21. forduló, 23. forduló, Lujzika összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jún. 8. 9h:37'
EZ A 26. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
27. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2935
SZÁMLA : XXXX

LUJZIKA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,80] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) A lottó 975. hetének nyerőszámai: 1, 23, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

m 2 mozogsz keletre
[89,80] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Felfedeztél egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

[10 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 1 mozogsz északkeletre
[90,79] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

[10 pontot használtál fel, van még 160.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] [30 pontot használtál fel, van még 130.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[91,80] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az uzbány testét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner rájanyék trófeát, és diadalmasan beszerzel egy uzbány trófeát. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,81] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kicsit megvágod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,82] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 100.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
[93,82] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kissé megkarcolod a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a vadtroll testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [93,83] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Látsz egy világítótornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő móleon nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a móleon fémes gerincét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy drasmólyom. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megvágod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drasmólyom néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a drasmólyom testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [94,83] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 70.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod az emberevő bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Jó lenne valami kaját keresni. [40 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 6, 28.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY)
Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???).

EMBEREVŐ (119. SZÖRNY)
Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt.

KARAKTERLAP

Lujzika, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. Ez a 22. fordulód.

Erő: 11 Szint: 6 Merészség: 7/3 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 12 (14) Életpont: 97/30 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 10 Varázspont: 34/29 Pénz: 0 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 35 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 274 TP-t kaptál. Jelenleg 1835 TP-d van. A következő szinthez még 165 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, gyilkos sallank. A 17. fordulódban 5020 arany került a bankszámládra. 5145 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 5 (+1) ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 5

94,83 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 4 6. teológia: 1
7. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 fémrúd (#104) 1 uzbány csőr (#169)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,80) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(90,79) Sheran oltár
(91,80) uzbányok (#102), Elenios oltár, 47. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(91,81) sörényes ubukok (#89), Elenios oltár, 42. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(92,82) manaelementál (#290), oltár, vaskohó (#155)
(93,82) vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, vadtrollok (#70), manaelementál (#290)
(93,83) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), móleonok (#68), drasmólyom (#60)
(94,83) vadtrollok (#70), világítótorony (#156), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), manaelementál (#290), emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek