211. forduló, 213. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 26. 9h:19'
EZ A 533. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
534. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,107] koordinátán.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked 4 kazmár gyökeret. Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tintacsiga nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a tintacsiga bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 360.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 337.]

* 7. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

kf 307 kézbeveszed/felveszed a 307. tárgyat
A tárgy égeti a kezedet - nem használhatod! Talán nem megfelelő a vallásod. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 322.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[48,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy manifesztátor! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a manifesztátor nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 369 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 7, gyógyulás: 20, összesen: +13 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Odalépsz a magatehetetlen figurához, és lábadat a torkára helyezed. Hosszasan kérdezgeted a fickót, hátha ki tudsz valami hasznosat szedni belőle, de nem jársz sikerrel. A hasznavehetetlen társalgást megunva, ránehezedsz a torokra rakott lábra, és fordulsz egyet. Majd, mint aki jól végezte dolgát, továbbindulsz. (+2 gonoszság.)
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vízionár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal végigmetszed a vízionár puha bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vízionár bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [47,105] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 354 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}


(Továbbmész...) [46,104] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a proteinfecske fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Szélfújás vagy gyors folyó - az ő számára csudajó,
Folyton folyvást forog-forog, belsejéből fehér potyog.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [56 pontot használtál fel, van még 266.]

tim 80 titkosírás megfejtése 80 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {támadása: 20.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza sszetett szemét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal megcsapod a massza farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a massza teknőcpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rézdarabot. 905 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 13 arany, 2 bronzhegyű nyíl és 2 obszidián függő. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [80 pontot használtál fel, van még 186.]

m 8 mozogsz északra
[46,103] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Az embereknél az istenek ajándéka,
A tárgyaknál az embereké.
Birtokolhatja bárki és bármi,
De nem rokon azzal, hogy okosnak lenni.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tetemember. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a tetemember bal oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megdöföd a tetemember fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

[17 pontot használtál fel, van még 169.]

tim 80 titkosírás megfejtése 80 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal eltalálod a massza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 009 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 24, gyógyulás: 19, összesen: -5 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: Az életszívás varázslat sűrű erdőben működik a legjobban. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [80 pontot használtál fel, van még 89.]

fl 6 147 lopsz a 6. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[46,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bolhakutya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a bolhakutya testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bolhakutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [45,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíborgörény került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra támadsz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a bíborgörény testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a bíborgörény bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 65.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 35.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 5.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 124 74 131 keresed a 124. szörnyet a 74. szörnyet a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját bezabál a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 348 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 18 (19) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 34 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 162/162 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 309/456 Jellem: gonosz (322) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (34) Varázspont: 323/91 Pénz: 824 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/16 Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 1446 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 898 TP-t kaptál. Jelenleg 431 987 TP-d van. A következő szinthez még 18 013 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, renegát törpe, szutykos remák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 22/11 vágófegyverek: 23/27 (+2%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: *20/102 (+3%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,101 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 2. nyomkövetés: 55/75 (+15%) 3. lopás: 5/38
4. mászás: 11/88 5. csapdakészítés: 19/77 (+5%) 6. csapdaészlelés: 16/78
7. gyógyítás: 24/60 8. titkosírás: 10/47 (+76%) 9. felderítés: 10/56 (+11%)
10. szörnyidomítás: 5/62 11. teológia: 22/42 (+18%) 12. taumaturgia: 17/52 (+11%)
13. versengés: 5/76 14. zene: 12/48 15. szörnyismeret: 26/96 (+33%)
16. pszi: 2/32 (+4%) 17. zárnyitás: 3/46 18. vadászat: 23/60
19. bányászat: 20/90 20. főzés: 7/2 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a mutánsoktól (9) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (6,10) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
pszi-ernyő (#64) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 223 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 99.85 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
7 madártoll (#112) 2 obszidián függő (#195) 1 rézdarab (#70)
4 tinta (#101) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50
100
101
102
103
104
105
106
107
108
(45,101) 16. jellempróba, Leah oltár, bíborgörény (#84)
(46,102) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), Sheran oltár, bolhakutya (#17)
(46,103) phua-kúp (#372), Fairlight oltár, 29. jellempróba, tetemember (#123), massza (#217)
(46,104) proteinfecske (#139), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 18. jellempróba, massza (#217)
(47,105) proteinfecske (#139)
(48,106) manifesztátor (#124), Leah oltár, 20. jellempróba, vízionár (#66)
(49,107) tintacsiga (#74)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Tudati kontaktus I. és II. (517 és 538) által a direkt kontaktus I. és II-nek adott sebzés képlete hibás volt. Javítottuk.
* - Az Ördögi Kör épületeiben (709. 710. 747.) ezentúl az esszenciavédelmet is felrakják bérvarázslásként.
* - A kábítónyilacskából és árnyékvesszőből egyszerre található darabszámot Jelentősen megnöveltük a Víz és a Föld síkján.

Üzenet küldése a karakternek