Valefar Zepar 219. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. okt. 6. 15h:24'
EZ A 438. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
439. játékheted kezdete: okt. 8.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2730
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : -15
Extra forduló: 4 |
|
VALEFAR ZEPAR KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1.
napján összefutsz egy tüsi ezüsthajú, félszemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Leah fõpap-jelöltje. Egy koponya
szimbólumot, egy lánckesztyût, egy Mágikus Koponyát, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût és egy vasvértet
visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa
jelvénye van: denevérek gyûrûjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt
bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Visszafojtod
lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. (Auralátás: Frido a Herót - 1691. kalandozó)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt
visszanyerni. (+4 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+35 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+9 pszi pont.) A
poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: | használod a 441. tárgyat
| Használod a tárgyat. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 355.]
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed az 557. tárgyat a bal kezedbe
| Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed az árnyéktõrt. [0 pontot használtál fel, van még 355.]
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végsõ
mozdulattal elõhívod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet
| Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van
még 345.]
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
cir | vándorcirkusz látogatása
| Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
fl 8 211 15 | lopsz a 8. fajúaktól a 211. tárgyat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás parancs:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Mon Le Gen letáborozott. Vársz, amíg az
alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte
magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz.
Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Futás a tett színhelyérõl! Szerencséd TF-elõdött.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Alex Mad Masterboy letáborozott. Türelmesen várakozol
addig, amíg az alkalom megfelelõnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a
tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Profi módon elloptad, amit akartál (3 sáfrányport).
Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) Szerencséd TF-elõdött.
(Feltételes lopás parancs:) Könnyûszerrel megtalálod Harvester Robin táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. A
pihenõ figura holmijához közelítesz. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Vagy Te
voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerû.
Lelécelsz. Szerencséd TF-elõdött. [15 pontot használtál fel, van még 330.]
fl 9 211 15 | lopsz a 9. fajúaktól a 211. tárgyat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 330.]
a 229 4166 1 | átadod a 229. tárgyat a 4166. kalandozónak (1 darabot)
| Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötõt Brainstorm részére. [5 pontot használtál fel, van
még 325.]
ek 7 12 21 | t. energia kisütése: 7 12 21
| Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+21 taumaturgia.) (-21 TU.) [0 pontot használtál fel, van
még 325.]
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra
| [73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Egy kapualjban gyanús
árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz
különösebben. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a
fegyverek.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval
iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel teljesen átszúrod az
útonálló bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elõl. Az útonálló
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
85 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek,
Szénaszag, ahova nézek... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Valami érdekesre
bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fõutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz.
Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy
fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon
esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: "
Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel
telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tõle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó
a Zöldfülû Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
(Feltételes lopás parancs:) Megkeresed azt a helyet, ahol Aquila Kyra letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. A
pihenõ figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetõen
könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ezt a pechet! Pont,
amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Rohansz, mielõtt még észbe kapna. Szerencséd
TF-elõdött.
Összeakadsz Bundás Süsinnel. Raia felszentelt papja. Egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr övet, egy lánckesztyût, egy nap
szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vasvértet visel.
Fegyverzetét egy élõholt quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé.
Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy rövid
kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. {max.
életpontja: 274.} Elsétál melletted.
Összeakadsz Szigorúval. Leah bíborosa. Egy bíbor erõövet, egy bronzpáncélt, egy koponya szimbólumot, egy mászókarmot,
egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy
sarki óriásteknõs trófea, egy lábascet trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy
kasza. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Elsétál melletted.
Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész,
hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENÕK by U.M.A. "
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára
bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz.
Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fõutcát.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál:
esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van
beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy
helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Végzetfelhõ fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. "
Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a
következõ felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [23 pontot használtál fel, van még 302.]
pki 2000 | kiveszel a bankból 2000 aranyat
| Kiveszel a bankból 1891 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged,
akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 302.]
ve 101 60 | megveszed a 101. tárgyat 60
| Mindössze 40 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 40 tintát. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel,
van még 302.]
ve 378 5 | megveszed a 378. tárgyat 5
| Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 moa gyöngyöt. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál
fel, van még 302.]
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[120,24] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni.
Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
szent tölgyfát. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz,
hogy egy mutáns pók került az utadba. {max. életpontja: 57-63.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt
bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel teljesen
átdöföd a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé!
Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag
régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss
mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Felkutatod azt a helyet, ahol A Vörös Pimperner letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot.
Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult
csapdaészlelésednek, észrevetted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Elemelsz
valamit észrevétlenül. Zsákmányod egy távcsõ! A siker után olaj! (+1 gonoszság.) Szerencséd TF-elõdött.
[14 pontot használtál fel, van még 288.]
v 96 42 28 | elmormolod a 96. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ
mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(120,24) 27. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), mutáns pókok (#117), A Vörös Pimperner (1123. kalandozó)
[42,28] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát.
Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak
(5604)! " Oldalt pillantva, meglátsz egy tûzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Itt, a vadon
közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy
elolvasd. " Tisztelt Leah hívõ! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " Áldod az elõrelátásodat, hogy
annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál:
" Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " A fõút mellett egy magas, barna kõbõl
épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Shaddar polgármesteri hivatala. Az ajtó elõtt egy megtermett, bõrpáncélba öltözött
harcos õrködik. (539. épület.)
Van itt még egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol az árnymanó nõ (Auralátás: Jeni - 2134. kalandozó)
letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura
csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál
csenni, ezért mást választasz. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Futás
a tett színhelyérõl! Szerencséd TF-elõdött.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bõre. Egy bõrpáncélt és egy
mászókarmot visel. Felszerelését egy tintacsiga trófea és egy pókvadász trófea díszíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal
kezében egy rókafarkat tart. Lõfegyvere egy parittya. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. (Auralátás:
Csöpi - 3995. kalandozó)
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemû kobudera nõvel. Bõre teljesen fehér! Fairlight követõje. Egy bõrpáncélt,
egy mászókarmot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy gyilkos sallank trófea és egy púpos burástya trófea ékesíti.
Bal kezében egy szöges bõrpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Jól megnézed, bár õ nem lát téged. (Auralátás: Massza
Leszopatta - 5951. kalandozó) Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább
ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a
Naplovagok (9108). "
[-50 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 273.]
ve 74 100 | megveszed a 74. tárgyat 100
| Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 csontkulcsot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál
fel, van még 273.]
ve 69 60 | megveszed a 69. tárgyat 60
| Mindössze 11 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 11 szárnyas hernyót. 44 aranyat fizettél. [0 pontot
használtál fel, van még 273.]
ve 135 60 | megveszed a 135. tárgyat 60
| Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 gyöngymangót. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál
fel, van még 273.]
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10
| Vásároltál 10 kaját. 20 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel,
van még 273.]
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre
| [43,28] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát.
Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Pusztuljon az összes Dornodon hívõ és Dornodon! Shadowfighter
" Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy
teljesen lerombolt erõdítményt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátság Szelleme
Benned alszik. Ébreszd fel õt! - Igaz Barátok " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledõ
útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod
magad.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos
csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel teljesen átszúrod az útonálló
testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegõt találja. Az útonálló összeesik, és nem
mozdul többé. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kalandozók! Ez a terület
mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek
eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése
helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek.
A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló
mezõre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,24] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót
szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt.
Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Csillapítod az éhségedet. (-1
kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1
hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat,
amelyek délkeletre vezetnek.
[20 pontot használtál fel, van még 253.]
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkeresõ imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál
fel, van még 253.]
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot
| 48 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
ve 391 100 | megveszed a 391. tárgyat 100
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
ve 664 10 | megveszed a 664. tárgyat 10
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
ve 384 3 | megveszed a 384. tárgyat 3
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
ve 334 5 | megveszed a 334. tárgyat 5
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
ve 203 30 | megveszed a 203. tárgyat 30
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
[121,25] Még mindig bozótos. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledõ epokitféreg
mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra
rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg bal oldalát. (4 támadással 69 életpontot
sebezve.) Árnyéktõrrel többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+18
sebzés). Az epokitféreg állkapcsa a levegõben csattan. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint.
(1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (2 támadással
38 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel megérinted az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az
epokitféreg állkapcsa a levegõben csattan. Az epokitféreg farkával melletted a levegõbe suhint. Az epokitféreg most már
meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy mákrózsa bokrot.
Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül
eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1
kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat,
amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
nyomkövetés). [9 pontot használtál fel, van még 244.]
v 96 99 19 | elmormolod a 96. varázslatot
| 48 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
ve 657 50 | megveszed a 657. tárgyat 50
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
ve 658 10 | megveszed a 658. tárgyat 10
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
ve 213 10 | megveszed a 213. tárgyat 10
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
ve 201 50 | megveszed a 201. tárgyat 50
| Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
m 3 3 8 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északra
| [122,26] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz,
mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik!
Begyûjtesz 1 álomport. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod
etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre
nyugatra megpillantasz egy quwarg bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat!
(-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [123,27] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy
korongfát. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy bandita. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld.
enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert
váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá
összetöröd a bandita testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel eltalálod a bandita sunyi fejét. (1
támadással 19 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a
hátadba döfi. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: 5 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tõr. Szereztél 12 aranyat. 705
tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [123,26] A terep továbbra is ritka erdõ. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Egy gyilkos
tetû nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a
gyilkos tetû fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos
tetû bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetû
most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
240 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Szemedet
összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen
Chara-din rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal észreveszed a feléd
tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy burástya királynõ került az utadba. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél
jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (18 életpontot
vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször
kegyetlenül megütöd a burástya királynõ testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel nagy lendületekkel át-
meg átszúrod a burástya királynõ testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynõ
többször is megmar! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami
golyószerû a testedbe csusszant! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
905 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. [27 pontot használtál fel, van még
217.]
* 1. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
| Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos idõtöltés volt. A következõ szinthez szükséges tudásod
fele már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 216.]
* 2. BP: | gyakorolsz a 20. tárggyal 1 pontért
| Kitartóan gyakorlod a célba lövést. Már nem sok kell a következõ szinthez. [1 pontot használtál fel, van még 215.]
* 3. BP: | gyakorolsz a 123. tárggyal 1 pontért
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 215.]
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 205.]
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
| Elrakod az árnyéktõrt, majd a bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 205.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 5 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
| Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amõbázás egy kemény dolog,
de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [5 pontot használtál
fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Valami mozgolódik a
hasadban. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel
egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett
tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a
pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következõ
körben tehát 560 pontot költhetsz el.
BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Õ volt az, aki az elsõ rablószervezetet alapította,
kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Késõbb azonban Dornodon hite megkísértette, és
a banditák csapata átalakult egy gonosztevõ társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj
vagy Raia legelsõ bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, õk csak az értékeidre hajtanak, és
nem tûrnek ellentmondást.
|
BURÁSTYA KIRÁLYNÕ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynõi? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik
inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetõen bozótosban élnek, királynõik inkább
behúzódnak az erdõk fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más
teremtményekbõl kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna,
milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdõk mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja
nem ismert.
|
KARAKTERLAP |
Valefar Zepar, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Fekete a bõröd. Chara-din eljövendõ papja vagy. Az Árnymenõk (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.
Erõ: | 29 (31) | | Szint: | 18 | | Merészség: | 10/6 | | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 27 | | Támadás: | 19 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 29 (30) | | Védekezés: | 43 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 24 | | Életpont: | 278/150 | | Jellem: | gonosz (666) | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 36 | | Varázspont: | 228/48 | | Pénz: | 2387 arany | | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | | Pszi pont: | 15/4 | | Halhatatlanság: | 1 % | | | |
|
Eddig összesen 920 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3285 TP-t kaptál. Jelenleg 338985 TP-d van. A következõ szinthez még 1015 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, vadász quwarg, bunthar.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 2/77 | | szúrófegyverek: | 23/58 (+1%) | | vágófegyverek: | 1/39 |
ütõfegyverek: | 19/28 (+8%) | | lõfegyverek: | 21/94 | | dobófegyverek: | 1/9 |
|
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (155%) << vashegyû lándzsa (#182) (100%) << ezüsttõr (#322) (100%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 .); tüske (#22) (4 -11.); nyílvesszõ (#108) (12 -15.); nyílvesszõ (#108) (16 -); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 22/58 | | 2. nyomkövetés: | 45/15 (+24%) | | 3. lopás: | 62/40 (+32%) |
4. mászás: | 1/88 | | 5. csapdakészítés: | 17/42 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 29/10 (+5%) |
7. gyógyítás: | 46/80 | | 8. titkosírás: | 6/64 | | 9. felderítés: | 8/56 |
10. szörnyidomítás: | 5/81 | | 11. teológia: | 13/49 | | 12. taumaturgia: | 45/88 (+2105%) |
13. versengés: | 2/27 | | 14. zene: | 1/0 | | 15. szörnyismeret: | 21/62 |
16. pszi: | 2/34 (+4%) | | 17. vadászat: | 7/24 | | 18. bányászat: | 11/33 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
lopsz a törpéktõl (3) cápaölõ tõrt (#480) (2x), az árnymanóktól (4) cápaölõ tõrt (#480) (3x), a trolloktól (5) cápaölõ tõrt (#480) (3x), a gnómoktól (6) cápaölõ tõrt (#480) (5x), az elfektõl (2) sáfrányport (#211) (10x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (12x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (13x) |
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod óriás patkányt (#42) hurokcsapdával (#217), óriás patkányt (#42) háló-csapdával (#220) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), részeg kalandozó (#187), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Éjharcosok (#9131), Triston Mortel (#5247), Akasa (#3572), fémbontó szójer (#150) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | | |
Papi varázslataid | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakõ teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
láthatatlanság (#76) | láth. észlelése (#78) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
17. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
izomernyesztés (#33) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | káoszcsapás (#200) | >> | autentikus vámpír (#154) |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 1) |
2.) A káosz és pusztulás hírnökeinek semmilyen ajtó nem állhatja útját. Imádkozz, amint zárnyitás szakértelmed elérte a 7-es szintet! |
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élõ óriás patkányt! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | * | láthatatlan köpeny (#441) |
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 1 | | sárga erõöv (#276) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | árnyéktõr (#557) | 5 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 4 | | ezüsttõr (#322) |
3 | | fúvócsõ (#20) | 1 | | harci kalapács (#174) | 3 | * | hosszú íj (#111) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | mandibulakasza (#127) | 1 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
1 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 4 | | mérg. vasnyíl (#187) | $1 | | orgyilkos tõr ($225) |
2 | | rövid íj (#107) | 1 | | tolmokov-koktél (#351) | 9 | | ubuk tüske (#131) |
1 | | vasalt bunkó (#181) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | 2 | | vashegyû nyíl (#176) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | arany papi karkötõ (#309) | 1 | | aranylánc (#191) | 1 | | denevér szimbólum (#140) |
1 | | ezüst gyûrû (#180) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | | ezüst papi karkötõ (#308) |
1 | * | káosz szimbólum (#361) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | | réz papi karkötõ (#307) |
1 | * | roxati üvegszem (#443) | 4 | * | umbatari karkötõ (#278) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
$4 | | aranypikkely ($415) | 2 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) |
1 | | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) |
3 | | ezüst kulcs (#184) | 4 | | fáklya (#36) | 2 | | furulya (#233) |
4 | | kaja (#2) | 1 | | kis aranykulcs (#240) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
2 | | kötél (#92) | 1 | | mérleg (#81) | 3 | | nagy aranykulcs (#246) |
1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | | nagy vaskulcs (#186) | 10 | + | pukkanó tûcsapda (#336) |
1 | | rézkulcs (#75) | 4 | | smaragd kulcs (#241) | 1 | | szeksztáns (#32) |
2 | | távcsõ (#42) | 5 | | vaskulcs (#183) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) |
Löttyök és porok, tartóstul |
6 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 20] |
4 | | fûszertartó (#210) | [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 16] |
2 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] |
10 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 193] |
4 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 29] |
8 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 156 korty víz (#27), fér még: 4] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 36] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
7 | | álompor (#396) | 1 | | dözmöng szív (#122) | 1 | | elkarog szõr (#665) |
4 | | etra hályog (#712) | 1 | | galachmit (#310) | 2 | | gyöngymangó (#135) |
1 | | ilkin érc (#232) | 83 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
1 | | kõszem (#304) | 1 | | moa gyöngy (#378) | 2 | | móri gyümölcs (#116) |
1 | | mutáns csont (#331) | 7 | | óndarab (#85) | 6 | | pirkit (#153) |
1 | | purifikátor háj (#269) | 9 | | smirglilevél (#29) | 11 | | szárnyas hernyó (#69) |
1 | | tükör (#43) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) | 8 | | varányszem (#30) |
2 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 71.35 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Legalább 3 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
20 | | aurach fog (#657) | 2 | | bunthar bõr (#733) | 1 | | kõszem (#304) |
92 | | madártoll (#112) | $2 | | nyu-shuriken ($157) | 2 | | rakolits por (#669) |
1 | | rinóbõr (#651) | 1 | | sámán erszény (#650) | 1 | | szigony (#389) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | obszidián karkötõ (#229) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1758 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 1 | | csontkulcs (#74) |
2 | | gyöngymangó (#135) | 4 | | kaja (#2) | 1 | | moa gyöngy (#378) |
1 | | orgyilkos tõr (#225) | 3 | | ragasztó (#83) | 3 | | sáfránypor (#211) |
11 | | szárnyas hernyó (#69) | 1 | | távcsõ (#42) | 40 | | tinta (#101) |
4 | | ugh méreg (#166) | 20 | | víz (#27) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(120,24) 27. jellempróba, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), mutáns pókok (#117), A Vörös Pimperner (1123. kalandozó)
(121,25) epokitféreg (#147), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), 24. jellempróba
(122,26) gumifa (#38), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 27. jellempróba
(123,26) gyilkos tetvek (#116), kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), egy ismeretlen isten rúnaköve, burástya
királynõ (#759)
(123,27) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), bandita (#758)
|