TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. júl. 6. 12h:04'
EZ A 230. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD
231. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5484
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5
|
HALATIR MAURLOTH KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ryuku mellvértet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy törpe kovács trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lángoló Pentagramma. Jobb kezében egy bronzpengét, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nikolausz a Tudós. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). A vérvörös rózsával kezedben kezdesz hozzá a mindennapos varázslatok elmondásához. A véred megnövelni látszik mágiád erejét, a fájdalom gyorsan elenyészik. Nem is olyan nagy ár ez. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik a proteinfecske. (+3 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 371.]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 366.]
* 3. KP: |
elmormolod a 88. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 366.]
* 4. KP: |
használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat |
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 364.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy a lélek védelme varázs hatalmát. Lelked megacélosodik. [1 pontot használtál fel, van még 363.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél nyurga elfek az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 1135 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 359.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Innen keletre 6, délre 48 mérföldre egy vérfürdető magszim elD.E.M.eztetett egy kalandozót. Az alig sérült lény most újabb ellenfélre vár." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 355.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Hogy miért ne fuss el a viharóriás elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy arany." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 351.]
le 814 |
leveszed/lerakod a 814. tárgyat |
Leveszed a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]
kf 811 |
kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]
m 1 7 |
mozogsz északkeletre, északnyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[125,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült manaelementál. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Wulg a Hontalan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!
Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 10 madártollat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [124,80] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Arana, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű gnóm nővel. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír medalliont visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Luwnya. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[34 pontot használtál fel, van még 317.]
h 1639 |
használod az 1639. tárgyat |
Előveszed a bűvészpálcádat, aztán körülnézel. Nincsenek itt városlakók, akiket szórakoztathatnál, így nem sok értelme van a bűvészkedésnek. A trükközést későbbre halasztod. [0 pontot használtál fel, van még 317.]
v 96 96 109 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(124,80) manaelementál (#290), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, művészi porolit (#720), Luwnya (1804. kalandozó)
(125,81) manaelementál (#290), grok-képződmény (#149), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 25. jellempróba, bundás csirmáz (#93), tüskés harci gromak (#156)
[96,109] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Van itt egy fejvadászcéh (758. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 307.]
be 758 |
bemész a 758. épületbe |
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Mély Grum nevű törpe kalandozóról úgy hírlik, hogy a várostól délre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 302.]
h 1576 30 |
használod az 1576. tárgyat |
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Dallamos sípolásba kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+35 arany). Ez jól esett! (+62 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 272.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,80] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy ősi csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Arana előtt. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 263.]
v 96 73 60 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(124,80) manaelementál (#290), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, művészi porolit (#720), Luwnya (1804. kalandozó)
[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 253.]
fa 122 2150 2 |
feladod a 122. tárgyat a 2150. kalandozónak (2 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Beren Peredhil részére szánod. Átadsz 2 dözmöng szivet. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 250.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,80] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku csapásvezető nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 125 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó. 1752 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Arana vigyorog kajánul. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 241.]
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy halcsont! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 211.]
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az opati polip testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 180 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [30 pontot használtál fel, van még 181.]
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 151.]
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 121.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 91.]
m 4 5 4 |
mozogsz délre, délnyugatra, délre |
[124,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nicsak, ki jön szembe! Az elf mesterharcos, a villából! Köszöntitek egymást, beszélgettek a víziharcról. Az elf elmondja, hogy nemrégiben sportcentrumot nyitott, ahol a víziharcot lehet gyakorolni, és szeretettel vár, mivel úgy tűnik, már kellő tapasztalatod van. Íme a sportcentrum helye!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
5 |
|
|
|
8 |
|
|
|
11 |
|
|
|
17 |
|
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
2 |
|
|
3 |
|
|
41 |
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 |
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
|
37 |
|
|
|
34 |
|
|
|
33 |
|
|
|
30 |
|
|
|
27 |
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez a 81. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 15, északra 21 mérföldre található.
délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa.
(Továbbmész...) [123,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Továbbmész...) [123,83] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 996 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+34 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a légirozmár testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 9 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Egészséged TF-elődött. [78 pontot használtál fel, van még 13.]
m 3 2 1 |
mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
[124,84] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde hólyag testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Koponyalékelővel súrolod a pattanóböde testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (2 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 4.]
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
* 2. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 3. BP: |
használod az 1576. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 4. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 2, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába az érző szívű dromedár. Egy kaját töm magába a karmazsin huhogó. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 375 pontot. A következő körben tehát 372 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Halatir Maurloth, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran kisebb papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 217. fordulód.
Erő: |
30 (37) |
Szint: |
21 |
Merészség: |
10/3 |
Magasság: |
175 cm |
IQ: |
26 (32) |
Támadás: |
17 |
Agresszió: |
1 |
Testsúly: |
61 kg |
Ügyesség: |
27 (29) |
Védekezés: |
36 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
6/7 év |
Egészség: |
27 (31) |
Életpont: |
313/99 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
33 (35) |
Varázspont: |
472/94 |
Pénz: |
1368 arany |
Kép. pont: |
4 |
Tudatpont: |
21/7 |
Pszi pont: |
121/291 |
|
|
EFejl: |
37 |
Eddig összesen 1138 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5973 TP-t kaptál. Jelenleg 639479 TP-d van. A következő szinthez még 160521 TP szükséges. Trófeáid:
ekharion,
vadász quwarg,
ongóliant. A 208. fordulódban 9273 arany került a bankszámládra. 9690 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
6 (+1) |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
20 |
ütőfegyverek: |
24 |
lőfegyverek: |
23 |
dobófegyverek: |
2 (+1) |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << pásztorbot (#513) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); tüske (#22) (15 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
13 |
2. nyomkövetés: |
59 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
9 |
5. csapdakészítés: |
24 |
6. csapdaészlelés: |
4 |
7. gyógyítás: |
16 (+1) |
8. titkosírás: |
3 |
9. felderítés: |
12 |
10. szörnyidomítás: |
15 |
11. teológia: |
28 |
12. taumaturgia: |
36 |
13. szerencsejáték: |
1 |
14. versengés: |
13 |
15. zene: |
89 |
16. szörnyismeret: |
33 |
17. pszi: |
* 19 |
18. zárnyitás: |
5 |
19. vadászat: |
6 |
20. bányászat: |
14 |
21. úszás: |
10 |
22. főzés: |
3 |
23. csapatmunka: |
4 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3454. karakternek |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 72 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
csontváz lord (#177), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(123,83) vérfürdető magszim (#148), grok-képződmény (#149), Sheran oltár, 25. jellempróba, légirozmár (#94)
(124,80) manaelementál (#290), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, művészi porolit (#720), Luwnya (1804. kalandozó), ryuku csapásvezető (#778), trosnyogó szakóca (#192), opati polip (#195), elektromos angolna (#196)
(124,81) oltár
(124,84) pattanóböde (#145), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), oltár, 24. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely