21. forduló, 23. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. márc. 13. 13h:15'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: márc. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


Egy tintacsigán sebesen lovagló futárt pillantasz meg a távolban. Amikor közelebb ér, látod, hogy a Királyi Futárszolgálat egyenruháját viseli. Megállítja a hátasát előtted, majd egy pillanatig úgy tűnik, mintha a tintacsiga le akarna köpni téged. Láthatóan feltüzelte a száguldás. A lovasa is érzi a tintaveszélyt, gyorsan megnyugtatja hátasát, majd hozzád fordul:
- Üdvözlet! Királyunk, Boelnir üzenetét hozom minden nevesebb kalandozónak!
- Az igen! Ezek szerint már neves vagyok - gondolod magadban.
- A két éve észlelt energiaingadozásoknak nem lett vége azzal, hogy a bátor kalandozók lejutottak a Végzet Vermének aljára. Úgy látszik, egy sokkal nagyobb kataklizmát jeleztek. Talán te is érzékelted a gigászi rengést pár napja, ami ennek a kataklizmának az előszele volt. A morfok kiszabadultak a Végzet Vermének bugyraiból, és elözönlötték a világot! Minden kalandozó és fegyverforgató vándor segítségét kérjük abban, hogy a morfokat visszazárjuk arra a sötét helyre, ahová valók, a maradékot pedig elpusztítsuk, hogy ne okozzanak több kárt sokat szenvedett királyságunknak!
Mire átgondolnád, és elmondanád neki az aggályaidat a dologgal kapcsolatban, az megfordítja a hátasát.
- Bocsáss meg, de sietős a dolgom, sok kalandozót kell még felkeresnem. Kérlek, ne habozz, és tégy meg mindent annak érdekében, hogy a morfokat visszazárjuk a börtönükbe! - azzal vágtába ugratja a tintacsigát, és nemsokára már csak egy alig kivehető pont a távolban.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [62,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 7. pontnál.
Egy szőke, rövid hajú, zöld szemű gnóm a táborozás alatt adott neked 100 aranyat, 2 ezüst nyakláncot és 3 fekete gyöngyöt. Sajnos azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bronzsisakot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

kf 714 kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat
Lecsatolod a szöges páncélt, majd magadra öltöd a rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 3 1 1 mozogsz 3 1 1
Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász tatu az. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadász tatu néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 128.]

le 249 leveszed/lerakod a 249. tárgyat
Elrakod a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

flh 7 10 felt. lőfegyver haszn. 7 a 10. tárggyal
Ok, FLH 7 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[63,56] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy szőrös pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a szőrös pók testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a szőrös pók jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrös pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a szőrös pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szőrös pók megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elhajítod a vacak mélységi grittang trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szőrös pók trófeát. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy mágiamorfáló ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [64,57] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! (ld. enc.) A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy domináns morf. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [65,58] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a rájanyék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Felismered. Ez egy mágiamorfáló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy kaffogó hebrencs. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[24 pontot használtál fel, van még 104.]

m 3 mozogsz délkeletre
[66,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a garokk nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a garokk testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a garokk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a garokk bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lomha morf. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy surranó kígyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a surranó kígyó lapos fejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a surranó kígyó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A surranó kígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


Összefutsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfival. Fekete a bőre. Leah hűséges követője. Egy koponya szimbólumot visel. Ruházatát egy rájanyék trófea és egy félelem-járó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Necronomicon (A Holtak Könyve).. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Otthagyod a másik kalandozót.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 96.]

kt 81 elkészíted a 81. tárgyat
Legyártottál 1 mérleget. [30 pontot használtál fel, van még 66.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[67,59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy proteinfecske nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a proteinfecske nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a proteinfecske testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a proteinfecske. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy halálos morf közeledik feléd! (ld. enc.) A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gorombilla. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gorombilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy harcias morf ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol. Találsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy lebegő gomba nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a lebegő gomba jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lebegő gomba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,58] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy lomha morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy halálmadár közeledik feléd! (ld. enc.) Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.


Találkozol egy fekete, tüsi hajú, félszemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Raia híve. Egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát és egy szerencsetalizmánt visel. Felszerelését egy karmazsin huhogó trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Odébbállsz.
[24 pontot használtál fel, van még 42.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[70,57] Még mindig az erdőben vagy.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy halálos morf volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [71,56] A terep továbbra is ritka erdő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy domináns morf közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy vadász tatu hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Van itt egy cseréptetős torony (549. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [16 pontot használtál fel, van még 26.]

be bemész
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Lady Olivia aztán hozzád fordul:
- Szeretnélek megkérni, hogy a most átadott összeg egy részéért légy olyan kedves, és hozz nekem egy obszidián függőt a közeli városból - mindössze hatvan mérföldre van innét keletre. Azt, hogy mennyit kell utána még északra vagy délre menni, nem tudom, de mindenhol útjelző táblák mutatják az utat. Busás jutalomban részesülsz, ha megérkezel. Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [150 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 vassisak. (ld. enc.)] Lady Olivia lelkendezve próbálja fel a függőt. Még csinosabbá vált! Még mindig bájosan mosolyogva mondja el következő kérését:
- Sajnos a szakács odaégette a kedvenc ételemet, a rizsfelfújtat Yguor módra. Ahhoz, hogy újra el tudjuk készíteni, szükség lenne egy dorony tüdőre, egy amnioszra és három gyöngymangóra. Ugye megcsinálod? De aranyos tőled! Köszönöm. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 21.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bronzpajzsot. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

m 3 mozogsz délkeletre
[72,57] A terep továbbra is ritka erdő.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy brutális morf. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű, hosszú szakállas troll nővel. Bőre színe zöld. Egy cetbőr válltömést, egy Gorhud gyűrűjét, egy háború gyűrűjét, egy kvazár kesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy nekrofun medált, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy topáz erényövet, egy törpe bakancsot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy halálmadár trófea és egy hegyi szamár trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 3.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-5 életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY)
Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra...

VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki.

MÁGIAMORFÁLÓ (7623. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A mágiamorfálók alakíthatják a Verem mágiáját. Legalábbis ezt feltételzik a józanabb veremtudósok. Persze még abban sincs egyetértés, hogy vajon mire és hogyan formálják a mágiát. Még a legelvetemültebb veremtudós sem tud semmiféle hasonlatot feltételezni egy mágiamorfáló és bármely fürkész között. A veremtudósok kis társasága pont emiatt tartja légből kapott elméletnek a morfok és fürkészek kapcsolatát.

ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

DOMINÁNS MORF (7624. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A domináns morfok lehetnek a morf társadalom vezetői. Már ha lehet társadalomról beszélni egy olyan kaotikus lényeknél, mint a morfok. A renegát veremtudósok egyelőre mélyen hallgatnak arról, hogy a dominás morf vajon milyen fürkésszel, vagy az Ellenség milyen más teremtményével lehet kapcsolatban.

LOMHA MORF (7621. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A lomha morf, csak akkor mozdul, csak akkor ölti fel más szörny alakját, amikor egy nem verembeli lénnyel, azaz nem morf lénnyel találkozik. Az eretnek veremtudósok a lomha morfok és a jég fürkészek között feltételeznek kapcsolatot. Persze ezt fantazmagóriának tartja minden józan veremtudós.

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

HALÁLOS MORF (7618. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A halálos morf az első a sorban. Nem tudod, hogy mitől halálos, vagy kinevezte el ennek, hiszen te mindig más szörny alakjában találkozol vele. Egyes gnóm veremtudósok kapcsolatot feltételeznek a halálos morfok és a karbon fürkészek közül. Persze a morf bármilyen halálos is, közelében sincs ilyen szempontból az Ellenség szolgáinak, a fürkészeknek.

HARCIAS MORF (7619. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
A harcias morf a második a morfok sorában. Szeret agresszív szörnyek alakjában tündökölni, talán innen származhat a neve is. Néhány, eretneknek minősített gnóm veremtudós, az adamantit fürkészekkel feltételez kapcsolatot. Azonban semmilyen bizonyíték nem támasztja alá az elképzelésüket.

LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY)
Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

VASSISAK (160. TÁRGY)
A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges.

BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért.

BRUTÁLIS MORF (7620. SZÖRNY)
A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre!
Minden veremtudós egyetért abban, hogy a brutális morfok a többi morfot brutalizálják. A nevük is innen származhat. A gnóm tudományos élet kiközösített tagjai a magma fürkészek és a brutális morfok között feltételeznek kapcsolatot, de mindez csak puszta koholmány.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 22. fordulód.

Erő: 11 Szint: 9 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 13 Életpont: 118/109 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 49 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 116 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 094 TP-t kaptál. Jelenleg 7 080 TP-d van. A következő szinthez még 4 920 TP szükséges. Trófeáid: szőrös pók, alattomos manó.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10 (+1) ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -6.); dárda (#10) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 13
7. zárnyitás: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kaffogó hebrencs (#88), acéldarázs (#140), süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): többek közt 212. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
41.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
1 szöges páncél (#65) 1 vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bumeráng (#249) 1 * csontkés (#11) 1 * csontszurony (#12)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 2 fáklya (#36)
1 kötél (#92) 1 mérleg (#81) 1 szeksztáns (#32)
2 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [bennük 5 korty víz (#27), fér még: 35]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 1 bordacsont (#16)
2 lapockacsont (#33) 1 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 1 rézdarab (#70) 5 smirglilevél (#29)
3 surranó kígyó bőr (#47) 6 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15)

Összsúly: 26.10 kg Megterheltség: 62%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 lapkorong (#80) 1 obszidián függő (#195)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 2 lapockacsont (#33) 1 mérleg (#81)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73
54
55
56
57
58
59
60
(63,56) szent tölgyfa (#393), szőrös pók (#100)
(64,57) élőholt quwarg (#202)
(65,58) Leah oltár, rájanyék (#58), kaffogó hebrencs (#88)
(66,59) egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, garokkok (#73), surranó kígyó (#30), egy ember férfi
(67,59) gumifa (#38), proteinfecske (#139)
(68,58) gorombillák (#38), barátság szent tüze (#484), lebegő gomba (#39)
(69,58) gorombillák (#38), halálmadár (#351), egy kobudera férfi
(71,56) cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(72,57) egy troll nő

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Elindult a 3. Morf invázió.

Üzenet küldése a karakternek