21. forduló, 23. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 15. 12h:07'
EZ A 22. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
23. játékheted kezdete: jan. 18.
A következő fordulódat legkorábbana 23. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,59] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+8 varázspont.) A lottó 694. hetének nyerőszámai: 28, 22, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.

v 2 elmormolod a 2. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 190.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ba 290 nem támadod a 290. szörnyet
BA 290 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 33 1 eldobod a 33. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

d 19 6 eldobod a 19. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +46 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[66,58] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Jerome. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Jerome kitines ollóját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Jerome testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a Jerome testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a Jerome ollója a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a Jerome testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a Jerome páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Jerome, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi táborát. Bőre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt és egy lánckesztyűt visel. Felszerelését egy szeppent rákfatty trófea, egy ork sámán trófea és egy nektoraf trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [67,58] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [68,58] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gorombilla. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gorombilla jobb karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 163.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[69,58] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő gorombilla mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gorombilla bal karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a gorombilla testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alattomos manó. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alattomos manó testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az alattomos manó hadonászó öklét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alattomos manó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az alattomos manó ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. (ld. enc.) 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [70,58] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pókvadász nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Darlan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Éhes vagy. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,58] Tovább barangolsz a fák között.

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy szőke, rövid hajú, szürke szemű mutáns nő táborát. Bőre teljesen fehér! Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany karperecet, egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vas fejpántot visel. Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy kardszárnyú pocok trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[27 pontot használtál fel, van még 136.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[72,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Észreveszel egy főutcát.


(Továbbmész...) [73,58] Folytatod sétádat a házak közt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Éhes vagy.

(Továbbmész...) [74,57] Továbbmész a város utcáján.

Felfedeztél egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy fülemüle síp van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy nektoraf cipeli. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acélpengőke, amniosz, aranyló ugarhéj, aranytermő erszény. Otthagyod a másik kalandozót.
Találkozol egy barna, copfos hajú, barna szemű, körszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight személyes tanácsadója. A villámfókuszálók rendjének beavatott rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy fagymágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: alligátorbőr, arany karperec, aranyló ugarhéj, aranytermő erszény, aranytű, arx formázó minta. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[27 pontot használtál fel, van még 109.]

a 667 5588 1 átadod a 667. tárgyat az 5588. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nektoraf faggyút Ramirez Espanza részére. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

a 30 5588 5 átadod a 30. tárgyat az 5588. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 varányszemet Ramirez Espanza részére. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

a 8 5588 1 átadod a 8. tárgyat az 5588. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szöges bunkót Ramirez Espanza részére. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

a 225 5588 4 átadod a 225. tárgyat az 5588. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 orgyilkos tőrt Ramirez Espanza részére. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,57] Még mindig a városban vagy.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Észreveszel egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Belebotlasz valamibe: 1 bronzpáncél. Magadhoz veszed.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy őrült varázsló trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sexy Mckiller. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltű, aranyló ugarhéj, borkonyó bibe, borostyán függő, csontszablya, csuklyavirág, dobóháló. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egyszercsak megpillantod egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember nő táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, félszemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Egy bronzpáncélt, egy csillogó karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy lajhárlord trófea és egy khór darázs trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ásó, aurach fog, bordacsont, csillezsályalevél. Folytatod utadat.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 101.]

f 21 kísérletezel a 21. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz fúvócsövet. (ld. enc.) 21 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

f 21 kísérletezel a 21. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz távcsövet. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 81.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 78.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 23, 26.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)
Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet.

TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY)
Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot.

SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)
Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál.

FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY)
Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás).

TÁVCSŐ (42. TÁRGY)
A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon követője vagy. Ez a 22. fordulód.

Erő: 14 Szint: 9 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 12 (13) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 125/52 Jellem: gonosz (12) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 41/33 Pénz: 195 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 104 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 780 TP-t kaptál. Jelenleg 9554 TP-d van. A következő szinthez még 2446 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, orgyilkos, sötét gnóm. A 21. fordulódban 1001 arany került a bankszámládra. 1001 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 11 (+1) dobófegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 2 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. szerencsejáték: 1
10. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy fekete gyöngyöt, és törd össze az oltáromon.
2.) Irts ki egy mákrózsa bokrot, írmagja se maradjon!
3.) Végezz ki egy békésen legelésző alpesi tehenet, ne adjon több tejet!

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 6 kerek kő (#19) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 szöges bunkó (#8) 5 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 1 bronzpáncél (#90) 1 lapockacsont (#33)
3 spiritusz (#170) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(66,58) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, Jerome (#956), egy kobudera férfi
(67,58) Sheran oltár
(68,58) barátság szent tüze (#484), gorombillák (#38)
(69,58) gorombillák (#38), alattomos manó (#756)
(70,58) pókvadászok (#59), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(71,58) Dornodon rúnaköve, egy mutáns nő
(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399)
(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Sexy Mckiller (2141. kalandozó), egy ember nő, egy troll férfi
(73,58) patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399)
(74,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, Raia oltár, főutca (#399), egy elf férfi, egy ember férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.01.15 12:05 Változások a számládon! 40 zseton átutalása a(z) 7286. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek