Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. ápr. 18. 9h:08' EZ A 44. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD 45. játékheted kezdete: ápr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5322 SZÁMLA : XXXX |
ba 71 | nem támadod a 71. szörnyet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sünmedve meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [41,1] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a gyilkos tetű bal középső lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [42,1] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lila brekk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával alaposan megvágod a lila brekk puha hasát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csontszablyával végigmetszed a lila brekk bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lila brekk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a woor-antilop testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A woor-antilop meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [44,0] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy királygyík lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a királygyík bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A királygyík ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
be 5 | bemész az 5. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a Baar-ork bal vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A Baar-ork vágása nem talált el. A Baar-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a Baar-ork testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a Baar-ork bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal eltalálod a vadtroll bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
l | lopsz parancsok törlése |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csontszablyával alaposan megvágod a rambó bogár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A rambó bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [42,4] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az Illúzió Mesterei KT aktív tagokat keres. Aranyszakáll (5198) 2001. Ápr. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.
(Továbbmész...) [42,5] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 537 | bemész az 537. épületbe |
ea 64 4 | eladod a 64. tárgyat 4 |
ea 45 | eladod a 45. tárgyat |
be 539 | bemész az 539. épületbe |
ve 133 | megveszed a 133. tárgyat |
ve 99 | megveszed a 99. tárgyat |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
VADTROLL (70. SZÖRNY) A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak. |
ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL) A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll. |
HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY) Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 178 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 101/79 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 28 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 8 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) << bunkósbot (#9) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
42,28 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 173 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. lopás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 8 |
7. felderítés: | 1 | 8. zene: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 (+1) |
10. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
sünmedve (#33), woor-antilop (#31) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71) |
Összsúly: 41.06 kg | Megterheltség: 70% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
87 | arany (#50) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | fáklya (#36) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kőkés (#6) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 2 | víz (#27) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|