Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 31. 12h:05' EZ A 275. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD 276. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: vv 24 26 138 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 138. varázslatot |
* 3. KP: vv 157 23 19 | elmormolod a 157. varázslatot a 23. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 561 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat |
* 6. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 7. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
v 7 280 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 551 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 597 10 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 322 9 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 1567 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 1579 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
dd 8 181 126 | eldobod a 8. tárgyat a 181. tárgyat a 126. tárgyat |
dd 182 247 57 | eldobod a 182. tárgyat a 247. tárgyat az 57. tárgyat |
d 2 50 | eldobod a 2. tárgyat (50 darabot) |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (7 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (7 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 24 életpontot sebeztél. Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 152, gyógyulás: 70, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [185,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősdentor. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 64 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 225, gyógyulás: 91, összesen: -134 ÉP}
Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 859 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálosztó kain bal oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a halálosztó kain jobb lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A halálosztó kain karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (24 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Mnebolath karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [184,65] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal végigvagdosod a zombi mester fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a velociraptor bal karját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A velociraptor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A velociraptor karmai majdnem eltalálnak! A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 523 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [186,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pordémon került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a pordémon testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [187,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 293 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 0, gyógyulás: 54, összesen: +54 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [189,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 39 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a Chara-din fattya testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Az 5 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kvazár karddal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 0, gyógyulás: 98, összesen: +98 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai lángoló karját. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb, 2 borostyán függő, egy ezüst kulcs, egy ametiszt medál, egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 156, gyógyulás: 0, összesen: -156 ÉP}
(Továbbmész...) [189,61] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Utad során felfedezel egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy árnymanót, aki egy fatönkön ülve éppen a karjára teker egy szövetdarabot, vélhetően megsebesülhetett. Ahogy közeledsz hozzá, morogva elfordul és folytatja a sebkötözést. Nem tűnik túl vonzónak a társasága, ezért nem is foglalkoznál vele, indulsz is tovább. De ekkor utánad szól, mint akinek hirtelen eszébe jutott valami:
- Hé! - kiáltja udvariasan. - Hé te! - ismétli meg a nyomaték kedvéért.
Megtorpansz és kérdőn nézel rá.
- Üzletet ajánlok - mondja. - A zsandárok elkapták a cimbimet és most fogva tarcsák a dutyiba'. Ha kihozod a haverjaidda' akko' nem leszek hálátlan. Én mennék érte de ezek a piszkok meglűttek. Meg lehet hogy egyedü meg se találnám, akkora az kóter, mindenképpen többen köllötök. Na?
Megrázod a fejed, mondván hogy most jobb dolgod is van, de azért meggondolod és esetleg szólsz néhány ismerősödnek.
- Jó van, én itten leszek, ide gyertek, ha áll az alku.
(Jó jelleműek nem szabadítgatnak ki bűnözőket a börtönből, ezért a kaland jellempbróbával indul, csak gonosz és semleges karakterek vehetnek részt benne.) (38. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá.) Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
* 1. BP: ek 503 204 59 | t. energia kisütése: 503 204 59 |
183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
[204,59] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy csataremák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csataremák nyakát. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csataremák bal vállát. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 19 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 202, gyógyulás: 138, összesen: -64 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő és egy aranytű. 1 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló. 3 039 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Kvazár karddal épp hogy megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 34 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 979 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 69, gyógyulás: 52, összesen: -17 ÉP}
* 2. BP: le 561 0 0 | leveszed/lerakod az 561. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 4. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
* 5. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: ef 5 504 0 | energia fejlesztése 5 |
Erő: | 38 (49) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 37 (50) | Támadás: | 49 (52) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 38 (54) | Védekezés: | 97 (103) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/169 év |
Egészség: | 29 (50) | Életpont: | 852/798 | Jellem: | gonosz (155) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 (71) | Varázspont: | 1138/261 | Pénz: | 744 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 40/15 | Pszi pont: | 184/9 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 22/16 | szúrófegyverek: | *33/101 (+4%) |
vágófegyverek: | 18/81 (+57%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 30/61 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); bumeráng (#249) (17 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
204,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 189,61 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 18. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/52 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 33/56 (+5%) | 3. lopás: | 2/14 |
4. mászás: | 21/83 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 15/59 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 24/6 |
7. gyógyítás: | 25/82 (+11%) | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 24/52 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 3/49 | 11. teológia: | 41/19 (+19%) | 12. taumaturgia: | 71/65 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 3/73 | 14. versengés: | 18/76 (+16%) | 15. harcművészetek: | 16/77 |
16. zene: | 7/35 (+21%) | 17. szörnyismeret: | 8/47 (+16%) | 18. pszi: | 21/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 4/34 | 20. vadászat: | 10/72 (+11%) | 21. vitalitás: | 1/11 |
22. bányászat: | 19/57 (+16%) | 23. testépítés: | 29/68 | 24. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek a 3527. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), fagyóriás (#653) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (30,30) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
tűzmágia (#157) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | átokmurgattyú (#225) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 130. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 43, 46, 47, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 178 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bumeráng (#249) | 9 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | griff nyakék (#1579) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | jégkristály (#593) | 52 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | madártoll (#112) | 10 | mihlanil nyíl (#597) | |||
1 | napmedál (#1567) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | tyrex csont (#280) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
352 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | lánckesztyű (#230) | 5 | nyílvessző (#108) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | raptor karom (#281) | |||
5 | rézgolyó (#343) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | vas dobónyíl (#189) |