Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 3. 9h:57' EZ A 353. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD 354. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3170 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
hu 102 299 99 | hulladék: 102 299 99 |
hu 244 377 267 | hulladék: 244 377 267 |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
le 811 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
tv 31 50 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot az 50. varázslatot |
kf 615 865 831 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 865. tárggyal a 831. tárgyat |
kf 453 223 463 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 223. tárggyal a 463. tárgyat |
ek 116 40 150 | t. energia kisütése: 116 40 150 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 4 189 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 189. tárggyal |
kf 626 2 | kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) Vashegyű lándzsával eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 93, gyógyulás: 21, összesen: -72 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 38, gyógyulás: 5, összesen: -33 ÉP}
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [157,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.
(Továbbmész...) [158,45] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [160,44] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jim Beam vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak bal oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [161,45] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
szk 157 | keresed a 157. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
OVGUN NYAKLÁNCA (615. TÁRGY) Ovgun, a nagyhatalmú viharóriás sámán készítette (és viselte) ezt a mágikus nyakláncot, amelyen csontoktól a drágaköveken keresztül egész a csiszolt mihlanilig mindent megtalálsz. A nyaklánc hattal növeli a támadásodat, hússzal a maximális lehetséges életpontodat, és kettőt ad az egészségedhez. |
URGOD FÉTISE (561. TÁRGY) Ha ezt az obszidiánból és vörösrézből készült nagyszerű ötvös remekművet a nyakadba akasztod, képes leszel mindent elpusztító varázslatokat lövöldözni: ellenfeleid támadó varázslataiddal szemben -5 mentődobást kapnak. Urgod különösképpen a kalandozókat gyűlölte, ellenük a fétis különösen jól is működik (ők -8 mentődobást kapnak). A sors iróniája, hogy a legendás fétis végül kalandozó birtokába jutott. Urgod fétisét szimbólumként/nyakláncként KF-elheted, de csak akkor, ha legalább 20. szintű vagy. |
RAIA CSATASZOKNYÁJA (1537. TÁRGY) Raia szent lovagjainak alapfelszerelése a csataszoknya. E tárgy mithril láncszemekből összefűzött, éjkornisbőr övvel felcsatolható, a combot és a térdet is kiválóan védő, nadrágként KFelhető páncéldarab. A szoknya Raia személyes áldásának köszönhetően viselőjének védettségéhez 5-t, teológiájához 12-t ad, valamint energia alapú varázslatai szintenként eggyel többet sebeznek. Ahhoz, hogy ezt a páncélruha darabot felcsatolhasd, legalább 30. tapasztalati szintűnek és jó jellemű kalandozónak kell lenned. |
TL'URLANG TERMELŐ (947. TÁRGY) Ha éjfattyak ellen indulsz, sose tedd felkészületlenül! Az idegen létsík küldöttei ellen kidolgozott tárgykollekció egy újabb darabja a tl'urlang termelő. Az egész leginkább egy halványkék fényben izzó dobozra hasonlít, melyben pont három tl'urlang fiola fér el egymás mellett. Erről hamar meg is bizonyosodhatsz, hiszen ha ez a varázstárgy a köröd elején nálad van, csak úgy ontani fogja magából a tl'urlang fiolákat, szám szerint 1-3 darabot. Az éjfattyvadászatra induló árnytündérek dolgozták ki ezt a varázstárgyat, mely rendkívül hasznos lehet, ha a lények elcsöppenő származékát össze akarod gyűjteni. Ha több tl'urlang termelő van nálad, akkor is egyik fog csak működni, hatásuk nem adódik össze. |
BATHARAK VÁLLEMEZE (831. TÁRGY) A legendás hírű Batharak, a nagyhatalmú mágus készíttette, majd mesés tulajdonságokkal ruházta fel ezt a vállvédőt. Nagyon rég volt már, hogy az Esthar császárság katonái ezt viselték magukon, de azóta is itt-ott fellelhetőek még ezek a régiségek. Ha a válladra csatolod, védettséged hárommal, ügyességed eggyel, a max. ÉP-d pedig tízzel nő. Viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned. |
SÁRKÁNYTŐR (626. TÁRGY) A sárkánytőr egy nagyhatalmú mágikus szúrófegyver, amelyet az ősmágusok varázstárgy készítése varázslattal készítenek sárkányfogból. A sárkányfogon kívül a mágikus rítus még egy agyartőrt, egy vörös zyelt, egy fpi formázó mintát és 250 arany értékű egyéb komponenst igényel. A 80 TVP-be kerülő rítus végeredményeképp egy 4D4+6 sebzésű, bal kézben is használható fegyvert kapsz, amely használatakor még +4 támadást is ad. Ha pedig sárkányok ellen használod, további +8 sebzést kapsz. Használatához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. |
BRONZ TAIDER (641. TÁRGY) A taider egy ősi fegyver, egy hosszú lándzsa, a végén a fő hegy alatt két keresztrúd van, amelyek mindegyike mindkét végén hegyes, így a taidert oldalt mozdítva, az ellenfelet megütve is komoly sebet lehet okozni. A bronz taider egy mágikus fegyver, amelyet törpe mesterkovácsok készítettek nagyhatalmú mágusok segítségével. Az egyszerű bronz lándzsának álcázott tárgyat sokan néhány aranyért eladnák, mondván, hogy forgatása nehézkes, kényelmetlen. Ha azonban egy avatott fegyverforgató kezébe kerül, akinek szúrófegyver szakértelme legalább 30. szintű, és jelleme semleges, kiderül a fegyver igazi hatalma. A fegyver sárgás fénnyel kezd izzani, forgatóját bizsergetően kellemes érzés járja át, úgy érzi, nem fél semmitől és senkitől. És egy ilyen fegyverrel a kezében talál igaza is van! A bronz taider egy 10D4 sebzésű mágikus fegyver, +5 támadással. A lándzsa néha puha ütést mond ellenfeledre, és ha Tharr hívő vagy, időnként +1 támadást tudsz a bronz taiderrel leadni, ha szörny ellen harcolsz. |
NATHARION GÖMB (865. TÁRGY) Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 36 (53) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 6/7 év |
Egészség: | 26 (36) | Életpont: | 391/227 | Jellem: | jó (337) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 815/343 | Pénz: | 3802 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 28/1 | Pszi pont: | 157/30 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 55 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 28 (+1) |
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); vas dobónyíl (#189) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 61 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 16 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 2 | 8. titkosírás: | 5 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 41 (-2) | 12. taumaturgia: | 54 |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 9 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 9 | 18. pszi: | 27 |
19. zárnyitás: | 2 | 20. vadászat: | 2 | 21. bányászat: | 20 |
22. úszás: | 5 | 23. főzés: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar behemót (#189) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiatüskék (#29) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | norpadolótika (#226) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany karperec (#194) | 2 | aranylánc (#191) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 9 | fekete gyöngy (#99) | 5 | fülemüle agyar (#267) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
2 | kvazár (#244) | 1 | moa smaragd (#377) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | pular kristály (#239) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
6 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) | 8 | vízionár szem (#102) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
322 | arany (#50) | 2 | gromak bőr (#268) | 1 | purifikátor háj (#269) |