Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. jan. 28. 9h:17' EZ A 219. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD 220. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4081 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
f 27 | kísérletezel a 27. tárggyal |
ef 5 518 | energia fejlesztése 5 |
h 1 998 1 | használod az 1. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vadászkéssel épp hogy eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan nyakát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vadászkéssel megkarcolod a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 104, gyógyulás: 17, összesen: -87 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 16 életpontot vesztettél. Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 77, gyógyulás: 13, összesen: -64 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. [+3% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! [+3% teo] Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vadászkéssel megvágod a Zinthurg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg fejét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vadászkéssel kissé megkarcolod a Zinthurg nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 77, gyógyulás: 17, összesen: -60 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. [+3% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1034 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+3% teo] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat bal oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! [+3% teo] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vadászkéssel megkarcolod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vadászkéssel épp hogy eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 137, gyógyulás: 21, összesen: -116 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 85, gyógyulás: 14, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [114,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. [+3% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+3% teo] Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. [+3% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. [+3% teo] Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vadászkéssel épp hogy eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vadászkéssel épp hogy megvágod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 188, gyógyulás: 28, összesen: -160 ÉP}
(Továbbmész...) [113,81] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy agglomerátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod az agglomerátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az agglomerátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ryuku szablyával felnyitod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. [+3% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
v 15 1253 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
jlk 1417 | jelszó kimondása 1417 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a massza jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vadászkéssel alaposan megvágod a massza testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A massza állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 76, gyógyulás: 12, összesen: -64 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. [+3% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [112,78] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2060 pontot kell rákölteni.) Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. [+3% teo] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. [+3% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. [+3% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
ep 256 60 | építed a 256. tárgyat 60 pontért |
im 0 2 | imádkozol |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. [+3% teo] Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Elhajítod a vacak ryuku csapásvezető trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar hírnök trófeát. 1702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [114,79] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel.
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
ef 5 518 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot) |
TGUARKHAN (212. SZÖRNY) A Tguarkhan a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Tguarkhan magától nem képes Ghallára átlépni, ehhez egy dimenziókapura van szüksége. Ha ez a kapu huzamosabb ideig nyitva van, a Tguarkhanok elkezdenek átözönleni, és hamarosan megérkezik egy magasabb rangú Thargodan is, akit SEMMILYEN módon nem tud halandó elpusztítani. A Tguarkhan képes alakját változtatni, de leginkább egy robosztus, sziklatestű gólem alakot kedvel. Komolyan megsebezni kizárólag varázslattal vagy mágikus ill. ezüst fegyverrel lehetséges. Ha egy Tguarkhan fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY) Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked! |
MNEBOLATH (237. SZÖRNY) A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra. |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
MOA JÁDEKŐ (382. TÁRGY) A jáde egy féldrágakő, amelynek megmunkálásához igazán csak az ősi mesterek értettek. Ez a miniatűr mestermű egy parányi szobrot ábrázol, minden bizonnyal egy régi, Moa isten. |
VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY) A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál. |
VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY) Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve. |
Erő: | 37 (44) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 24 (33) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 25 (30) | Védekezés: | 31 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 419/124 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 29 (35) | Varázspont: | 538/151 | Pénz: | 5892 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 18/12 | Pszi pont: | 51/23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/12 | ökölvívás: | 13/98 (+27%) | szúrófegyverek: | 24/90 (+6%) |
vágófegyverek: | 16/53 (+16%) | ütőfegyverek: | 1/72 | lőfegyverek: | 10/88 |
dobófegyverek: | *23/100 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
114,79 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 96,57 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/81 | 2. nyomkövetés: | 25/73 (+36%) | 3. mászás: | 12/14 |
4. csapdakészítés: | 27/60 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/90 | 6. gyógyítás: | 31/36 (+77%) |
7. titkosírás: | 3/49 (+10%) | 8. felderítés: | 10/67 | 9. szörnyidomítás: | 8/39 |
10. teológia: | 20/93 (+87%) | 11. taumaturgia: | 29/87 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 |
13. versengés: | 15/80 | 14. harcművészetek: | 10/60 | 15. zene: | 9/13 |
16. szörnyismeret: | 22/76 (+18%) | 17. pszi: | 5/23 (+15%) | 18. zárnyitás: | 8/49 |
19. vadászat: | 4/22 | 20. bányászat: | 30/12 | 21. úszás: | 13/73 |
22. főzés: | 8/92 | 23. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK |
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 7 (limit: 40), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 700. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 55 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1576 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 17 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | |||
9 | spiritusz (#170) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | ónix masszavadító (#438) | 1 | tolmokov-koktél (#351) |
111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
77 | |
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|