21. forduló, 23. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 23. 12h:53'
EZ A 32. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
33. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

UDZSIRO KALANDJAI


78 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-268,-19] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Nardaal, a Rókával. Sheran főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy lajstrom medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy sullár! Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 30 kaját (220 arany).
Az 5. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy szürke rinocérosz trófea, egy lajhárlord trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {ereje: 22.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rain . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 12. napon ismét összeakadsz Nardaal, a Rókával. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 13. napon újból találkozol Nardaal, a Rókával. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 16. napon összefutsz egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Whai Ling. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 20. napon összefutsz egy kopasz, kék szemű kobudera nővel. Bőre babarózsaszín. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezető trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dizsnyóarcú Trücsi . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Jóval nagyobb harcművész nálad, de sebaj, nemsokára úgyis kifejlesztünk valamit!
A 21. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chini. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 22. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Egy bíbor erőövet, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Arynor Yllron. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 22. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Tharr hittérítője. A gyógyítók rendjének tanonc rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar bajnok trófea, egy ryuku légiós trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Promising Angel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 27. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Tguarkhan trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Firandias Ellashar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+11 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 162.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[-269,-20] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magadhoz veszel egy tekintélyes útonálló trófeát. 93 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [10 pontot használtál fel, van még 152.]

be 572 6 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy dobófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 20 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 102.]

be 572 6 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy dobófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 30 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 52.]

be 572 6 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy dobófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 40 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. - Vizet! Vizet! - nyögöd. (-2 életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 160 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez a 22. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 6 Merészség: 8/5 Magasság: 139 cm
IQ: 18 Támadás: 5 Agresszió: 4 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 Életpont: 89/56 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 Varázspont: 28/12 Pénz: 1394 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 22/7
Eddig összesen 13 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 93 TP-t kaptál. Jelenleg 1623 TP-d van. A következő szinthez még 377 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, útonálló.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 6 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 5 (+3)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 1
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 12
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 2 18. pszi: 4
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 4 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 1 23. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 26.19 kg Megterheltség: 46%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
90 arany (#50) 1 kaktusztüske (#114) 2 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-269,-20) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland, útonálló (#130)
(-268,-19) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A vérkirstály alapára 2000 aranyról 300 aranyra csökkent.
- A rizspapír-vért korlátja 40-es HM-ről 34-re csökkent.
* A 138,121-es mezőn levő ősi rúnatorony a 139,121-re költözött.
* A KLD paranccsal kapcsolatban volt egy programhiba. A 18-42. KLD-k TVP költsége kudarc esetén 0, a többinek kudarc esetén fele a TVP költsége. Egy hiba miatt azonban minden KLD költsége 0 volt kudarc esetén. Ezt korrigáltam.
* Bekerültek a játékba az új területhez kapcsolódó isteni küldetések. Ezzel kapcsolatban az isteni küldetések teljes rendszerét újra kellett írni, bár a rendszert leteszteltük, ha mégis visszásságot tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk.

Üzenet küldése a karakternek