Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 20. 13h:05' EZ A 242. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD 243. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: vv 12 13 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
f 352 | kísérletezel a 352. tárggyal |
f 352 | kísérletezel a 352. tárggyal |
fog 216 274 | elfogod a 216. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 240 219 | elfogod a 240. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 240 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak élőholt hadúr trófeát, és kiszedsz egy tyrannoszaurusz rex trófeát. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr rothadó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 194 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich bal oldalát. (7 támadással 214 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [144,60] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő sebesült pengekarú nitmák nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) {KCC:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a pengekarú nitmák. (4 támadástól 254 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 254, gyógyulás: 0, összesen: -254 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) {KCC:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) {KCC:} Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a csontgólem testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) {KCC:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a csontgólem gigászi testét. Kritikus ütés! (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (63 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 50 pirkit, 80 madártoll, huhogó bibe. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a pikkelyes ptog nyakát. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a pikkelyes ptog jobb első lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}
(Továbbmész...) [143,60] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ork bérgyilász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 56 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a halálhozó fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 24 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 689 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
kt 403 5 | elkészíted a 403. tárgyat (5 darabot) |
ba 223 | nem támadod a 223. szörnyet |
kt 934 10 | elkészíted a 934. tárgyat (10 darabot) |
kt 928 10 | elkészíted a 928. tárgyat (10 darabot) |
kt 578 5 | elkészíted az 578. tárgyat (5 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 203 20 | elkészíted a 203. tárgyat (20 darabot) |
kt 582 10 | elkészíted az 582. tárgyat (10 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon fejét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd a dögkeselyű bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A dögkeselyű megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elhajolsz az élőholt mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 70 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. 187 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az élőholt ősmágus jobb karját. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-79 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 367, gyógyulás: 0, összesen: -367 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY) Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat. |
ADAMANTIT PAJZS (630. TÁRGY) Az adamantit pajzs egy kerek, aránylag könnyű, éles peremű pajzs, amelyet nemcsak védekezésre, hanem támadásra is használhatsz. Amellett, hogy védettségedet 9-cel megnöveli, egyúttal egy 3D4+3 sebzésű balkezes vágófegyver is. Persze elkészítése sem gyerekjáték, cru formázó minta, 8 adamantit, 4 mithril, 4 pirkit szükséges hozzá, egy vaskohó, ahol, és egy kőkalapács, amivel elkészíted, és 120 TVP. Bányászatod pedig legalább 28 kell, hogy legyen. Mint minden más adamantit tárgyat, ezt sem adhatod át, és más adamantit páncéldarabokkal együtt a sebzésedet növeli. FONTOS! Az adamantit pajzsot mindig a KF 630 2 paranccsal készítsd be, mert a KF 630 paranccsal a jobb kezedbe veszed (technikai szempontból ugyanis a típusa nem pajzs, hanem fegyver). Az adamantit pajzs használatához legalább 18-as vágófegyver szakértelem szükséges. |
TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY) Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána? |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
PENGEKARÚ NITMÁK (450. SZÖRNY) Ezek az intelligens rovarlények két hátsó lábukra állva közlekednek. Csapatban vadásznak a mutakokra, két, pengévé alakult mellső végtagjukkal pillanatok alatt képesek felszabdalni egy felnőtt állatot. Ha elég sokan vannak, nem ijednek meg senkitől és semmitől, de ha egyedül sikerül egy nitmákot meglepned, akkor valószínűleg a győzelem a tiéd, hiszen a nitmákok gyengék az egy-egy elleni harcban. Ügyelj rá, hogy a nitmákok kiváló vívók - ha vágófegyverrel közelítesz felé, valószínűleg legtöbb csapásodat képes lesz kivédeni. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY) Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű. |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként háromszor használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY) Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni. |
HOLDFŰ CSOMÓ (1906. NÖVÉNY) A holdfű csak és kizárólag a nerub dzsungelben nő, azokon a tisztásokon, ahol elegendő napfény jut el a talajszintre. A nerub sámánok és méregmesterek néhány helyen szánt szándékkal hoznak létre ilyen kis tisztásokat, hogy a holdfű teret kapjon a növekedéshez. Féltő gonddal védik, és nevelgetik ezt az igénytelennek és teljesen átlagosnak tűnő fűfélét. Biztos okuk van erre. Ha akarsz egy csomót te is leszakíthatsz belőle, és elteheted későbbre, hátha jó lesz valamire. Ez 1 TVP-be kerül, és nincs korlátozva, hogy egy tisztásról hány csomót szakíthatsz le. Sajnos azonban rendkívül gyorsan romlik az állaga, ezért még abban fordulóban el is kell használnod, amikor leszedted, különben tönkremegy, és ki kell dobnod. A holdfű nem adható át másnak. |
Erő: | 23 (37) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 29 (38) | Támadás: | 44 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 19 (30) | Védekezés: | 53 (58) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/201 év |
Egészség: | 19 (30) | Életpont: | 537/347 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 31 (43) | Varázspont: | 764/340 | Pénz: | 1424 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 42/35 | Pszi pont: | 98/78 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/38 | ökölvívás: | *24/101 (+13%) | szúrófegyverek: | *22/103 |
vágófegyverek: | 20/36 | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 24/85 (+9%) |
dobófegyverek: | 14/36 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << ryuku szablya (#695) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
142,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 146 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 30 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 60, 57 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 829 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 116/27 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 40/55 (+5%) | 3. mászás: | 11/97 |
4. csapdakészítés: | 26/21 (+43%) | 5. csapdaészlelés: | 5/57 | 6. gyógyítás: | 8/26 |
7. titkosírás: | 8/97 | 8. felderítés: | 18/21 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 11/73 |
10. teológia: | 35/42 (+34%) | 11. taumaturgia: | 46/5 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/30 |
13. versengés: | 8/67 (+20%) | 14. harcművészetek: | 27/17 | 15. zene: | 5/28 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 13/73 | 17. pszi: | 11/65 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/67 (+12%) | 20. vitalitás: | 5/49 | 21. bányászat: | 26/47 |
22. testépítés: | 3/56 | 23. úszás: | 11/55 | 24. főzés: | 14/55 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), tűzgolyó (#155) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 57, 60, 61, 62, 66, 68, 72, 73, 81, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 6, 16, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1035 (limit: 1385), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 86877. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 480 TU szükséges.) |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 15 | gyöngymangó (#135) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
68 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 57 | pirkit (#153) | |||
2 | varázskő (#305) | 19 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
73 | arany (#50) | 20 | amniosz (#203) | 6 | bordacsont (#16) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csalánvirág (#582) | 2 | csontszablya (#64) | |||
5 | ében toboz (#578) | 1 | fokhagyma (#403) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | kaja (#2) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 10 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | tyrex csont (#280) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
9 | víz (#27) |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|