Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jan. 29. 9h:31' EZ A 219. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD 220. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat legkorábban a 220. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
ff 28 324 568 | felt. fegyverváltás: 28 324 568 |
kf 568 1 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
119 | 120 | 121 | |
76 | |
|
|
77 | |
|
|
78 | |
|
|
[99,79] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 573 2 | bemész az 573. épületbe |
be 573 6 | bemész az 573. épületbe |
dd 98 72 49 | eldobod a 98. tárgyat a 72. tárgyat a 49. tárgyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
m 4 | mozogsz délre |
pbe 3000 | beraksz a bankba 3000 aranyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Mallon testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mallon bal karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a Mallon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Mallon vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Mallon botja (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 30, gyógyulás: 1, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 139 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszurkálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 97 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 236, gyógyulás: 0, összesen: -236 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 31 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [122,78] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar bajnok. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [123,78] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Vándor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye?
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
im 0 2 | imádkozol |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
im | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot) |
MALLON (960. ELLENFÉL) Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet a felsőbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt előléptetés főgnómmá nem jött el. Az éppen aktuális főgnómok (a kalandozóknak köszönhetően ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idő után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem érdekli, hogy főgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez vinni, mint ő, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó szolgálatában érheti el. Összegyűjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris többet ért el, mint sötét főgnómként valaha elérhetett volna. |
MALLON BOTJA (1526. TÁRGY) Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod. |
Erő: | 37 (44) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 24 (33) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 25 (30) | Védekezés: | 31 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 419/124 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 30 (36) | Varázspont: | 544/38 | Pénz: | 2648 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 18/5 | Pszi pont: | 51/21 | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/12 | ökölvívás: | 14/25 (+6%) | szúrófegyverek: | 25/5 (+5%) |
vágófegyverek: | 16/53 | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | 24/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
123,78 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/81 | 2. nyomkövetés: | 25/85 (+4%) | 3. mászás: | 12/14 |
4. csapdakészítés: | 27/70 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/90 | 6. gyógyítás: | 32/100 (+87%) |
7. titkosírás: | 3/49 | 8. felderítés: | 10/72 | 9. szörnyidomítás: | 8/39 |
10. teológia: | 20/108 | 11. taumaturgia: | 30/17 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 15/94 (+7%) | 14. harcművészetek: | 10/60 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 22/94 (+18%) | 17. pszi: | 5/53 (+15%) | 18. zárnyitás: | 8/49 |
19. vadászat: | 4/22 | 20. bányászat: | 30/18 | 21. úszás: | 13/73 |
22. főzés: | 9/2 | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 14 (limit: 45), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 400. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 55 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1541 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3234 | arany (#50) | 4 | bumeráng (#249) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézsisak (#72) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | Mallon botja (#1526) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|