Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 4. 12h:06' EZ A 651. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD 652. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Nincs semmi hatása. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megbököd az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 15 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [138,73] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [137,74] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [135,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmos tankány testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [134,76] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [132,76] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérfürdető magszim közeledik. Itt csata lesz.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vérfürdető magszim egyik csápját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [131,76] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted. |
SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY) Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges. |
Erő: | 20 (26) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 31 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/164 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 301/190 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 19 (25) | Varázspont: | 344/13 | Pénz: | 489 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/13 | EFejl: | 46 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12 | szúrófegyverek: | 24 | vágófegyverek: | 7 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 23 | dobófegyverek: | 10 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); nyílvessző (#108) (11 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -15.); nyílvessző (#108) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 67 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 6 | 5. csapdakészítés: | 15 | 6. csapdaészlelés: | 8 |
7. gyógyítás: | 60 | 8. titkosírás: | 3 | 9. felderítés: | 13 |
10. szörnyidomítás: | 5 | 11. teológia: | 23 | 12. taumaturgia: | 21 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. harcművészetek: | 5 | 15. zene: | 7 |
16. szörnyismeret: | 7 | 17. zárnyitás: | 8 | 18. vadászat: | 35 |
19. bányászat: | 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 110 TVP-ért |
ásol max. 70 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | energiatüskék (#29) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | óriásféreg (#171) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
Összsúly: 75.95 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | magszim bél (#103) | 3 | ragasztó (#83) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | tüske (#22) |