216. forduló, 218. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 22. 9h:05'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,62] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+93 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sullár nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 372.]

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 362.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: vv 224 26 13 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 350.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 348.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 5. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+33 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 303.]

tv 34 támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

be 60 bemész a 60. titkos labirintusba
Nagy dübörgéssel tárul fel a lejárat. Közelebb óvakodsz a sötéten tátongó verem nyílásához. Ez lehetett valaha a Farkas-verem, Dornodon egyik hírhedt kínzókamrája. Nevét a közepén található többszintes aknáról kapta. Odabent sötét van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Lassan leereszkedsz az üreg meredek falán. Szerencsére itt-ott már hiányzik egy-egy kő, így ez nem okoz különösebb nehézséget. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

lm 6 7 9 mozogsz 6 7 9
A verem középső részén lévő üreg pereménél vagy. A mélyből sejtelmes zsongás hallatszik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Pár lépés után a folyosó zsákutcában ér véget. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A folyosó itt kiszélesedik - apró helységbe értél. Mindenütt szemét és pókhálók. Körülnézel, hátha találsz valami érdekeset. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tetemember van előtted! {max. életpontja: 39-48.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A központi teremtől délre lehetsz. A falakon szúette fegyverállványok tanúskodnak arról, hogy valaha itt komoly erők táboroztak. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 10 13 16 mozogsz 10 13 16
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Elértél a délkeleti őrhelyre. Valaha apró réseken lehetett kilátni a szabadba, mára azonban már a természet ural mindent. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A verem keleti fala mellett vezet tovább utad. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Ez az északkeleti torony. Döbbenten veszed észre, hogy a falnál teljesen kificamított testhelyzetben egy tökéletesen ép csontváz fekszik. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Folytatod utadat a folyosón. Most merre tovább? [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A folyosó itt élesen elkanyarodik. A sarokban lévő repedésen átlátni a középső terembe, ahol az akna is van. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[25 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 17 15 22 mozogsz 17 15 22
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Egy őrtoronyhoz érkeztél! Megpróbálsz a réseken kikémlelni, de már mindet belepte a föld. [17. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 bordacsont, 12 drótszőr, 1 acélpengőke és 1 ramit kő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A folyosó itt élesen elkanyarodik. A sarokban lévő repedésen átlátni a középső terembe, ahol az akna is van. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A széles kőlépcsőkhöz érve megtorpansz. A legendák szerint, aki itt egyszer lement, nem jött vissza többet... [15. PONT -> 18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Kiértél az akna szélére. Ahogy letekintesz, szorongó érzés lesz úrrá rajtad. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Észre sem veszed, s már a vérkapu északi ajtajánál vagy. Sok szerencsétlennek ez jelentette a szabadsághoz vezető utat. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Ahogy belépsz a következő szobába, rögtön tudod, ez lehetett az "elbeszélgető". A felborított asztal alatt kerek luk nyílik az alul lévő helységbe. Vajon mi célt szolgálhatott? [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 25 27 28 mozogsz 25 27 28
Újabb kamrába értél. Akárcsak a többi, ez is szeméttel van tele. A turkálástól elveszik a kedvedet a sarokban szaladgáló patkányok. [23. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás patkány van előtted! {egyik sebzési módja: 3x 1d4+12.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az óriás patkány fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás patkány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriás patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


Pár lépés után ismét egy helyiség. A déli falon egy ismeretlen szörny karmának nyomai. A méretekből ítélve nem lenne jó összefutni vele. [24. PONT.]
Fegyveredet készenlétben tartva osonsz tovább. Az apró szobát szinte teljesen elfoglalja a mára már igencsak romos állapotú kád. Lilás színéről ítélve nem vizet tartottak benne... [25. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mosolygó rettenet. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A következő terem nem is olyan rémisztő. Három kettétört asztal, és számtalan tekercstartó állvány jelzi, hogy itt lehetett a verem központja. Maga Dornodon is megfordulhatott itt párszor. [26. PONT.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél a börtönőrök szálláshelyére. A falakon szakadt pántok jelzik a felhajtható ágyak helyét. Innen keletre van a pincék lejárata. [27. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! {max. életpontja: 49-50.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a zombi fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy sírlidércet pillantasz meg. {max. életpontja: 87-96.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! {max. életpontja: 49-50.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 25 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A folyosó kettéágazik - te az északi ágat választod. A falakban lévő többszáz apró lyuk alapján nem biztos, hogy régebben is ilyen egyszerűen megúsztad volna az áthaladást. [28. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
[30 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 30 34 38 mozogsz 30 34 38
Ismét egy lépcső, de ez sokkal keskenyebb, mint a legelső. Nem hiába - ez a kínzókamrába vezet. [30. PONT -> 31. PONT.]
Leértél a cellák és kínzókamrák szintjére. A falakról rozsdás láncokon bilincsek lógnak. Óvatosan átlépsz egy kettétört koponyán. [32. PONT.]
Beértél az északkeleti szobába. Pillantásod rögtön arra a szerkezetre esik, mely a terem közepén áll. Iszonyodva bámulod a szerkezet tetején fekvő kettészakított csontvázat. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy sírlidérc az. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Újabb helyiségbe vezetett utad. Néhány üszkös hordót pillantasz meg a fal mellett. Vajon mi lehet bennük? Mikor megpillantod az egyikben egy troll csontvázát, már csak azon csodálkozol, hogy férhetett bele. [34. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Ez a szoba - melybe most értél be - tartalmazhatta valamikor a legkegyetlenebb eszközöket. A falon négy hebrencsállkapcsot pillantasz meg, de a fogak helyén sallankkarmok meredeznek. Ahogy meghúzod a falon lévő kart, az egyik lassan szétnyílik, hogy azután hangos csattanással záródjon össze. A hang még sokáig visszhangzik a termekben. [38. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 sallank karom. Felpakolsz.
[25 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 39 43 47 mozogsz 39 43 47
Leértél a legalsó szintre. A lépcsőnél a falba vésett kar vastagságú lyukak bizonyítják, hogy egykor itt erős ajtó állhatott. [39. PONT -> 40. PONT.]
A folyosó kanyarodik. Furcsa módon itt kör keresztmetszetű, ellentétben az eddigiekkel. [41. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Ismét egy kanyar. Csak most figyelsz fel rá, hogy a kanyarulatok is le vannak kerekítve. [42. PONT.]
A következő kanyart elérve karvastagságú rudakból álló rács állja utadat. Te azonban könnyedén átférsz a rudak között. Vajon mi ellen véd? [43. PONT.]
Az imént elhagyott rács mögött a folyosó alig láthatóan kiszélesedik. A nyomokból ítélve ezt a járatot még az óidőkben sem gyakran használták. [44. PONT.]
Most kezdenek csak rémleni a mesék, melyek egy hatalmas óriásféregről szólnak. Ugyan már, mindenki tudja, hogy ilyen lények nem léteznek! [45. PONT.]
Most már látod, a folyosót úgy képezték ki, hogy egy óriási, hengeres test is könnyen tudjon mozogni benne. [46. PONT.]
A falon egyre gyakrabban vélsz felfedezni szétmorzsolódott csontokat, hatalmas vérfoltokat. Vagy csak képzelődnél? [47. PONT.]
[40 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 48 48 48 mozogsz 48 48 48
Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A verem alján vagy. Mindenütt rengeteg széttört csont, szétszaggatott rongydarabok. Förtelmes bűz árad mindenfelől. A verem alján vértől megfeketedett hegyes karók meredeznek vádlón felfelé. Akit ide levetettek, aligha élhette túl az esés. Riadtan fordulsz hátra a legapróbb neszre is. [48. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriásféreg az. {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Az óriásféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az óriásféreg testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az óriásféreg testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriásféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 47. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A verem alján vagy. Mindenütt rengeteg széttört csont, szétszaggatott rongydarabok. Förtelmes bűz árad mindenfelől. A verem alján vértől megfeketedett hegyes karók meredeznek vádlón felfelé. Akit ide levetettek, aligha élhette túl az esés. Riadtan fordulsz hátra a legapróbb neszre is. [48. PONT.] Hirtelen egy óriásférget veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 279-308.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 69 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az óriásféreg testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az óriásféreg testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az óriásféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Vaskarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg bal oldalát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az óriásféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriásféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 2 236 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 borostyán függő, 1 ezüstshuriken, 1 fűszertartó, 1 dorony duda, 3 királygyík bőr, 58 arany, 34 madártoll, 2 zárnyitó készlet, 1 púderkő [*] és 1 galachmit (ld. enc.). Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 103.]

t 171 támadod a 171. szörnyet
FT 171 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

lm 49 49 49 mozogsz 49 49 49
A kettéharapott faajtón keresztül apró raktárba érkezel. Hát ez meg mi? Különös szerkezet állja utadat. Hirtelen zseniális ötleted támad! A szerkezetet kihúzod a verem aljára, elejére rátámasztod az imént leölt óriásféreg tetemét, majd a biztosítószeget kihúzva, már száguldasz is felfelé! Épp a verem bejáratához érkezel. Na ide se jössz vissza többé! [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 98.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[121,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku futárbérenc. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku futárbérenc jobb karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő. 1 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 85, gyógyulás: 17, összesen: -68 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [120,64] A bozótost dombság váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kalahan lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [119,64] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mutáns pók került az utadba. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 16 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) [61 pontot használtál fel, van még 37.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[118,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. {max. életpontja: 74-79.} Itt csata lesz.

Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 544 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [117,64] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 91-100.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a törpemammut bal első lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [116,64] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi elementál lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 12 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal végigmetszed a pszi elementál nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi elementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal alaposan megvágod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 33, gyógyulás: 5, összesen: -28 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 7.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 101 82 99 keresed a 101. szörnyet a 82. szörnyet a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

in 3411 35 235 leírod a 3411. kalandozónak a 35. szörnyet a 235. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy acélkolosszus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dorony dudát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 3411 149 338 leírod a 3411. kalandozónak a 149. szörnyet a 338. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy szőrös bozsó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) királyi koronát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 3411 159 369 leírod a 3411. kalandozónak a 159. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 3411 168 410 leírod a 3411. kalandozónak a 168. szörnyet a 410. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálosztó kain. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kígyóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

in 3411 212 527 leírod a 3411. kalandozónak a 212. szörnyet az 527. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tguarkhan. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-20 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 358 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 217. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 22 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 40 (42) Támadás: 21 (23) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 30 (34) Menekülés: 40 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 300/220 Jellem: jó (565) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (33) Varázspont: 459/162 Pénz: 538 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 37/7 Pszi pont: 146/256
Eddig összesen 1529 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 908 TP-t kaptál. Jelenleg 814 022 TP-d van. A következő szinthez még 185 978 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, borzalmas varkaudar, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/33 vágófegyverek: *24/101 (+9%)
ütőfegyverek: 19/47 (+8%) lőfegyverek: 20/86 dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
116,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/63 2. nyomkövetés: 57/34 (+29%) 3. mászás: 12/66
4. csapdakészítés: 16/3 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/25 (+18%) 6. gyógyítás: 23/25 (+44%)
7. titkosírás: 14/4 8. felderítés: 9/54 9. szörnyidomítás: 8/23
10. teológia: 18/0 (+18%) 11. taumaturgia: 26/22 (+7%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 7/85 14. zene: 13/14 15. szörnyismeret: 37/61 (+20%)
16. pszi: 19/15 (+3%) 17. zárnyitás: 6/33 18. vadászat: 18/71
19. bányászat: 31/76 (+3%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (15) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64)
a lélek védelme (#57) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát! (teljesítve)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 64 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 263 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 89.19 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 mocsári penke (#148) 1 rézdarab (#70) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 4 bordacsont (#16)
1 borostyán függő (#162) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dorony duda (#235)
11 drótszőr (#37) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310) 11 kaja (#2)
3 királygyík bőr (#44) 33 madártoll (#112) 1 ramit kő (#226)
2 sallank karom (#128) 4 ugh méreg (#166) 2 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118 119 120 121 122 123
61
62
63
64
65
(116,64) Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, pszi elementál (#221)
(117,64) Leah oltár, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 24. jellempróba, törpemammut (#115)
(118,64) vérszomjas csüldő (#114), phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720)
(119,64) mutáns pók (#117), oltár, 34. jellempróba
(120,64) trappoló dinymákok (#118), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, érclelőhely
(121,63) ryuku futárbérenc (#765), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 28. jellempróba, oltár, 255. jellempróba
(122,62) a 60. labirintus bejárata, tetemember (#123), óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97), zombi (#49), sírlidérc (#172), óriásféreg (#171)

Üzenet küldése a karakternek