nyíl (#597) (37 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 209 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 58 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 30/2 | Pszi katalizátor 50/13 | Max életkor 77 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 383 TVP | ||
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/94 (+19%) | 2. nyomkövetés: | 49/14 (+45%) | 3. mászás: | 15/70 |
4. csapdakészítés: | 19/4 | 5. csapdaészlelés: | 9/60 | 6. gyógyítás: | 8/43 |
7. titkosírás: | 6/92 | 8. felderítés: | 26/34 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 6/50 (+109%) |
10. teológia: | 58/12 (+20%) | 11. taumaturgia: | 64/9 (+809%) | 12. szerencsejáték: | 4/94 |
13. versengés: | 11/18 | 14. zene: | 19/37 | 15. szörnyismeret: | 17/19 (+25%) |
16. pszi: | 22/60 (+6%) | 17. zárnyitás: | 5/38 | 18. vadászat: | 43/88 (+97%) |
19. vitalitás: | 1/98 | 20. bányászat: | 13/78 | 21. testépítés: | 25/95 |
22. úszás: | 9/8 | 23. főzés: | 10/57 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ) |
elfogod tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 80 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
szintszívó (#96), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), lidércúr (#252), Boázu (#1889) (csak egyszer), gonoszok (#988) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Suma Surma (#6137), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | jellemrejtés (#23) | csábmosoly (#16) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | tolvajvér (#364) | láth. észlelése (#78) |
agyburok (#90) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
27. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 79. labirintus (211,99). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 55, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 99, 125, 129, 131, 134, 135, 136, 192, 193, 245, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 12, 16, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 427. Szerzett pont: 88069. Beállított erő: 0 Összpont: 100073 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 1225, vv 182 57 364, h 305, vv 243. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 115 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1495 TU szükséges.) |
Összsúly: 365.45 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 4 | drótszőr (#37) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
436 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | bumeráng (#249) | |||
71 | kaja (#2) | 1 | mammutbőr (#1078) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pirkit (#153) | 11 | pondróvér (#1232) | 20 | ragasztó (#83) | |||
3 | sáfránypor (#211) |
195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|