215. forduló, 217. forduló, Leviatan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 9. 23h:30'
EZ A 254. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
255. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1222
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

LEVIATAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,101] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 moa harci nadrágot (16000 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+33 tvp ). Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+185 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+129 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+70 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 508.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 503.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 498.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [0 pontot használtál fel, van még 498.]

* 6. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy tábla elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 478.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 473.]

* 8. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 468.]

* 9. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 10. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 463.]

kf 1862 kézbeveszed/felveszed az 1862. tárgyat
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
[182,101] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Látsz egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a téfea magoflux testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg felderítő! (ld. enc.)

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 13 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk farkát. (7 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 28 aranyat. 3 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 63, gyógyulás: 96, összesen: +33 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [181,102] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hegyi góliát közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hegyi góliát testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi góliát jobb vállát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2 828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 48, gyógyulás: 58, összesen: +10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz bal vállát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 pirkitet. 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 18, gyógyulás: 19, összesen: +1 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy fekete griff! (ld. enc.)

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a fekete griff fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete griff testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy griffőniksz!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a griffőniksz bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel kegyetlenül megütöd a griffőniksz farkát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. A griffőniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 pirkitet. 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 16, gyógyulás: 12, összesen: -4 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 vaskulcsot (ld. enc.). Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Összeakadsz Baloarg. Tharr fanatikusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy troll bányász trófea, egy taalru trófea és egy Krogan, a pusztító trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [181,103] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Találsz egy mély szakadékot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dr. Dragon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy teljesen lerombolt templomot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg felderítő!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy mutáns pók!

Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 3 bronzhegyű nyilat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy orbitális mackósajt közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orbitális mackósajt jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt jobb oldalát. (8 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 30 életpontot vesztettél. Ököllel megcsapod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 29 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner Chara-din fattya trófeát, és kinyersz egy alkalmas orbitális mackósajt trófeát. 3 931 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 131, gyógyulás: 70, összesen: -61 ÉP}

[102 pontot használtál fel, van még 361.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[180,104] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk testét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 30 aranyat. 3 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 42, gyógyulás: 105, összesen: +63 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy brutális morf.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a brutális morf fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A brutális morf lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy halálos morf.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf egyik lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csáprágójával a halálos morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 1 vámpírfogat. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (663. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [179,104] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 40 aranyat. 2 541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 40, gyógyulás: 41, összesen: +1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 090 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 5, gyógyulás: 31, összesen: +26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy mágiamorfáló.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló egyik lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A mágiamorfáló feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy orbitális mackósajt. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orbitális mackósajt testét. (8 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 29 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3 931 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 59, gyógyulás: 62, összesen: +3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [178,104] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy Krogan, a pusztító ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy éltető morf.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az éltető morf jobb lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az éltető morf meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 5, gyógyulás: 27, összesen: +22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf egyik lábát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csáprágójával a lomha morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
960 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 6, gyógyulás: 28, összesen: +22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 gyöngymangót. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [37 pontot használtál fel, van még 324.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[177,104] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Utad során felfedezel egy álomvirágot. Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [178,105] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a változatos morf jobb lábát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a változatos morf agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a védelmező morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 4 jégpasztillát. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [179,106] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Első ellenfeled egy mágiamorfáló.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló egyik lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy védelmező morf.

A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf jobb oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a védelmező morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 14 aranyat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 303.]

m 2 mozogsz keletre
[180,106] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy védelmező morf.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) A védelmező morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Második ellenfeled egy védelmező morf.

A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Nyelvével a védelmező morf eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 1 ryuku futárcsizmát. (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 288.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 2. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. BP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+22 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 223.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

* 5. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 414 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 220.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[20 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 357 pontot. A következő körben tehát 557 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA HARCI NADRÁG (1862. TÁRGY)
Ez a díszes, ezeréves relikvia még mindig tökéletesen funkcionál, köszönhetően valamilyen ősi erőforrásnak, amely a zafír drágakőbe van zárva, a fémlemezekkel védett nadrág oldalán. Viseletekor védettséged 15-tel megnő, és a nadrág átlal generált felfogó pajzsnak köszönhetően max.ép-d is megnő 200-zal, sőt, mi több, immunis leszel a kisebb és nagyobb max. ép szívásra, mert a pajzs ezeket is felfogja. A nadrág általános tuningjának köszönhetően minden tulajdonságod megnő eggyel, valamint kapsz +10 támadást is. A nadrág által kínált célkövető rendszer további +10 támadást biztosít, ha kalandozóval harcolsz.

TÁBLA (120. TÁRGY)
Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla.
Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

HORDÓAGYÚ MAMELUK (254. SZÖRNY)
A hordóagyú mameluk a hegyek korlátlan hatalmú verőembere. Elálló fülű ősgorillára emlékeztet, hatalmas, lapátszerű tenyerekkel, hegyes agyarakkal, és persze mérgező csípést okozó, ostorszerű farokkal. Egyaránt képes adni és kapni. A hordóagyú mamelukból valósággal sugárzik butaság, és ez olyan képességgel ruházza fel, mintha képes lenne az agytaposás varázslat elmormolására. A buta mamelukokat egy dolog érdekli, az arany. Márpedig ilyet minden kalandozó hord magánál, úgyhogy bártan számíthatsz a hordóagyú mamelukok támadására. A pletykák szerint egyébként Krapixlon Authir titkos háremet tart, és a háremre három szelídített hordóagyú mameluk eunuch ügyel.

FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

VASKULCS (183. TÁRGY)
Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni.

GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY)
Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Leviatan, egy hosszú ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr fanatikusa vagy. Papi hited: 167. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 216. fordulód.

Erő: 35 (53) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 27 (51) Támadás: 43 (45) Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 29 (40) Védekezés: 61 (65) Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 32 (47) Életpont: 646/865 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (42) Varázspont: 897/254 Pénz: 83268 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 43/20 Pszi pont: 169/193 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 2593 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 442 TP-t kaptál. Jelenleg 1 336 092 TP-d van. A következő szinthez még 63 908 TP szükséges. Trófeáid: orbitális mackósajt, Blounther apó, ongóliant. A 76. fordulódban 250 arany került a bankszámládra. 295 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 28/19 (+7%) szúrófegyverek: 26/2
vágófegyverek: 7/36 ütőfegyverek: 7/46 lőfegyverek: 21/78
dobófegyverek: 16/82 (+30%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
180,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 191
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 143 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/72 (+34%) 2. nyomkövetés: 44/85 (+30%) 3. mászás: 15/37 (+13%)
4. csapdakészítés: 30/48 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/98 6. gyógyítás: 27/52
7. titkosírás: 3/96 8. felderítés: 20/11 9. szörnyidomítás: 2/5
10. teológia: 27/53 (+52%) 11. taumaturgia: 35/64 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/60
13. versengés: 21/54 14. harcművészetek: 27/45 15. zene: 65/66 (+50%)
16. szörnyismeret: 5/62 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 1/39
19. vadászat: 3/87 20. bányászat: 34/22 (+20%) 21. úszás: 2/96
22. főzés: 5/52 (+20%) 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), troll bányász (#679) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280), villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.
2.) Egy diuretikus kráken leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 46, 47, 65, 67, 68, 70, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 780, az összesen kapott pontszám: 82590. (összesen ölhető: 780 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 253 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 433.61 kg Megterheltség: 156%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 261 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 4 spiritusz (#170) 1 vas dobónyíl (#189)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
168 arany (#50) 2 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
3 bronzhegyű nyíl (#94) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 fehér morfplazma (#2445)
1 gyógykenőcs (#313) 6 gyöngymangó (#135) 4 jégpasztilla (#1566)
3 kaja (#2) 1 kék morfplazma (#2442) 2 lila morfplazma (#2448)
2 narancs morfplazma (#2449) 1 óndarab (#85) 6 pirkit (#153)
1 ramit kő (#226) 1 ryuku futárcsizma (#1530) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 sárga morfplazma (#2447) 2 téfea-agy (#172) 6 ugh méreg (#166)
1 vámpírfog (#1221) 4 vasérc (#152) 1 vaskulcs (#183)
2 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

176 177 178 179 180 181 182 183 184
100
101
102
103
104
105
106
107
(177,104) quwarg boly (#359), 33. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(178,104) érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001), éltető morf (#7625), lomha morf (#7621)
(178,105) Raia szent lovagja (#239), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(179,104) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, ekharionok (#232), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), orbitális mackósajt (#229)
(179,106) kputtyintó csalán (#247), mágiamorfáló (#7623), védelmező morf (#7622), Chara-din monolitja (#534), oltár, 40. jellempróba
(180,104) kolostor (#663), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), brutális morf (#7620), halálos morf (#7618)
(180,106) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 21. jellempróba, érclelőhely, védelmező morf (#7622)
(181,102) hegyi góliát (#244), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), érclelőhely, Baloarg (3422. kalandozó)
(181,103) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), oltár, téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), mutáns pók (#117), érclelőhely, orbitális mackósajt (#229)
(182,101) mély szakadék (#154), Tharr oltár, művészi porolit (#720), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), quwarg felderítő (#299), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)

Üzenet küldése a karakternek