Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 12. 9h:17' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 220. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1651 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 116 80 5 | t. energia kisütése: 116 80 5 |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 276 247 | kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat a 247. tárggyal |
ff 123 | felt. fegyverváltás: 123 |
ve 94 20 | megveszed a 94. tárgyat 20 |
ve 37 50 | megveszed a 37. tárgyat 50 |
ve 137 40 | megveszed a 137. tárgyat 40 |
ve 233 | megveszed a 233. tárgyat |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1047 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
pbe 3400 | beraksz a bankba 3400 aranyat |
m 8 | mozogsz északra |
be 597 | bemész az 597. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, |
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért, |
böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
vtn 34 | varázslat tanulás: a 34. varázslatot |
tv 31 34 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot a 34. varázslatot |
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [126,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku futárbérenc nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [125,55] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ryuku futárbérenc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy tisztítótűz varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi testét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion bébi testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [125,57] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy süvítő rája. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája farkát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a süvítő rája testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [124,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy mutáns pók. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a mutáns pók testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 244 3 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 29 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
VERSENGÉS A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
PATAK (52. TEREPTÁRGY) A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esők vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé. |
VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal. |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY) A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY) Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen. |
Erő: | 25 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 23 | Életpont: | 294/258 | Jellem: | jó (386) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 | Varázspont: | 457/200 | Pénz: | 1044 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 9/2 | Pszi pont: | 67/5 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/19 | szúrófegyverek: | 25/31 (+5%) | vágófegyverek: | 1/1 |
ütőfegyverek: | 18/58 (+12%) | lőfegyverek: | 24/76 (+5%) | dobófegyverek: | 4/81 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -7.); tüske (#22) (8 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/92 | 2. nyomkövetés: | 55/97 (+28%) | 3. mászás: | 4/95 |
4. csapdakészítés: | 13/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/9 | 6. gyógyítás: | 39/84 |
7. titkosírás: | 3/50 | 8. felderítés: | 16/41 | 9. teológia: | 21/38 (+36%) |
10. taumaturgia: | 36/19 | 11. versengés: | 1/43 (+143%) | 12. zene: | 18/1 |
13. szörnyismeret: | 4/48 | 14. pszi: | 10/27 (+19%) | 15. vadászat: | 4/99 |
16. bányászat: | 25/77 (+17%) | 17. úszás: | 1/0 | 18. ordítás: | 6/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tisztítótűz (#44), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt mágus (#175) | villámcsapás (#50) | >> | dögkeselyű (#174) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt quwarg (#202) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | semlegesek (#989) | tompítás (#40) | >> | gonoszok (#988) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
Összsúly: 42.97 kg | Megterheltség: 69% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3903 | arany (#50) | 2 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | 20 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | furulya (#233) | 2 | kisebb zan (#544) | 40 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | rézdarab (#70) | 19 | víz (#27) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
bundás csirmáz (#93) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
óriás griff (#105) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) |
xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
szőrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) |
vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) |
quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) |
nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | velociraptor (#161) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) |
bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | orgoró (#170) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) |
dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | Zinthurg (#180) |
gnóm szolgáló (#181) | ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) |
varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | drónkeselyű (#208) |
kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) |
quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) |
ekharion (#232) | adószedő (#234) | áeratikus hasnyák (#243) | Rughar familiárisa (#245) | őrjáratozó katona (#274) |
szürke rinocérosz (#346) | korinthai amőba (#420) | ryuku futárbérenc (#765) | ekharion bébi (#768) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | $kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | $sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
$ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | $kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
patak (#52) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) |
ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | $tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | $mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | $lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
$díszes rézpajzs (#84) | $óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) |
$bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | $bakkura bőr (#95) | $bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | $rákpajzs (#98) |
$fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | $tinta (#101) | vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | $evaporőr háj (#105) | $fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) |
vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | tábla (#120) | $dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
$mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) |
$hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | $ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) |
$denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) |
villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) |
szent jogar (#150) | $szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) |
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) |
mászókampó (#165) | $ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | $uzbány csőr (#169) |
$spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | $téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) |
márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) |
$ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) |
nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | $vas dobónyíl (#189) |
$mérg. vas dobónyíl (#190) | $aranylánc (#191) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) |
$trófea nyaklánc (#196) | igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) |
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) |
sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | ketrec (#216) |
hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | láncing (#222) |
smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) | $ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) |
obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | $acélpengőke (#231) | $ilkin érc (#232) | furulya (#233) |
$tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | pular kristály (#239) |
kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) | nagy aranykulcs (#246) |
fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) |
templom (#256) | szent kehely (#257) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) |
friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | $kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) |
$fülemüle agyar (#267) | $gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) |
$aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) | $ametiszt medál (#275) | sárga erőöv (#276) | rejtőköpeny (#277) |
jégszív (#282) | Tharr Keresztje (#287) | zan indukátor (#288) | bev formázó minta (#299) | cru formázó minta (#300) |
$kőszem (#304) | varázskő (#305) | réz papi karkötő (#307) | ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) |
galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | ezüsttőr (#322) |
ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) |
csontpálca (#329) | $huhogó bibe (#332) | $rákfatty váladék (#333) | olló (#335) | királyi korona (#338) |
hadilobogó (#340) | rézgolyó (#343) | shinai gömb (#348) | tolmokov-koktél (#351) | szockó hólyag (#355) |
quwarg boly (#359) | quwarg tojás (#360) | ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) |
moa zafír (#381) | moa üveggömb (#383) | moa katalizátor (#386) | szent tölgyfa (#393) | kőtorony (#394) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | városépítkezés (#398) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) |
vas fejpánt (#408) | kígyóbőr öv (#410) | stukilövedék (#414) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) |
bányászcsákány (#434) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
elefántcsont torony (#490) | obszidián erőd (#491) | ostromlétra (#510) | Chara-din monolitja (#534) | kisebb zan (#544) |
művészi porolit (#720) | malom (#1204) | régészeti lelőhely (#1208) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |