218. forduló, 220. forduló, Halatir Maurloth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 9. 9h:23'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

HALATIR MAURLOTH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,74] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+5 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A méregtermő iszák termelt 3 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+95 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a proteinfecske. (+1 kaja.) A lottó 719. hetének nyerőszámai: 3, 7, 24. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. KP: használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 374.]
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy varázsszem varázslat! [1 pontot használtál fel, van még 373.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 343.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 2 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +3 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [4 pontot használtál fel, van még 339.]

lm 19 mozogsz 19
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.]
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.]
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mélység fattya! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 17. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 324.]

t 199 támadod a 199. szörnyet
FT 199 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 19 19 19 mozogsz 19 19 19
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.] Egy mélység fattya lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 1]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a mélység fattya testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Agyi energiáid szöknek. (-1 IQ.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


Az itteni oktató egy gumi kezeslábasba öltözött gnóm! Elmondja, hogy ő azt tanítja, hogyan lehet a víziharc közben egyszerre több dologra is odafigyelni. [19. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 314.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 284.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). [50 pontot használtál fel, van még 229.]

lm 22 22 22 mozogsz 22 22 22
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.]
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.]
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy elektromos angolna. Barátságosan üdvözlitek egymást.
Az itteni oktató, egy kobudera, nagyon lelkes. Azt mondja, ő tanítja az alapvető támadási technikákat, azt, hogy melyik fajta halat hol kell támadni. [22. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 204.]

gyk gyakorolsz
Hozzálátsz a tanuláshoz. Hosszadalmas oktatásban részesülsz, amelynek rögtön érzed az eredményét! Víziharc szakértelmed jelentősen fejlődött. [50 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 24 26 mozogsz 24 26
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy elektromos angolna! Egymásra mosolyogtok (ha a másik arckifejezését mosolynak lehet értelmezni).
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.]
Belépsz egy poros, rég használt raktárhelyiségbe. [24. PONT.] Megbotlasz valamiben: 2 halcsont. Felpakolsz.
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.]
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.]
Ez a raktárszoba is tele van szeméttel, mint a szomszédja. [26. PONT.]
[35 pontot használtál fel, van még 119.]

kpcs 3 26 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 99.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+2 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 28 28 32 mozogsz 28 28 32
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.]
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Ez a medence van az étkezési homár részére fenntartva. Elég sekély a víz, úgy látszik, a homár szeret néha kijönni a partra. [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy étkezési homár van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 1]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.]
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy diuretikus kráken van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 1]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A diuretikus kráken csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 190, gyógyulás: 0, összesen: -190 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
[40 pontot használtál fel, van még 54.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 49.]

lm 32 32 32 mozogsz 32 32 32
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy diuretikus kráken. A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 1]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 175, gyógyulás: 0, összesen: -175 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
Az itteni oktató, egy ember nő kedvesen fogad. Elmondja, hogy ő a fegyverrel való védekezést, a támadások kivédését tanítja. [32. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 19.]

gyk gyakorolsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

lm 36 mozogsz 36
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.]
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.]
Vizes lábnyomokat hagysz, ahogy továbbmész. [33. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [15 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 18, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl az érző szívű dromedár. Egy kaját bezabál a karmazsin huhogó. 2 kaját nyel le a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 378 pontot. A következő körben tehát 378 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod.

KARAKTERLAP

Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 175 cm
IQ: 25 (31) Támadás: 17 Agresszió: 1 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 6/7 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 312/115 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 472/5 Pénz: 1232 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/13 Pszi pont: 125/6 EFejl: 37
Eddig összesen 1147 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1570 TP-t kaptál. Jelenleg 646387 TP-d van. A következő szinthez még 153613 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, vadász quwarg, ongóliant. A 208. fordulódban 9273 arany került a bankszámládra. 9783 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7 (+1) ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: 23
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 59 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 24 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 16 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 12
10. szörnyidomítás: 15 11. teológia: 28 12. taumaturgia: 36
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 13 15. zene: 89
16. szörnyismeret: 33 17. pszi: 20 (+1) 18. zárnyitás: 5
19. vadászat: 6 20. bányászat: 14 21. úszás: 10
22. főzés: 3 23. csapatmunka: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3454. karakternek
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 72 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), mélység fattya (#199) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) szürkeáll. aktiv (#71) varázsszem (#184)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), szárazság (#48), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> 20. szintű lényekre
banshee-sikoly (#373) >> csontváz lord (#177) banshee-sikoly (#373) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
proteinfecske (#139) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
47 arany (#50) 3 kaja (#2) 2 ork csodaszer (#1228)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 drótszőr (#37) 3 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390)
6 polip szívóka (#391) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,74) a 81. labirintus bejárata, mélység fattya (#199), étkezési homár (#197), diuretikus kráken (#207)

Üzenet küldése a karakternek