Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 26. 12h:07' EZ A 275. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD 276. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: vv 24 26 138 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 138. varázslatot |
* 3. KP: vv 157 23 19 | elmormolod a 157. varázslatot a 23. varázslatot a 19. varázslatot |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 561 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 561. tárgyat |
* 6. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 7. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
ek 116 50 313 | t. energia kisütése: 116 50 313 |
v 1 50 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
t 653 1 | támadod a 653. szörnyet |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas jobb oldalát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vezérfarkas támadó fejét. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 44 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a vezérfarkas karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 40, gyógyulás: 71, összesen: +31 ÉP}
h 1387 185 60 | használod az 1387. tárgyat |
186 | 187 | 188 | |
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
[185,60] Épületek tűnnek fel.
ee 127 247 317 | eladod a 127. tárgyat a 247. tárgyat a 317. tárgyat |
ee 150 268 125 | eladod a 150. tárgyat a 268. tárgyat a 125. tárgyat |
ee 643 280 198 | eladod a 643. tárgyat a 280. tárgyat a 198. tárgyat |
v 7 291 4 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 315 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó bal oldalát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 44, gyógyulás: 59, összesen: +15 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a csontváz lord fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a csontváz lord vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 521 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 7, gyógyulás: 30, összesen: +23 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a velociraptor testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1 523 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 25, gyógyulás: 34, összesen: +9 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a bávatag golombár testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (32 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 451 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 65, gyógyulás: 31, összesen: -34 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-20 támadás, -20 védekezés.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vezérfarkas testét. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vezérfarkas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 65, gyógyulás: 72, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [185,53] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy hordóagyú mameluk, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy aurapollátor!
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az aurapollátor testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nanda testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 20, gyógyulás: 44, összesen: +24 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). A kronokukac még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 897 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 7, gyógyulás: 61, összesen: +54 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kék rothasztó jobb első lábát. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biami kvazárlándzsával megkarcolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 5 619 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 63, gyógyulás: 77, összesen: +14 ÉP}
Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a darázsfelhő nagyját. (7 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 31 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 38 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 199, gyógyulás: 0, összesen: -199 ÉP}
(Továbbmész...) [185,54] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 79 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Kvazár karddal felnyitod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 128, gyógyulás: 48, összesen: -80 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [183,56] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bíborgörény irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Továbbmész...) [182,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Demizson, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy álomvirágot. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy csapat q. rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Marásokat ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 6 q. rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal megvagdalod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A 3 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 62, gyógyulás: 93, összesen: +31 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Meglengetve a kvazár kardot a másikra ugrasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 57 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 93, gyógyulás: 42, összesen: -51 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rontasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő bal vállát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Kvazár karddal végigvágod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
szk 689 | keresed a 689. szörnyet |
* 1. BP: ek 503 204 59 | t. energia kisütése: 503 204 59 |
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
[204,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany és egy borostyán függő. 1 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rohansz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 734 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal vállát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-20 támadás, -20 védekezés.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot a másikra rontasz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 007 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 118, gyógyulás: 45, összesen: -73 ÉP}
* 2. BP: le 561 0 0 | leveszed/lerakod az 561. tárgyat |
* 3. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
* 4. BP: h 1660 0 0 | használod az 1660. tárgyat |
* 5. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
MD'BLATHERAT (661. SZÖRNY) A Sötét Föld új ura, egy legyőzhetetlen éjfatty áll előtted. A létsíkok közötti dimenziókapu megnyitásáig ez a csöpögő látomás csupán egy volt a jég létsíkjára átokvarázslatokkal bebörtönzött szörnyek soraiban, most viszont, hogy a súlyos rabigát a háta mögött hagyta, a valaha élt leges-legfélelmetesebb éjfattyá vált. Ráadásul nincs is egyedül: állítólag még az időszámítás kezdetén, amikor az első éjfatty-invázió akarta Ghallát a föld színéről eltörölni, md'blatheratok egész hadserege érkezett, de a legendaírók által megörökítetlen okokból kifolyólag kudarcot vallottak. Legyőzni ugyan nem sikerült őket, de az éjfattyseregek 346 md'blatherat vezetőjét egy másik létsíkra száműzték, ahol képességeiket csupán korlátozottan képesek használni. Csak arra nem számítottak, hogy a md'blatheratok egyszer kiszabadulnak, és az időközben magukba gyűjtött tudástól megerősödve újra Ghalla földjére pottyannak. |
Erő: | 38 (49) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 37 (50) | Támadás: | 48 (51) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 37 (53) | Védekezés: | 96 (102) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/169 év |
Egészség: | 29 (50) | Életpont: | 844/797 | Jellem: | gonosz (147) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (71) | Varázspont: | 1110/25 | Pénz: | 1631 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 40/12 | Pszi pont: | 177/260 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | *21/101 | szúrófegyverek: | 33/78 (+2%) |
vágófegyverek: | 16/51 (+61%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | *29/100 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) << biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); bumeráng (#249) (17 -22.); kábító nyilacska (#1590) (23 -); ekharion dárda (#1557) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
204,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 183,57 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
A Végzet Vermében a 18. szinten jársz. Ebben a hónapban 7 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/40 (-288%) | 2. nyomkövetés: | 32/79 | 3. lopás: | 2/14 (-289%) |
4. mászás: | 21/54 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 15/24 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 24/6 (-300%) |
7. gyógyítás: | 25/71 | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 24/29 (-288%) |
10. teológia: | 40/22 (+31%) | 11. taumaturgia: | 71/33 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 3/73 (+12%) |
13. versengés: | 18/24 (+27%) | 14. harcművészetek: | 16/77 | 15. zene: | 6/85 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 7/99 | 17. pszi: | 20/86 (+3%) | 18. zárnyitás: | 4/24 (-300%) |
19. vadászat: | 10/49 (+12%) | 20. vitalitás: | 1/11 | 21. bányászat: | 19/23 |
22. testépítés: | 29/68 | 23. úszás: | 8/4 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, kártyabarlang, labirintus (29) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), mópat gigász (#309), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), fagyóriás (#653) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
tűzmágia (#157) | jellemrejtés (#23) | vámpirizáció (#1) (32,30) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37), sötét halál (#45), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | átokmurgattyú (#225) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0) |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 52. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1271 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bíbor erőöv (#291) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 3 | gromak bőr (#268) | |||
3 | jégkristály (#593) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 7 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | 6 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | optiri agysisak (#315) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 2 | szent jogar (#150) | |||
7 | trikornis szarv (#198) | 1 | tyrex csont (#280) | 1 | varkaudar csizma (#317) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
900 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | borostyán függő (#162) | 3 | darázsszárny (#652) | 2 | ezüsttőr (#322) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 28 | kaja (#2) | 4 | kvazár (#244) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 1 | szöges bunkó (#8) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
12 | víz (#27) |