211. forduló, 213. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 3. 10h:03'
EZ A 465. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
466. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 34. pontnál.
A teremtés zsákja létrehozott 1 molluszk házat. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 901. hetének nyerőszámai: 4, 30, 24. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 77 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 562.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 1171. tárgyat
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

lm 33 34 23 mozogsz 33 34 23
A járat egy éles kanyarral elfordul, s vele te is. [2. SZINT 33. PONT]
Eléred a folyosó végét. Itt csak egy lyuk van, közepén egy vastag rúddal. Hát ez mi a szösz? Megkapaszkodsz benne, és... zutty! Egy szinttel lejjebb érsz földet, egy pár lépés átmérőjű teremben. [2. SZINT 34. PONT -> 3. SZINT 23. PONT]
T-alakú elágazásba érkezel. A térképről tárolt emlékeid szerint már a harmadik szint szívében barangolsz. [3. SZINT 10. PONT]
Kétfelé vezet tovább az út. Nagyot sóhajtasz, majd döntesz. [3. SZINT 12. PONT]
Elhaladsz egy jégszobor mellett. Visszalépsz, mert túlságosan ismerősek az arcvonásai... Igen! Biztos, hogy láttad már valahol. Csak nem az a törpe az, akivel a legutóbb harcoltál? Á, nem, mégsem... elhessegeted a gondolatot. [3. SZINT 14. PONT]
Kitaposott út vezet a derékszögű kanyarig. Kidugod a fejed, de mivel nem látsz ellenséget, bátrabban folytatod az utad. [3. SZINT 15. PONT]
Egy távoli nesz arra késztet, hogy harcra kész mozdulatokkal osonj tovább. [3. SZINT 16. PONT] Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-2 erő kör végéig.)
Épp lazítasz tartásodon, gondolván, nincs okod aggodalomra, amikor észreveszed, hogy egy jegesmedve bámul rád. Felé fordulsz, mire ő nyakába szedve lábait eliramodik az ellenkező irányba. Még ilyet?! - gondolod. [3. SZINT 18. PONT]
A sokadik T-alakú elágazásba sétálsz. [3. SZINT 20. PONT]
A folyosó végén egy korlát van, mögötte olyan mély szakadék húzódik, hogy nem látni le az aljáig. Mellette aprócska figyelmeztető tábla... Még jó, hogy valaki így óvja a kalandozók testi épségét. [3. SZINT 22. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Háromszor-négyszer nekiveselkedsz a meredek lépcsősornak. Minduntalan visszacsúszol. Aztán méltóságodat félretéve térdre ereszkedsz és így vágsz neki a dupla szintnyi magasságnak. Még így is nehéz megmaradni a síkos fokokon, de azért csak összejön valahogy. [3. SZINT 23. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
[55 pontot használtál fel, van még 507.]

lm 1 mozogsz 1
A hol kiszélesedő, hol összeszűkülő járatban csak egyetlen dolog állandó: a jeges padló, és a falak, melyek kísérteties hideget árasztanak magukból. [1. SZINT 9. PONT]
Bizonytalan léptekkel haladsz előre a csúszós padlón. Az egyik álló jégcsap felületén befagyott kitinpáncélú bogarak mászkálnak. Inkább nem zavarod meg őket mindennapi tevékenységük közepette. [1. SZINT 8. PONT]
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT]
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-2 erő kör végéig.)
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT]
Félrehajtod a magszimbél-függönyt, és kilépsz a szabadba. Mennyei, ahogyan újra a vidám napsugarak cirógatják arcodat. Hamar felmelegedsz.
[30 pontot használtál fel, van még 477.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
LE 254 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[121,71] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 440 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Illúziópalota, 1 Orzag bilincse, 1 Aranyeső, 1 Temető. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 440 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 31 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 440 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy elhagyott bányát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [120,72] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy bíbor szulfagor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bíbor szulfagor jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy nómenklatúra! Ki innen! Ez ellen a bestia ellen falatnyi esélyed sem lenne. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [119,73] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy quwarg szabotőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy oldás varázst. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szabotőr. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+68 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [134 pontot használtál fel, van még 343.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

m 4 mozogsz délre
[119,74] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy troll ritualista. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a troll ritualista bal karját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a troll ritualista testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy tűzfőnix formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [17 pontot használtál fel, van még 321.]

be 175 bemész a 175. titkos labirintusba
Érdekes, hogy semmilyen hang nem szűrődik ki a barlangból. Mintha még a környéken élő madarak is elnémultak volna. Baljóslatú hely, az egyszer biztos. Beljebb óvakodsz. Odabent sötét honol. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Odabenn minden ragacsosnak tűnik, a falakat pókháló borítja. Félő, hogy itt a közlekedés nem lesz túl egyszerű. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 10 13 25 mozogsz 10 13 25
Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP)
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Lepillantasz, és a lábad alatt, a hálón csüggve, egy hatalmas testet látsz elsuhanni. (-2 TVP) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás szőröspók. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás szőröspók bal oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az óriás szőröspók förtelmes fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Nagyon kell vigyáznod, hogy hová lépsz. A pókfonálon itt is, ott is ragacsgömbök ragyognak. (-2 TVP) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás szőröspók. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriás szőröspók förtelmes fejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az óriás szőröspók testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Végigfut az agyadon a gondolat, hogy milyen szörnyű lehet így, begubózva várni a halált. (-2 TVP) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás szőröspók van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az óriás szőröspók testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriás szőröspók egyik lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 30 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 30 ugh mérget.) 1725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 pókláb (ld. enc.). Felpakolsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Bárhogyan vigyázol a pókragacs levakarhatatlanul a lábbelid talpára tapad. (-2 TVP) egy óriás szőröspókot pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriás szőröspók testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az óriás szőröspók testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás szőröspók testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az óriás szőröspók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csáprágójával az óriás szőröspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 26 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 26 ugh mérget.) 1725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [45. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP) egy óriás szőröspókot veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriás szőröspók egyik lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az óriás szőröspók testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 19. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
[61 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 49 42 41 mozogsz 49 42 41
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Hopp! Kis híján lepottyansz a hálóról! Bár nem esnél nagyot, de odalenn térdig ér a pókfonál! (-2 TVP) Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás szőröspók. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás szőröspók testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az óriás szőröspók puha testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás szőröspók testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az óriás szőröspók puha testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás szőröspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 24 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 24 ugh mérget.) 1725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megint csak kanyarodik. [46. PONT.] Úgy érzed magad, mintha egy szerencsétlen légy volnál. Minden lépésért küzdened kell. (-2 TVP) egy szőröspók testőrt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szőröspók testőr testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [48. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) egy szőröspók testőr lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szőröspók testőr testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

egy szőröspók testőr lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szőröspók testőr puha testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szőröspók testőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szőröspók testőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a szőröspók testőr megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőröspók testőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

egy szőrös pók lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrös pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy szőrös pók lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a szőrös pók bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szőrös pók van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szőrös pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

egy pókkirálynőt pillantasz meg. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (27 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [48. PONT.] A legszörnyűbb, hogy mindenfelé friss maradványokat látsz. Egy kiadós pókvacsora jelei. (-2 TVP) egy pókkirálynőt pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny savat lehel! Iszonyatos fájdalomhullám. (36 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [48. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pókkirálynő. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 46. pontnál vagy.
[50 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 1 mozogsz 1
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [45. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Ahogy teszed egyik lábad a másik után, minden lépésnél attól félsz, ott marad a csizmád. (-2 TVP)
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Csak most döbbensz rá, hogy itt, a hálón botladozva, te vagy az áldozat, nem a pókok! (-2 TVP)
És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. A pókháló vastag szálain egyensúlyozol, miközben még a ragadós nyálka is marasztal. (-2 TVP)
[30 pontot használtál fel, van még 143.]
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+63 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 113.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[118,73] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Látsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [117,72] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

(Továbbmész...) [116,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász quwarg lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg torát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg bal első lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a vadász quwarg torát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+66 életerő.)
Összefutsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy Rodrig trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Változás. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[57 pontot használtál fel, van még 56.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[115,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

(Továbbmész...) [114,69] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.


(Továbbmész...) [113,68] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.

[27 pontot használtál fel, van még 29.]

ek 5 1219 t. energia kisütése: 5 1219
Keresgélni kezdesz a másik tudat irányában. Huk, huk... Megvan! Tudattársad jelenleg tőled nyugatra 96, északra 12 mérföldre található. Utoljára 154 nappal ezelőtt lépett. [3 pontot használtál fel, van még 26.]

kt 334 6 elkészíted a 334. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 acéltűt. [6 pontot használtál fel, van még 20.]

kt 554 6 elkészíted az 554. tárgyat (6 darabot)
Sajnos csak 3 tünde nyíl készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 3 tünde nyilat. [18 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 14 503 energia fejlesztése 14
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: leveszed/lerakod az 1171. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 42 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 17, 6.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 350 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY)
A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas.

PÓKLÁB (1378. TÁRGY)
Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására.

SZŐRÖSPÓK TESTŐR (7078. SZÖRNY)
A szőröspók királynő testőrsége, a legerősebb, és legéletképesebb egyedekből áll. Ezek a szerencsés kiválasztottak részesülnek abban a kegyben is, hogy gondoskodhatnak a fajfenntartásról. A testőrök nem vesznek részt a közösen használt vadászháló készítésében, és javításában, ezért afféle trükk, mint amilyet az óriás szőröspók alkalmaz, a testőrök esetében nem fenyeget. Képes azonban maró gázfelhőt kelteni, ami egy hosszú pillanatra elvakíthatja a szerencsétlen áldozatot. Egy pillanat pedig bőven elég ezeknek a szörnyetegeknek!

PÓKKIRALYNŐ (7079. SZÖRNY)
A szőröspók kolónia szíve, lelke, és lényege testesül meg a pókkirálynőben, aki mind súlyban, mint erőben messze meghaladja a fajtársait. Még szerencse, hogy jelentős méreteihez meglehetős lomhaság társul, különben esélyed sem volna ellene. Altalában a kolónia által közösen készített irdatlan háló középpontjában gubbaszt, és szinte megállás nélkül táplálkozik. Az élelem elejtésével nem kell foglalkoznia, testőrei, és "gyermekei" bőven tálalják elé a félig még élő, de félig-meddig már előre emésztett táplálékot. Ha nem akarod ilyen csúfosan végezni, azt ajánlom, szúrófegyvert válassz ellene!

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight bíborosa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 25 (29) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 29 Támadás: 21 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 173/173 év
Egészség: 28 Életpont: 303/148 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 Varázspont: 539/2 Pénz: 1191 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 24/15 Pszi pont: 127/186 EFejl: 1
Eddig összesen 888 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14694 TP-t kaptál. Jelenleg 485004 TP-d van. A következő szinthez még 114996 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, borzalmas varkaudar, ongóliant. A 199. fordulódban 16590 arany került a bankszámládra. 17668 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/99 ökölvívás: 11/99 (+12%) szúrófegyverek: *23/100
vágófegyverek: 10/64 ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 23/42
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 288 időszaki: 24

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/1 2. nyomkövetés: 35/19 3. lopás: 2/70
4. mászás: 7/62 (+1%) 5. csapdakészítés: 14/65 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/58 (+10%)
7. gyógyítás: 41/82 (+66%) 8. titkosírás: 4/57 9. felderítés: 17/5
10. szörnyidomítás: 7/68 11. teológia: 12/26 (+20%) 12. taumaturgia: 31/5 (+2%)
13. szerencsejáték: 3/12 (+10%) 14. versengés: 10/60 (+28%) 15. harcművészetek: 5/71
16. zene: 9/15 17. szörnyismeret: 15/63 18. pszi: *21/100
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 25/19 21. bányászat: 19/50 (+30%)
22. úszás: 9/93 23. főzés: 8/12 24. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), ryuku ostromteknős (#362), nómenklatúra (#158), gonoszok (#988), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
kikapcsolva
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 28 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaktusztüske (#114) 3 madártoll (#112) 6 rákfatty váladék (#333)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
80 arany (#50) 3 acéltű (#334) 1 molluszk ház (#353)
2 óndarab (#85) 1 pirkit (#153) 1 pókláb (#1378)
1 pular kristály (#239) 2 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677)
3 tünde nyíl (#554) 1 uzbány csőr (#169) 98 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(113,68) Chara-din rúnaköve
(116,71) oltár, uzbányok (#102), vadász quwarg (#241), Lady Változás (5098. kalandozó)
(117,72) 43. jellempróba
(118,73) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 39. jellempróba
(119,73) quwarg szabotőr (#301), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 43. jellempróba
(119,74) troll ritualista (#365), a 175. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, óriás szőröspók (#7076), szőröspók testőr (#7078), szőrös pók (#100), pókkirálynő (#7079)
(120,72) bíbor szulfagor (#358), elhagyott bánya (#1685)
(121,71) quwarg királynő (#153), érclelőhely
(122,70) a 124. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek