Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 31. 9h:13' EZ A 275. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD 276. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: vv 24 26 138 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 138. varázslatot |
* 3. KP: vv 157 23 19 | elmormolod a 157. varázslatot a 23. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 561 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat |
* 6. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 7. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 429 6 | elkészíted a 429. tárgyat (6 darabot) |
v 157 | elmormolod a 157. varázslatot |
ff 297 28 568 | felt. fegyverváltás: 297 28 568 |
v 7 244 9 | elmormolod a 7. varázslatot |
vi 6 3 30 | viselkedésed: 6 3 30 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál egyik csápját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1387 185 53 | használod az 1387. tárgyat |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál nyakát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó, egy borostyán függő és egy aranytű. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany és egy aranytű. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 42 életpontot sebeztél. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor és egy nagy bronzkulcs. 4 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Kvazár karddal végigvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 120, gyógyulás: 51, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [189,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A 4 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Kvazár karddal súrolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál egyik csápját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a pszi őselementál bal lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál, 2 vas dobónyíl és egy szent jogar. 4 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a magger testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 32, gyógyulás: 42, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [188,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tyrannoszaurusz rex. Itt csata lesz.
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex farkát. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 39 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs és 5 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 15, gyógyulás: 35, összesen: +20 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [185,62] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Visszaugrasz a sarok mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sivatagi okerón volt. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán. 5 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 584, sebződés: 112, gyógyulás: 46, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [186,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
szk 278 | keresed a 278. szörnyet |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
* 1. BP: ek 503 204 59 | t. energia kisütése: 503 204 59 |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[204,59] A sík vidéket bozótos váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar íjász jön feléd.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. 1 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar jobb oldalát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
* 2. BP: le 561 0 0 | leveszed/lerakod az 561. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 4. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja az eszkimó óriás jobb vállát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (32 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az eszkimó óriás testét. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Az eszkimó óriás mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ököllel többször eltalálod az eszkimó óriás jobb karját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Az eszkimó óriás mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 237 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 32, gyógyulás: 78, összesen: +46 ÉP}
* 5. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: ef 5 504 0 | energia fejlesztése 5 |
ELF MESTERHARCOS (183. ELLENFÉL) Az elfek között vannak kiváló harcosok. Főleg ez itt. Pengéje, mely úgy simul kezébe, mintha ezzel született volna, és úgy suhan együtt mozdulataival, mintha csak testének része volna, egyetlen rossz mozdulatodra olyan sebesen ejtené rajtad a vágásokat, hogy egyet pislantani sem maradna időd (vagy hogy annyit mondj: fapapucs). Egy józan lelkületű ember messziről elkerülné a leghalványabb lehetőségét is annak, hogy harcba bocsátkozzon ezzel a férfivel. |
MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY) Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság! |
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY) A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán. |
KIRÁLYI PALOTAŐRSÉG (220. ELLENFÉL) Borax palotáját őrizni kiváltság. Épp ezért nem is olyan egyszerű az őrök elit társaságába kerülni, hiszen több évnyi szolgálat és háborúkban való részvétel szükségeltetik hozzá. Talán így már érthető, miért is olyan ügyes kardforgatók a királyi palotaőrség tagjai. Tapasztalatukat a tengernyi ellenség sűrűjében szerezték, kint a csatatéren, itt serdültek milliónyi megpróbáltatás árán zöldfülű újoncból igazi érdemes királyi palotaőrré. Ha nem akarsz megszégyenülten, vinnyogva menekülni végig a tömeggel zsúfolt utcákon, talán ne köss beléjük. |
TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY) A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen. |
HOLLE ANYÓ (259. TESZT SZÖRNY) Holle anyó egy, a TF-en nem létező szörny, ezért már az is baj, hogy egyáltalán olvasod ezt az enciklopédiát. Holle anyó azért van, hogy mindenféle új lényképességet, varázslatot, és programhibát rajta próbálhassak ki, mert korábban többször előfordult, hogy a teszt kedvéért átírtam valamilyen lény paraméterét (60000 TP-s rájanyék vagy hatalom szavát lövő quwarg királynő) és utólag nem lett visszaírva, és így bekerült a játékba -> galiba. Szóval, ha holle anyóval harcolsz, készülj fel még rosszabbra, mint a legvadabb massza esetén, és feltétlenül reklamálj programhiba miatt. |
ELIT GÁRDISTA (266. ELLENFÉL) A király szolgálatába álló kalandozók általában testőrök vagy az elit királyi gárdaalakulat tagjai lesznek. Tapasztalatuk és harcban való jártasságuk miatt értékük felbecsülhetetlen a csatamezőn, legalább húsz zsoldossal ér fel mindegyikük. Az elit gárda tagjaiból kerülnek ki a felderítők és a veszélyes bevetésekre induló alakulatok is. |
THARGODAN RAKTÁRFŐNÖK (701. SZÖRNY) A hapralraktárak főnökei sokat tesztelt és már bizonyított Thargodanok közül kerülnek ki. Két dologra van ehhez szükségük. Tekintélyre, hiszen a magukról megfeledkező hapralzabáló beosztottak leállítását nem lehet máshogy elérni, valamint harci tudásra, hiszen a raktárakat gyakran érik támadások a társadalmilag kirekesztett, éhező Thargodan seregek oldaláról. Ilyenkor hirtelen előléptetett hadvezérként kell visszaverni a lázadók rohamát. Ezek ismeretében talán már látod is a képet, hogyan fog viselkedni a Thargodan hapralraktár főnöke, amikor megpillant téged édes kis birodalmában. Előbb vagy a nyakadat tekeri ki, vagy a szívedbe döfi éles karmait. Vagy esetleg mindkettőt egymás után. Aztán a te tested is repül a hapralkupacra... |
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY) Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
DORONY DUDA (235. TÁRGY) A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra. |
SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
KVAZÁR PAJZS (296. TÁRGY) A kvazár pajzs igen hatékony védelmet jelent, 9-el növeli meg a védettségedet. A bökkenő csak az, hogy elkészítését szakemberre kell bíznod. A kovácsolást a megfelelő helyen a KT 296 paranccsal rendelheted meg, 60 TVP-ért. Az elkészítés a formát meghatározó Cru formázó minta mellett hat kvazárt igényel. |
PLAZMACSILLAG (321. TÁRGY) Összegyúrva öt árnyéksarat és öt kregon zúzmót, a ködcsillagénál sokkal nagyobb energiaszintű tárgyat kaphatsz, a plazmacsillagot. A plazmacsillagot a H 321 paranccsal használhatod, 15 TVP-ért, egy olyan mezőn, ahol van ködkapu. A plazmacsillaggal olyan lelkek is visszajuthatnak a valós világba, amelyek már ködcsillaggal nem lennének képesek. A plazmacsillag elkészítéséhez a KT 321 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
EZÜSTKARD (325. TÁRGY) Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
PUKKANÓ TŰCSAPDA (336. TÁRGY) Kavadulebenyből és madártollból mirgtojásnyi lufit lehet készíteni. Ha a tollszelepbe beillesztesz egy acéltűt, az enyhe nyomásra kirepül. A toll és a tű rögzítésére használd a gumifa gyorsan száradó nedvét. Ugh méreggel kend be a tűt, és az így elkészített tűcsapdát heggyel felfelé ásd be a tolvaj várható útjába. Ha a tolvaj rálép, a tű kilazul, és a légnyomás a tolvaj talpába lövi a tűt. Még egyszer a hozzávalók: kavadulebeny, madártoll, acéltű, cseppnyi ugh méreg, és egy gumifa. Elkészítése a KT 336 paranccsal történik, 10 TVP-ért, használata a többi csapdához hasonlóan a H 336 paranccsal. Itt azonban megadhatsz egy második, <mennyiség> paramétert is, aminek maximális értéke 10. Minél több tűcsapdát raksz ki, a csapda annál hatékonyabb (annál nagyobb az esélye, hogy a tolvaj felsül). Egy tűcsapda felállítása 1 TVP-be kerül. Négy tűcsapda már körülbelül a nyílcsapdával egyenrangú védelmet jelent, 8-10 tűcsapdán pedig még a legrafináltabb tolvajok sem igen jutnak át. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
BRONZ FEJPÁNT (407. TÁRGY) A bronz fejpánt a réz fejpánt fejlettebb változata, a réz fejpánthoz hasonlóan, fő célja az, hogy legyen valamilyen alternatíva a fejrevalók viseletében. Elkészítéséhez egy kígyóbőr, két rézdarab, két óndarab, egy kőkalapács és egy olvasztókemence szükséges, valamint 25 TVP. Védettségedet kettővel növeli, ha viseled. |
BRONZKARD (2083. TÁRGY) A bronzpenge elkészítése után realizáltad, hogy azért van még mit csiszolni rajta, szó szerint és képletesen is. Ha négy smirgli levéllel megcsiszolod 10 TVP-ért, nem csak élesebbé, de kiegyensúlyozottabbá is teheted, így a sebzése 2D6+4 lesz. |
TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY) Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel. |
RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY) A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg. |
SIVATAGI OKERÓN (563. SZÖRNY) Hat vaskos, tömzsi láb, kopott, redős bőr, alatta pedig mázsányi hájtömeg: igen, egyértelmű a rokonság a Sötét Földön őshonos áldott okerónokkal. Ezeknek a szárazságot jól tűrő állatoknak az élete évszázadok óta azzal telik, hogy a kietlen sivatagokat járják, a homok alatt megbújó rágcsálókkal vagy az itt-ott előforduló oázisok növényeivel táplálkoznak. Még a sivatag mélyére bemerészkedő ragadozó állatok sem merik őket bántani, hiszen ha kell, könnyen meg tudják védeni magukat. Méreteikhez képest meglepő gyorsulásra képesek, főleg ha az életüket féltik. Az ütőfegyver nem a legjobb választás legyőzésükre. |
ESZKIMÓ ÓRIÁS (648. SZÖRNY) Az eszkimó óriás az öltözködés nagymestere. Teljes mértékig tisztában van azzal, mely holmik azok, melyek tökéletesen megóvják testét a halálosan metsző hidegtől. Persze a rituálé nem egy lépésből áll: miután kiszemelt egy megtermett jegesmedvét, és egy sziklával leterítette áldozatát, barbár módszerekre emlékeztető kőkésével megnyúzza az állatot, majd a bőréből olyan kabátot készít, ami büdös ugyan kicsit, de a hidegnek ellenáll. Aki pedig a jelenlegi időjárási körülmények között ilyen sokat érő receptnek a birtokában van, persze, hogy bizalmatlan, mindennel és mindenkivel szemben. Épp ezért nagyon pici az esély arra, hogy az eszkimó óriást barátságos hangulatban találd. |
Erő: | 38 (49) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 37 (50) | Támadás: | 49 (52) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 38 (54) | Védekezés: | 97 (103) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/169 év |
Egészség: | 29 (50) | Életpont: | 852/920 | Jellem: | gonosz (154) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 (71) | Varázspont: | 1138/383 | Pénz: | 392 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 40/17 | Pszi pont: | 177/271 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 22/16 (+8%) | szúrófegyverek: | 33/97 (+2%) |
vágófegyverek: | 18/24 (+39%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 30/50 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); bumeráng (#249) (17 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
204,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 186,63 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 18. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/8 (+36%) | 2. nyomkövetés: | 33/51 (+18%) | 3. lopás: | 2/14 |
4. mászás: | 21/78 | 5. csapdakészítés: | 15/52 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 24/6 |
7. gyógyítás: | 25/71 | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 24/44 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 3/49 | 11. teológia: | 41/0 (+15%) | 12. taumaturgia: | 71/60 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 3/73 | 14. versengés: | 18/60 (+18%) | 15. harcművészetek: | 16/77 |
16. zene: | 7/14 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 8/31 | 18. pszi: | *20/100 |
19. zárnyitás: | 4/34 | 20. vadászat: | 10/61 (+12%) | 21. vitalitás: | 1/11 |
22. bányászat: | 19/41 | 23. testépítés: | 29/68 | 24. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek a 3527. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), fagyóriás (#653) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (41,30) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | jellemrejtés (#23) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | átokmurgattyú (#225) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 130. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 51, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 178 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | 1 | kábító nyilacska (#1590) | |||
2 | kaja (#2) | 9 | kvazár (#244) | 1 | madártoll (#112) | |||
3 | sáfránypor (#211) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
172 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
2 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | gyöngysor (#192) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nyílvessző (#108) | 8 | rézgolyó (#343) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tyrex csont (#280) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |