Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. nov. 19. 9h:06' EZ A 281. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD 282. játékheted kezdete: nov. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2162 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
kb 174 | kiveszel a bankból a 174. tárgyat |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,68] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bandita. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a bandita bal karját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bandita fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 6 arany. Szereztél 16 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [101,68] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Métely. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a Métely bal csápját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a Métely bal csápját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Métely farkával melletted a levegőbe suhint. A Métely csápol, de mindhiába. A Métely most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 7 csepp ugh mérget. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 12 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 443 | elmormolod a 443. varázslatot |
be 189 | bemész a 189. titkos labirintusba |
lm 12 905 | mozogsz 12 905 |
kpcs 3 12 | kapcsoló 3 |
lm 14 16 | mozogsz 14 16 |
kpcs 3 16 | kapcsoló 3 |
lm 15 17 | mozogsz 15 17 |
kpcs 3 17 | kapcsoló 3 |
lm 901 18 18 | mozogsz 901 18 18 |
lm 18 1 | mozogsz 18 1 |
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra rontasz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [99,68] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra rohansz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (7 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 11 életpontot sebeztél. Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 21 életpontot sebeztél. A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 767 | bemész a 767. épületbe |
ek 503 106 68 | t. energia kisütése: 503 106 68 |
96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
[106,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
h 233 100 | használod a 233. tárgyat |
Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 4. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 6. BP: szk 42 0 0 | keresed a 42. szörnyet |
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY) Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül. |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 23 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 40 (46) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 30 (32) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 99/99 év |
Egészség: | 36 (40) | Életpont: | 371/371 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (40) | Varázspont: | 513/57 | Pénz: | 582 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 28/1 | Pszi pont: | 153/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21/50 (+16%) | ütőfegyverek: | 27/70 | lőfegyverek: | 25/92 |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -20.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (21 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
106,68 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 97,69 |
Kedvenc táborhely: 106,68 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 963 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/29 | 2. nyomkövetés: | 23/90 (+30%) | 3. lopás: | 1/51 |
4. mászás: | 6/76 | 5. csapdakészítés: | 18/6 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 17/37 |
7. gyógyítás: | 23/80 | 8. titkosírás: | 1/54 | 9. felderítés: | 19/18 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 10/10 | 11. teológia: | 24/70 (+32%) | 12. taumaturgia: | 34/75 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/45 | 14. versengés: | 7/47 (+10%) | 15. zene: | 126/33 (+175%) |
16. szörnyismeret: | 16/35 (+22%) | 17. pszi: | 15/47 (+30%) | 18. zárnyitás: | 1/11 |
19. vadászat: | 8/3 | 20. bányászat: | 30/11 | 21. főzés: | 16/80 |
22. csapatmunka: | 2/86 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
kutatsz max. 65 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot, csak egyszer), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ) |
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
trikornis (#104), mocsárivérc (#7143), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), hattyúkirály (#776) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Kórino Hanabira (#5597), gnóm (#6) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (95) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | bűvölés (#20) (1222) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | harci induló (#443) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), szárazság (#48), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | démontetű (#15) | banshee-sikoly (#373) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | 17. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | pszi elementál (#221) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | tetemember (#123) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 149, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 20 847. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1000 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | gyenge méreg (#26) | 4 | kaja (#2) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
50 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | halcsont (#390) | 1 | harci kalapács (#174) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | Métely páncélja (#1562) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 7 | ugh méreg (#166) |