215. forduló, 217. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 21. 12h:11'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,64] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+93 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sullár nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 349.]

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: vv 224 26 13 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 329.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 327.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 5. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

id 101 70 idomítod a 101. szörnyet 70 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

123 124 125
63
64
65

[93,55] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Észreveszel egy csodák kútját. Észreveszel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

A következő épületeket látod: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios misszionáriusa. Egy hősiesítő medált, egy Krough fejdíszét, egy kvazár kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudarölő éremet visel. Ruházatát egy Orkhan Thai trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Familiárisa egy vörösbegy. {támadása: 29.} Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Saqziwy Matoref. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kedves, dicsérő szavakat mond neked, és hőstetteiről mesél. Aztán büszkén kihúzva magát, átnyújt egy mákrózsa virágot. A fiú megfogja a kezedet. Hagyod neki, hogyne hagynád! Lassan, bátortalanul simogatni kezd, mire te határozottan megcsókolod! Ahogy ölelkeztek, lecsusszannak a páncélok, kipottyannak a kezekből a fegyverek. Nem törődve a veszélyes külvilággal, a figyelő szemekkel, a szerelem érzéki óceánjába merültök. Csak gyerek ne legyen a dologból! [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 305.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +5 életerő. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 302.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 14 varázspontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 299.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Kalapácskezű Turgfil boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 2 tengerszín smaragd után." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még 296.]

hu 65 230 317 hulladék: 65 230 317
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[93,54] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 álomport 2 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 6 tigroszlán fogat 6 aranyért, 10 ugh mérget 20 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 47.} Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {támadása: 21.} Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyeled, de a fiú úgy tűnik, nem veszi a lapot.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. {max. életpontja: 384.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.

(Továbbmész...) [93,52] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [30 pontot használtál fel, van még 266.]

vtn 34 varázslat tanulás: a 34. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsvédelem. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 231.]

m 1 4 mozogsz északkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[124,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az itt álló Sheran templomot a Fekete Druidák (9155) is építették. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dan McGee hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. {támadása: 32.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az áeratikus hasnyák jobb vállát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 94, gyógyulás: 15, összesen: -79 ÉP}


(Továbbmész...) [124,65] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Felfedeztél egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ki-Nyú Vacc, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kétfejű troll közeledik. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 42 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal végigvágod a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a kétfejű troll testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). A kétfejű troll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 76, gyógyulás: 14, összesen: -62 ÉP}

[33 pontot használtál fel, van még 198.]

fkt 19 2 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[123,64] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 24.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 80, gyógyulás: 13, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy oltárt. Chara-din híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. {támadása: 28.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. {támadása: 5.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, The Undertaker lábát masszírozza. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [122,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS".

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy márvány sárkány, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [58 pontot használtál fel, van még 138.]

jlk 2191 jelszó kimondása 2191
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 137 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

25
39 34 33 24 23 22
20
38 35 26 19
32
18 21
28
37 36 31 27 30
29
17 14 13 40 41
15 44 45
16
1 5
3 2 48
12 49
6 4 11
8 47 46
7 10
9 43 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
15: 1. térkép 18. pont
18: 1. térkép 15. pont
30: 1. térkép 31. pont
31: 1. térkép 30. pont
39: 1. térkép 40. pont
40: 1. térkép 39. pont
49: kijárat

Ez a 60. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 133.]

szk 101 22 99 keresed a 101. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 130.]

ef 15 521 energia fejlesztése 15
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 25.]

in 3411 0 478 leírod a 3411. kalandozónak a 478. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

in 3411 0 480 leírod a 3411. kalandozónak a 480. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

in 3411 0 482 leírod a 3411. kalandozónak a 482. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

in 3411 0 485 leírod a 3411. kalandozónak a 485. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

in 3411 0 501 leírod a 3411. kalandozónak az 501. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kdolét. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 22.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-18 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +31 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 357 pontot. A következő körben tehát 379 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 216. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 22 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 40 (42) Támadás: 21 (23) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 30 (34) Menekülés: 40 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 300/190 Jellem: jó (558) Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (33) Varázspont: 459/172 Pénz: 480 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 34/1 Pszi pont: 146/221
Eddig összesen 1514 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 004 TP-t kaptál. Jelenleg 805 114 TP-d van. A következő szinthez még 194 886 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, borzalmas varkaudar, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/33 (+2%) vágófegyverek: 24/92 (+2%)
ütőfegyverek: 19/39 (+5%) lőfegyverek: 20/86 dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
122,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/63 2. nyomkövetés: 57/5 (+12%) 3. mászás: 12/66
4. csapdakészítés: 15/98 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/7 6. gyógyítás: 22/81
7. titkosírás: 14/4 (+22%) 8. felderítés: 9/54 (+28%) 9. szörnyidomítás: 8/23
10. teológia: 17/82 (+20%) 11. taumaturgia: 26/15 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 7/85 14. zene: 13/14 15. szörnyismeret: 37/41 (+20%)
16. pszi: 19/12 (+3%) 17. zárnyitás: 6/33 18. vadászat: 18/71
19. bányászat: 31/73 (+3%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 21 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (15) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64)
a lélek védelme (#57) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 64 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 281 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 78.71 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 2 gromak bőr (#268) 4 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 lánckesztyű (#230) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 szöges páncél (#65) 6 tigroszlán fog (#63)
10 ugh méreg (#166) 1 varkaudar csizma (#317) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
83 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 2 kerek kő (#19)
1 mákrózsa virág (#56) 7 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125
61
62
63
64
65
66
(122,62) mínosz-kúp (#178), Chara-din rúnaköve, oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(122,63) rájanyékek (#58), gumifa (#38), phua-kúp (#372), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(123,64) élőholt quwarg (#202), Chara-din rúnaköve, Chara-din oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(124,64) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), áeratikus hasnyák (#243)
(124,65) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 33. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163)

Üzenet küldése a karakternek