Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 27. 15h:03' EZ A 275. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD 276. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: vv 24 26 138 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 138. varázslatot |
* 3. KP: vv 157 23 19 | elmormolod a 157. varázslatot a 23. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 561 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat |
* 6. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 7. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
dd 123 8 294 | eldobod a 123. tárgyat a 8. tárgyat a 294. tárgyat |
v 159 7458 | elmormolod a 159. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 319. Kapsz 2 VP-t.]
v 7 184 5 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 100 12 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [190,61] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő tyrannoszaurusz rex mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 39 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 910 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 20, gyógyulás: 72, összesen: +52 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a pszi őselementál bal oldalát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Kvazár karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 33 életpontot sebeztél. A 4 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Kvazár karddal épp hogy megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 0, gyógyulás: 91, összesen: +91 ÉP}
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kvazár karddal megvagdalod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A 4 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Kvazár karddal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 171 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a taalru testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő, 21 arany, egy fűszertartó, 2 obszidián függő és egy aranygyűrű. 3 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,62] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ekharion dárda. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő és egy aranytű. 1 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. A 3 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 0, gyógyulás: 86, összesen: +86 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi jobb karját. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi jobb lábát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő és egy gyöngymangó. 4 082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 28, gyógyulás: 32, összesen: +4 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 75 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Kvazár karddal végigvagdosod a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 120, gyógyulás: 58, összesen: -62 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos jobb első lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 6 q. rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos fejét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 58, gyógyulás: 98, összesen: +40 ÉP}
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ekharion dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac testét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 13, gyógyulás: 54, összesen: +41 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Az ellenfelet átmenetileg megbénítja a dobófegyveren lévő méreg. (-20 támadás, -20 védekezés.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 24 életpontot sebeztél. A purifikátor császár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 45 életpontot sebeztél. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3 912 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 764, sebződés: 7, gyógyulás: 89, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [188,63] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy szánalmas pondró nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szánalmas pondró testét. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 436 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 158, gyógyulás: 142, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [187,64] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [185,64] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Észreveszel egy kristálypalotát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!
Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a gránitelementál testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mancsával a gránitelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálosztó kain testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálosztó kain testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 55 életpontot vesztettél. Ekharion dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ekharion dárda. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor jobb lábát. (7 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 214, gyógyulás: 90, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [184,64] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 4 | mozogsz délre |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
bpb 6 | bef. parancs berakása: 6 |
ef 5 504 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: ek 503 204 59 | t. energia kisütése: 503 204 59 |
183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[204,59] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy bíborcserjét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy ekharion bébi irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Látsz egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt.
* 2. BP: le 561 0 0 | leveszed/lerakod az 561. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 4. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
* 5. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
ARANYFALÓ LÁDIKÓ (1755. TÁRGY) Egy élelmes bérvarázsló az aranytermő ládikó mintájára megalkotta ezt a varázstárgyat. A működése egyszerű és majdhogynem fordított a termő ládikáéval. Ha éppen varázserőre lenne szükséged, csak tegyél aranyat a ládikóba, és az azonnal elteleportálódik a ládát üzemeltető varázslóhoz. A varázsló az arany fejében megosztja veled mágikus erejét, mégpedig a fizettségnek megfelelő mértékben. Minden aranyért egy VP-t kapsz így, bár ügyelj arra, hogy maximális varázspotenciálodat, vagyis max vp-id számát így sem tudod túllépni. Ha esetleg több aranyat raknál ennél a ládikóba, a varázsló akkor is elküldi a vp-ket, de azok kárba vesznek. A ládikó használata: H 1755 <arany> |
Erő: | 38 (49) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 37 (50) | Támadás: | 48 (51) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 37 (53) | Védekezés: | 96 (102) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/169 év |
Egészség: | 29 (50) | Életpont: | 844/1075 | Jellem: | gonosz (146) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (71) | Varázspont: | 1110/106 | Pénz: | 183 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 40/16 | Pszi pont: | 177/245 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 22/8 | szúrófegyverek: | 33/87 (+7%) |
vágófegyverek: | 17/40 (+48%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 30/28 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); bumeráng (#249) (17 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
204,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 184,65 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 18. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/12 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 33/9 (+12%) | 3. lopás: | 2/14 |
4. mászás: | 21/66 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 15/38 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 24/6 |
7. gyógyítás: | 25/71 | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 24/39 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 3/49 | 11. teológia: | 40/62 (+24%) | 12. taumaturgia: | 71/47 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 3/73 | 14. versengés: | 18/24 | 15. harcművészetek: | 16/77 |
16. zene: | 6/85 | 17. szörnyismeret: | 8/21 | 18. pszi: | 20/97 (+9%) |
19. zárnyitás: | 4/34 | 20. vadászat: | 10/49 | 21. vitalitás: | 1/11 |
22. bányászat: | 19/29 | 23. testépítés: | 29/68 | 24. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek a 3527. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), fagyóriás (#653) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (12,30) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | átokmurgattyú (#225) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 130. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1113 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 12 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | ekharion dárda (#1557) | 4 | ezüst kulcs (#184) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
3 | jégkristály (#593) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | pirkit (#153) | 2 | szöges bunkó (#8) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar páncél (#294) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
183 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 3 | kvazár (#244) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 3 | obszidián függő (#195) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
3 | purifikátor háj (#269) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 3 | ubuk tüske (#131) |