210. forduló, 212. forduló, Lord Shot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. aug. 26. 14h:44'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 16 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3934
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LORD SHOT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,98] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+9 tvp ). Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Benyúlsz a végzet erszényébe, és előveszel 1 varázskövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+411 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1560. hetének nyerőszámai: 8, 7, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

vv 363 57 79 elmormolod a 363. varázslatot az 57. varázslatot a 79. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 352.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
Gyorsvarázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

vv 26 182 224 elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 345.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 345.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

vv 8 78 364 elmormolod a 8. varázslatot a 78. varázslatot a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 343.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 341.]

hh 1100 1618 1629 használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1629. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 340.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 331.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy jellemrejtés varázs hatalmát. Működni kezd a jellemtükör. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 330.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 335.]

kf 441 1628 1943 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1628. tárggyal az 1943. tárgyat
Leveszed a nekromanta csuhát, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 335.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a nekromanta csuhát. [0 pontot használtál fel, van még 335.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

h 949 10 0 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [10 pontot használtál fel, van még 325.]

hh 1225 313 1154 használod az 1225. tárgyat a 313. tárgyat az 1154. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 325.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 325.]
Kinyomod a tubusból a ryuku védőfolyadékot, és szétkenegeted tárgyaid között. Az értékesebbekre több jut, másikakra kevesebb. A jószagú folyadék által képzett réteg még akkor is ott tündököl tárgyaid felszínén, amikor visszarakosgatod őket a táskádba. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

h 34 0 0 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 312.]

h 504 0 0 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bahrot bőr (143,61)-> (20 ap), sárkánypikkely (143,61)-> (820 ap), összesen 840 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: ek 390 13 0 t. energia kisütése: 390 13
156 varázspont felhasználásával előállítasz 13 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 4. KP: h 1755 500 0 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+392 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 5. KP: h 1546 0 0 használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 306.]

* 6. KP: ek 40 13 0 t. energia kisütése: 40 13
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 65 TVP-t. [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 371.]

hu 182 1241 123 hulladék: 182 1241 123
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaspántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ft 372 támadod a 372. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ftv 107 372 40 felt. tám/véd. varázslat a 107. varázslatot a 372. szörnyet a 40. varázslatot
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ftv 107 456 40 felt. tám/véd. varázslat a 107. varázslatot a 456. szörnyet a 40. varázslatot
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

kt 429 2 elkészíted a 429. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kaktuszbogyót. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó tüskés totemblarg. Ezt nem hagyhatod!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 576 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés totemblarg egyik lábát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-43 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 308 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A tüskés totemblarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. 19 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1757, sebződés: 358, gyógyulás: 216, összesen: -142 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 tudás gyöngyét. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy verg elmeszaggató próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 615 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a bal karodra. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A verg elmeszaggató csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a verg elmeszaggató tekergő csápját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Csápjaival a verg elmeszaggató lecsap a bal karodra. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 675 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2052, sebződés: 644, gyógyulás: 342, összesen: -302 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 2 mihlanil dobótőrt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +104 életerő.) Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy vastagbőrű mutak akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 418 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel megdöfködöd a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (7 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 19 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 217 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 79 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 250 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 94 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A vastagbőrű mutak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2076, sebződés: 819, gyógyulás: 432, összesen: -387 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 2 életvízet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +101 életerő.) Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [12 pontot használtál fel, van még 354.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 7. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Porfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladatod egyszerű: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban lesz, már mosolyog is. 545 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kősisakos Turgfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Oda se hederítve, dallamosan játszol, és a madár abbahagyja a nyekergést, majd heves szárnycsapásokkal menekül. 545 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Profi hegymászó módjára, a kampókat használva, függeszkedve, lógaszkodva, időnként az ujjhegyeiddel kapaszkodva átjutsz a termen. Hú, ez izzasztó volt! 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Tölgyfapajzsos Pergor nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Ez az! Milyen jól jön most a phua-kúpos gyakorlat. A kalandmester mondja a kérdéseket, majdnem mindegyiket hallottad már phua-kúpról, de amelyiket nem, azok nagy részét is ki tudod találni. Csak kettőt hibáztál! 1 090 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Nrimzorjius néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Eléd raknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kő! Ezt kell megkeresned. Fogalmad nincs, hogy kezdj a kereséshez. Koncentrálsz, de semmi eredmény! Végül kiválasztasz intuitív módon egy követ. A kalandmester ingatja a fejét - sajnos nem ez az!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [50 pontot használtál fel, van még 304.]

m 3 mozogsz délkeletre
[150,99] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sérült woorgard. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a woorgard testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 9, gyógyulás: 107, összesen: +98 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy hóhérbimbó van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 273.]

kt 114 4 elkészíted a 114. tárgyat (4 darabot)
Itt nincs xantusz-kaktusz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kaktusztüskét készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 273.]

kt 22 12 elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[151,100] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel felnyársalod a kétfejű troll jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Karmaival a kétfejű troll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kétfejű troll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-19 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 27, gyógyulás: 106, összesen: +79 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,100] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő norpadolótika mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 242.]

kno 21 6 képesség-növelés 21
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
[0 pontot használtál fel, van még 242.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[153,101] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg parafenomén. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,101] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy norpadolótika. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [155,101] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 218.]

h 1755 500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+272 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 213.]

kt 19 12 elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 4 mozogsz délre
[155,102] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 205.]

kt 29 12 elkészíted a 29. tárgyat (12 darabot)
Itt nincs smirglibokor, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy smirglilevelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 205.]

v 181 187 106 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

148 149 150 151 152 153 154 155 156
97
98
99
100
101
102
103
(149,98) tüskés totemblarg (#482), verg elmeszaggató (#430), vastagbőrű mutak (#442)
(150,99) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 21. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely
(151,100) kétfejű troll (#163), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 38. jellempróba, érclelőhely
(152,100) 34. jellempróba, Tharr oltár, norpadolótika (#226)
(153,101) quwarg parafenomén (#248)
(154,101) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, norpadolótika (#226)
(155,101) noth szellem (#250), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(155,102) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534)

[187,106] Épületek tűnnek fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 12000 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3840 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 23 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (652. épület.).
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 195.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [3 270 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 300 arany.] - Engedd meg, hogy gratuláljak! Egyúttal ünnepélyesen kinevezlek Boelnir személyes futárának: mostantól különleges ügynök leszel, aki szupertitkos, hihetetlen fontosságú bevetéseken vesz részt! Az első feladat bemelegítő jellegű: Boelnir titkos (fattyú) lánya végzetes betegségben szenved, amelynek oka egy boszorkánymester átka. A boszorkánymester ugyan meghalt, de ez kevés segítség: az átok megtöréséhez drakolder szemre lenne szükség. - fagyos tekintetedet látva az írnok sietve folytatja. - nem kell annyira kétségbe esni, a triklem drakoldereknek is van sebezhető pontja, csak meg kell találni! Ebben a város mellett lakó erdei remeték valamelyike biztosan segíteni tud, ők nagyon bölcsek - csak meg kell találnod egyet! Itt van egy lepecsételt pergamen, amely a drakolder tanyához vezető térképet tartalmazza. Csak akkor bontsd fel, ha már biztos vagy a dologban! Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 190.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[186,105] Még mindig a városban vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 26 aranyat. Van itt egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[155,102] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.

[16 pontot használtál fel, van még 174.]

ef 40 541 energia fejlesztése 40
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-24 TU.] [168 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: e 16 0 0 élelemszerzés 3 pontért
Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: e 16 0 0 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: im 3 0 0 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-44 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 12, 5.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a szőrös azuka. 4 kaját nyel le a kultúrmasztodon. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 352 pontot. A következő körben tehát 352 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lord Shot, egy kopasz, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah apostola vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 211. fordulód.

Erő: 67 (79) Szint: 49 Merészség: 10/5 Magasság: 175 cm
IQ: 44 (54) Támadás: 81 (85) Agresszió: 5 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 35 (51) Védekezés: 80 (89) Menekülés: 30 % Életkor: 25/250 év
Egészség: 36 (46) Életpont: 1310/1266 Jellem: gonosz (440) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (76) Varázspont: 1448/1388 Pénz: 47462 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 94/55 Pszi pont: 177/97 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3370 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 80 634 TP-t kaptál. Jelenleg 19 702 913 TP-d van. A következő szinthez még 297 087 TP szükséges. Trófeáid: leviathán lárva, rothadó lián, smaragd sárkány. A 177. fordulódban 42376 arany került a bankszámládra. 45912 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 5/25 szúrófegyverek: 43/42 (+1%)
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 34/33 (+5%)
dobófegyverek: 9/68

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); mérg. teriád nyíl (#1380) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
155,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377
Legfeljebb 16 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/16 Max életkor 1655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/0 (+11%) 2. nyomkövetés: 27/66 (+1%) 3. mászás: 16/18 (+6%)
4. csapdakészítés: 18/11 (+7%) 5. csapdaészlelés: 22/64 6. gyógyítás: 31/61 (+2%)
7. titkosírás: 14/37 (+6%) 8. felderítés: 29/55 9. szörnyidomítás: 17/9
10. teológia: 72/94 (+19%) 11. taumaturgia: 54/24 (+12%) 12. szerencsejáték: 14/76
13. versengés: 11/96 14. zene: 18/84 (+20%) 15. szörnyismeret: 16/77
16. pszi: 20/34 (+11%) 17. zárnyitás: 14/65 18. vadászat: 24/7 (+4%)
19. bányászat: 29/14 (+33%) 20. testépítés: 46/85 21. úszás: 8/74 (+600%)
22. főzés: 1/0 23. csapatmunka: 1/90

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), halálelementál (#279) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), szárnyaló halál (#456) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), kronokukac (#285), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), trikornis herceg (#261), Napsörény (#7004), tollaskígyó (#635), lidérckirály (#316), káoszszellem (#472), skarlátdémon (#790)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (9844,10) Morgan rúnája (#363)
a lélek védelme (#57) tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78) tolvajvér (#364)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) láthatatlanság (#76)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), agykorbács (#97), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> 22. szintű lényekre pusztító végzet (#106) >> piromenyét (#99)
savhurrikán (#107) >> törpe kínzómester (#681) savhurrikán (#107) >> halálelementál (#279)
savhurrikán (#107) >> csontváz hadúr (#423) savhurrikán (#107) >> szárnyaló halál (#456)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> szárnyaló halál (#456) tompítás (#40) >> csontváz hadúr (#423)
tompítás (#40) >> halálelementál (#279) tompítás (#40) >> törpe kínzómester (#681)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kultúrmasztodon (#227) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +17 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
2.) A legsötétebb titkok a vizek mélyén rejtőznek. Ereszkedj le oda, és belezz ki kettőt a mélység fattyai közül! (számláló: 0)
3.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 99, 193, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 11, 12, 20, 26, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 43, 44, 46, 49, 52.
Kész: 16, 47.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 763, az összesen kapott pontszám: 77347. (összesen ölhető: 1176 ) Eddig 18 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 71174
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 33. Szerzett pont: 1770. Beállított erő: 0 Összpont: 62834

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 363 57 79, vv 26 182 224, vv 8 78 364, hh 1100 1618 1629, h 211, kf 441 1628 1943, h 949 10, hh 1225 313 1154, h 34, h 504.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a halál érintése (136)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
sötét rúna (297)
pszionikus védelem (307)
sötét rúna II. (359)
élőholt kísérők (360)
tudati feketemágia (390)
a mágia szeretete (393)
szórd két kézzel (397)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 129 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6137 TU szükséges.)
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 angolna szálka (#1465) 1 argumcsákány (#2633) 1 bányászcsákány (#434)
1 * T'vadar tőre (#1731) 1 * vámpírölő (#951) $1 vashegyű lándzsa ($182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$1 göcsörtös bunkó ($123) 1 kőkalapács (#13) 8 szögletes kő (#17)
1 vasalt bunkó (#181)
Vízifegyverek
1 szigony (#389) 1 triton szigony (#1472)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 2 moa stuki (#413) 1 parittya (#18)
1 rövid íj (#107) 1 teriád íj (#1288)
Lövedékek
3 ében nyílvessző (#848) 33 ezüsttollú nyíl (#363) 24 kerek kő (#19)
9 mérg. teriád nyíl (#1380) 16 mérgezett tüske (#23) 12 mérgezett vasnyíl (#187)
7 mihlanil nyíl (#597) 1 nyílvessző (#108) 12 tüske (#22)
5 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
7 esszenciakristály (#350) 30 jégpasztilla (#1566) 7 mihlanil dobótőr (#599)
Pajzsok
1 Ek'Hor pajzsa (#1556)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488) 1 tükörpáncél (#519)
Sisakok
4 * bozontfonat (#1563) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 * Krough fejdísze (#1570)
1 Mágikus Koponya (#279) 1 pszi katalizátor (#610) 1 * ryuku kalózkendő (#1157)
1 ryuku sisak (#688) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * nekromanta csuha (#1628) 1 ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
$1 * boszorkánykendő ($1697) 1 * che-vállszalag (#1114) 1 ryuku vállvédő (#1323)
1 * tővető vállszíj (#1943)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
4 bíbor erőöv (#291) 1 * fattylord deréköv (#1564) 5 zafír erőöv (#397)
Övcsatok
1 * gárdista övcsat (#1729)
Nadrágok
1 * Dühöngő nadrágja (#1565)
Csizmák
1 * agori szegecscsizma (#1676) 1 * értépő sarkantyú (#1482) 5 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
6 mópat token (#585) 4 óriás fülbevaló (#614) 1 * ősplazma (#839)
1 * rubin fülbevaló (#673) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 tűztagadó (#1979)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
3 * Amélia nyaklánca (#1538) 1 csontamulett (#711) 1 gólem talizmán (#811)
3 hősiesítő medál (#1558) 3 * koponya szimbólum (#139) 1 korinthai talizmán (#814)
1 nekrofun medál (#253) 3 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 9 vortex amulettje (#607) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany papi karkötő (#309) 6 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 5 Eldaran karkötője (#373)
2 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 mászó-karperec (#392) 2 mentát karkötő (#1551)
1 obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
53 * angyalok gyűrűje (#529) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 háború gyűrűje (#722)
1 hoarián ujjkarika (#1347) 4 * koponya gyűrű (#1733) 1 * kráken gyűrű (#1165)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 2+3)
1 * arany morfjelvény (#2771) 1 * ezüst emlékérem (#2736) 1 * lajstrom medál (#1753)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örök. csillagköve (#2109)
Nyergek
1 * hoarián nyereg (#1336)
Löttyök és porok, tartóstul
15 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 69 csepp tinta (#101), fér még: 81]
28 fűszertartó (#210) [bennük 16 csepp sáfránypor (#211), fér még: 124]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 3]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 55 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [bennük 6 pondróvér (#1232), fér még: 54]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 204]
10 szent kehely (#257) [bennük 95 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
13 térdeplő tülök (#1440) [bennük 3 korty életvíz (#1500), fér még: 75]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
4 zöld üveg (#82) [bennük 61 csepp ragasztó (#83), fér még: 19]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet erszénye (#2308) 4 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320)
1 acéltű (#334) 31 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
1 aranytermő ládikó (#504) 18 aranytű (#272) 1 Aritma varázsgömbje (#2126)
1 ásó (#34) 1 berzerker rablánc (#1865) 1 bőrkantár (#1125)
2 bronzkulcs (#76) 7 célzóvíz (#1945) 8 csontkulcs (#74)
8 destabilizátor (#1275) 7 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 Éjmágus tükre (#1100) 19 ezüst kulcs (#184) 7 Fairlight szütyője (#2108)
4 fáklya (#36) 13 fenőkő (#1618) 26 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233) 28 gernim balzsam (#1894)
49 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 343 kaja (#2)
1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 3 keg gomba (#1615) 8 kis káoszrelikvia (#2643)
1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 2 Korrum pálcája (#1545)
5 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 25 kristályfolyadék (#449)
13 kristálygömb (#265) 9 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 Leah tekercse (#1258) 1 légiós hátizsák (#1560) 4 leviatán hólyag (#2182)
1 Ma'yia furulyája (#949) 1 mágikus hátizsák (#735) 4 manakristály (#500)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 36 megsemmisítő (#1540)
1 nagy aranykulcs (#246) 12 nagy bronzkulcs (#185) 14 nagy vaskulcs (#186)
2 nyomkereső talizmán (#671) 29 ork csodaszer (#1228) 12 őskristály-szilánk (#1525)
8 pszi kő (#248) 7 pszi kristály (#618) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 5 ryuku amfora (#1153) 2 sáfránykő (#979)
33 sámán gyógykenőcs (#1139) 9 shinai gömb (#348) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 23 szent jogar (#150) 2 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 9 titkos teleportkő (#1387)
1 tudás gyöngye (#522) 50 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546)
4 varkaudar pálinka (#1137) 3 vaskulcs (#183) 2 védőkristály (#2240)
4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 A Végzet dragnitja (#2307) 30 adamantit (#627) 3 álompor (#396)
6 aranytoll (#572) 53 argumérc (#2632) 34 arkog kő (#632)
3 artikula bélhólyag (#927) 1 arx formázó minta (#298) 62 átlátszó morfplazma (#2451)
59 bíbor morfplazma (#2450) 27 bordacsont (#16) 47 borkonyó bibe (#312)
47 csuklyavirág (#133) 4 darázsfarok (#654) 37 darázsszárny (#652)
11 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 122 drótszőr (#37)
11 eknozol (#540) 9 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
19 ezüstdarab (#326) 15 fabontó (#106) 64 fehér morfplazma (#2445)
144 fekete gyöngy (#99) 44 fekete morfplazma (#2446) 1 fémrúd (#104)
13 fokhagyma (#403) 1 Földanya gyümölcse (#1690) 6 főnixtoll (#563)
12 fülemüle agyar (#267) 4 galachmit (#310) 10 grákóbőr (#41)
8 gyíkfű (#201) 154 gyöngymangó (#135) 6 hibátlan tűzopál (#1642)
4 iknegurin (#541) 1 ilkin érc (#232) 1 jáde rakshallion (#749)
17 jégszív (#282) 13 kaktuszbogyó (#429) 15 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 49 kék morfplazma (#2442) 29 kék orchidea (#68)
10 kitintüske (#879) 1 kobudera csont (#705) 23 kőszem (#304)
7 kreiton esszencia (#892) 4 kreommat szirom (#925) 14 kvazár (#244)
1 lapkorong (#80) 2 lélekesszencia (#619) 9 lidércesszencia (#1074)
56 lila morfplazma (#2448) 6 lótuszvirág (#447) 300 madártoll (#112)
16 magszim bél (#103) 2 malachit füzér (#755) 20 manifeszt.nyúlvány (#214)
18 mithril (#352) 1 moa gyöngy (#378) 2 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 4 moa üveggömb (#383) 27 mocsári penke (#148)
12 mutáns csont (#331) 53 narancs morfplazma (#2449) 1 obszidián kereszt (#756)
4 ómatéria (#2642) 9 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
12 pirkit (#153) 30 púderkő (#119) 20 pular kristály (#239)
9 rájabőr (#404) 4 rakolits por (#669) 5 ramit kő (#226)
3 raptor karom (#281) 19 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70)
3 rítusónix (#751) 30 rókafarok (#124) 1 ryuku rúnatekercs (#1162)
1 Salamon esszenciája (#952) 5 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
64 sárga morfplazma (#2447) 37 sárkányfog (#617) 21 smirglilevél (#29)
1 Ssszissszenő bőre (#953) 44 sünmedve tüske (#14) 8 surranó kígyó bőr (#47)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szockó hólyag (#355) 1 szuperkötél (#209)
19 szvó-ektoplazma (#151) 12 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702)
16 Thargodan esszencia (#328) 14 tigroszlán fog (#63) 2 Tiume batyuja (#660)
6 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704) 3 tükör (#43)
159 vámpírfog (#1221) 50 varányszem (#30) 17 vasérc (#152)
$3 vaspánt ($1241) 18 vízionár szem (#102) 45 vörös morfplazma (#2443)
10 vörös zyel (#606) 23 xirnox szív (#213) 55 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
A Végzet dragnitja (#2307) - a befoglaló tárgy: vámpírölő (#951)

Összsúly: 408.89 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 329 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
33 grifftojás (#179) 36 gyakorlómedál (#2729) 17 kreiton esszencia (#892)
5 kristálygömb (#265) 2 Napsörény szarva (#1569) 77 pirkit (#153)
$32 sárkánypikkely ($292) 4 tapasztalatkő (#975) 66 Thargodan esszencia (#328)
12 titanitdukát (#1480) 27 trikornis szarv (#198) 19 varkaudar csont (#1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
171 arany (#50) 4 bahrot bőr (#938) 2 drótszőr (#37)
4 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2)
1 mocsári penke (#148) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 2 sáfránypor (#211)
41 sárkánypikkely (#292) 3 tinta (#101) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 életvíz (#1500) 3 ezüstdarab (#326) 2 kaktuszbogyó (#429)
1 kitintüske (#879) 2 mihlanil dobótőr (#599) 1 rézdarab (#70)
1 tudás gyöngye (#522) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

154 155 156
101
102
103
(155,102) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek