Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 24. 14h:41' EZ A 352. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD 353. játékheted kezdete: febr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3170 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
a 1133 3554 1 | átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot) |
ek 7 22 4 | t. energia kisütése: 7 22 4 |
le 373 229 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat a 229. tárgyat |
kb 37 53 | kiveszel a bankból a 37. tárgyat (53 darabot) |
a 246 3554 1 | átadod a 246. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot) |
aa 373 229 37 | átadod a 373. tárgyat a 229. tárgyat a 37. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 3650 TVP épült bele.)
be 709 220 127 | bemész a 709. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 22.]
* 1. BP: | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 26 (30) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 37 (56) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 342/111 | Jellem: | jó (336) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 35 (37) | Varázspont: | 847/5 | Pénz: | 2063 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 28/11 | Pszi pont: | 151/243 | EFejl: | 45 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 (+2) | ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 27 |
vágófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 .); ubuk dobónyíl (#138) (4 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9 | 2. nyomkövetés: | 61 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 16 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 2 | 8. titkosírás: | 5 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 2 | 11. teológia: | 43 | 12. taumaturgia: | 54 |
13. szerencsejáték: | 2 | 14. versengés: | 9 | 15. harcművészetek: | 1 |
16. zene: | 1 | 17. szörnyismeret: | 9 | 18. pszi: | 26 |
19. zárnyitás: | 2 | 20. vadászat: | 2 | 21. bányászat: | 20 |
22. úszás: | 8 | 23. főzés: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
4. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar behemót (#189) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiatüskék (#29) | >> | 49. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | norpadolótika (#226) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | energiatüskék (#29) | >> | 48. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
58 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 6 | obszidián karkötő (#229) | |||
4 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | dözmöng szív (#122) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | mocsári penke (#148) |