215. forduló, 217. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 6. 9h:02'
EZ A 219. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
220. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX

EZUSTEREM KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,25] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+185 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+174 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 564.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy gyöngymangót Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 559.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 725 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 557.]

le 253 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

kf 1538 kézbeveszed/felveszed az 1538. tárgyat
A nyakadba akasztod az Amélia nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 547.]

kt 138 4 elkészíted a 138. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 507.]

ek 7 3 2 t. energia kisütése: 7 3 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 507.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[184,25] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy purifikátor császár. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a troll klopfolót a másikra rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a purifikátor császár testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (5 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 134, gyógyulás: 27, összesen: -107 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy csontgólem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [183,24] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Raia szent lovagja nyakát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. Jutalmad nem marad el (+30 varázspont). 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt hadúr.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra rontasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr bal lábát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az élőholt hadúr jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Jutalmad nem marad el (+30 varázspont). 2 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Kiváló munka volt (+30 varázspont). 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 jégpasztillát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 660 (limit: 705), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 70270.
Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kultúrmasztodon ormányát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. Varázserőd töltődik (+30 varázspont). 2 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 495.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 48 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 495.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+26 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 465.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]

m 6 mozogsz nyugatra
[182,24] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy drakolich. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich csontos vázát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a drakolich nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. Varázserőd töltődik (+30 varázspont). 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy aurapollátor!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az aurapollátor testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 1 607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy halálosztó kain!

Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 106 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a halálosztó kain testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halálosztó kain nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 134, gyógyulás: 7, összesen: -127 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 ezüsttollú nyilat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Gonoszságérzet hatja át tagjaidat - ez a nyakláncodnak lesz köszönhető. (+1 gonoszság.) [46 pontot használtál fel, van még 417.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 415.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[181,23] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász quwarg került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg torát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét főgnóm testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét főgnóm testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 6 mérg. ubuk tüskét. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A vortexmágus csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vortexmágus testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vortexmágus bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a madártoll. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 2 dárda, 2 tyrex csont, 2 téfea-agy, 7 fülemüle agyar, 9 acélpengőke.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Orbitális mackósajt, 1 Temető, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 4 Kisebb quwarg istenség, 1 Orbitális mackósajt. Ez póker! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 3 Orbitális mackósajt, 1 Influenza, 1 Ellenvarázslat. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Illúziósárkány, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Mákrózsa főzet, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Temető. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 907 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 79 aranyad, ami most már az övé.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 907 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.

(Továbbmész...) [180,23] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Észreveszel egy gránátkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely FéNYeS NaP formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orbitális mackósajt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Meglengetve a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 31 életpontot vesztettél. Troll klopfolóval néhányszor megcsapod az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nyelvével az orbitális mackósajt úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 29 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 110, gyógyulás: 11, összesen: -99 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy zombi mester.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-33 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester bal karját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy animált hókutya. Amikor elhal a zaj, előmászol. [88 pontot használtál fel, van még 327.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 38 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 327.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 297.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 295.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 293.]

kt 429 10 elkészíted a 429. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kaktuszbogyót. Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 233.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[179,24] A hegyvidéket síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 164, gyógyulás: 33, összesen: -131 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drakolich fejét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a drakolich fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 42, gyógyulás: 3, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy csontgólem volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [178,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt ősmágus volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 221.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 219.]

m 6 mozogsz nyugatra
[177,24] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy csapat q. rohamosztagos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a q. rohamosztagos bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 54, gyógyulás: 11, összesen: -43 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt ősmágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Asmodee. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy roguena közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a roguena malacfejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll klopfolót a másikra rontasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a roguena testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a roguena jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A roguena karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 884 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Agyad elborul, szikrázik az agresszivitás körülötted. Valami sötét, valami kriptántúli érzés lesz az, ami az előbb megszállt... (+1 gonoszság.) [6 pontot használtál fel, van még 213.]

le 1538 leveszed/lerakod az 1538. tárgyat
Leveszed az Amélia nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

kf 253 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 208.]

szk 153 keresed a 153. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy quwarg királynőt. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 207.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 207.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 103 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 gyöngymangót. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 9, 12.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a gyilkos szilmill. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár helyett a halhatatlanság várományosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 357 pontot. A következő körben tehát 557 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran misszionáriusa vagy. Papi hited: 131. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 216. fordulód.

Erő: 29 (44) Szint: 29 Merészség: 7/5 Magasság: 259 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 27 (39) Védekezés: 51 Menekülés: 40 % Életkor: 21/27 év
Egészség: 23 (34) Életpont: 519/501 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 4
Szerencse: 35 (48) Varázspont: 885/520 Pénz: 1492 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 35/29 Pszi pont: 159/186 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2713 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 803 TP-t kaptál. Jelenleg 2 618 211 TP-d van. A következő szinthez még 381 789 TP szükséges. Trófeáid: vezérfarkas, acélkolosszus, Krogan, a pusztító. A 197. fordulódban 1040 arany került a bankszámládra. 1092 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 szúrófegyverek: 9/57 vágófegyverek: 25/9 (+5%)
ütőfegyverek: *32/101 (+10%) lőfegyverek: 25/0 dobófegyverek: *27/100 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: troll klopfoló (#552) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -23.); bogyógránát (#430) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
177,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/4 (+55%) 2. nyomkövetés: 40/55 3. mászás: 14/85 (+13%)
4. csapdakészítés: 15/59 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/29 6. gyógyítás: 36/15 (+50%)
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 18/19 9. szörnyidomítás: 8/42
10. teológia: 30/12 (+10%) 11. taumaturgia: 61/37 12. szerencsejáték: 1/51 (+11%)
13. versengés: 7/95 (+36%) 14. zene: 5/33 15. szörnyismeret: 19/61
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/55 18. vadászat: 4/33
19. vitalitás: 1/65 20. bányászat: 32/21 (+3%) 21. úszás: 8/57
22. főzés: 15/24 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), noth szellem (#250) (csak egyszer), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
varázsenergia (#161) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> zombi (#49)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1280 TU szükséges.)
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 339.68 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
99 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 gyöngymangó (#135)
5 isteni könnycsepp (#260) 41 madártoll (#112) 1 sáfránypor (#211)
1 spiritusz (#170) 4 sünmedve tüske (#14) 4 ubuk tüske (#131)
1 védőkristály (#2240) 61 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 bordacsont (#16) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 ezüsttőr (#322)
6 jégpasztilla (#1566) 30 kaja (#2) 10 kaktuszbogyó (#429)
1 karbin plazma (#199) 1 kőszem (#304) 6 mérg. ubuk tüske (#137)
1 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tyrex csont (#280) 4 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186
22
23
24
25
26
(177,24) q. rohamosztagosok (#242), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), oltár, 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), roguena (#779)
(179,24) oltár, Chara-din monolitja (#534), tyrannoszaurusz rex (#160), drakolich (#760)
(180,23) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229), zombi mester (#251)
(181,23) vadász quwarg (#241), márványtorony (#175), oltár, művészi porolit (#720), 24. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), vortexmágus (#418)
(182,24) drakolich (#760), kristálypalota (#401), művészi porolit (#720), oltár, aurapollátor (#222), halálosztó kain (#168)
(183,24) Raia szent lovagja (#239), élőholt hadúr (#371), szubreális vámpír (#223), 28. jellempróba, oltár, kultúrmasztodon (#227)
(184,25) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), purifikátor császár (#393)

Üzenet küldése a karakternek